2re Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har kjøpt et nytt skjermkort med sikte på å få vist PC-bildet på en LCD skjerm i stua, samtidig som samme bilde vises på PC-skjermen. Skjermkort: Radeon 9250 med DVI og VGA uttak LCD-skjerm: Samsung LE32R51B (Optimal oppløsning, 1360 x 768 ) PC-skjerm: BenQ FP992 19" PC-skjermen er tilkoblet skjermkortet med DVI-kabel, mens Samsungen er tilkoblet med VGA-kabel Prøver å klone skjermene, men klarer ikke å legge inn de forskjellige oppløsningene som gir bilde på begge skjermene samtidig. 1280 x 1024 på BenQ, og 1360 x 768 på Samsungen. Velger jeg 1360 x 768 får jeg perfekt bilde på Samsungen, men dårlig bilde på Pc'n. Velger jeg 1280 x 1024, blir det perfekt bilde på Pc'n, men ikke noe bilde på Samsungen. Om jeg velger "Extended Desktop" kan jeg legge inn 2 forskjellige oppløsninger, og får perfekt bilde på Samsungen og Pc'n, men da vises kun "desktopp bildet på Samsungen". Har jeg valgt "feil" skjermkort, eller er det noe med instillingene? Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Du bør lese denne guiden om dual-skjermer. Der får du nok svar på det du lurer på og mye mer. Lenke til kommentar
2re Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Du bør lese denne guiden om dual-skjermer. Der får du nok svar på det du lurer på og mye mer. 5875688[/snapback] Ok. Takk! Skal prøve å finne det ut der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå