kjetilfa Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Trenger et reservebatteri til mitt Canonkamera. På det batteriet jeg har står det: 3,7 V og 840 mAh. Batteriet er et Lithium-ion. Må jeg kjøpe et batteri på 3,7 volt og med 840 mAh?? eller kan jeg kjøpe et på 3,6 volt med høyere mAh? Er veldig grønn mht dette. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg har kjøpt mine batterier på EBAY og er veldig fornøyd både med pris og kvalitet. Prisen er jo latterlig lav så det skader jo ikke å prøve. Liket noen batterier på 1000 mAh til deg som du fint kan bruke. Lenke til kommentar
kjetilfa Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Jeg har kjøpt mine batterier på EBAY og er veldig fornøyd både med pris og kvalitet. Prisen er jo latterlig lav så det skader jo ikke å prøve.Liket noen batterier på 1000 mAh til deg som du fint kan bruke. 5875616[/snapback] Takker. Investerte i noen batterier på ebay. Får vente i spenning. Batteriene var billige ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå