Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vil bare advare alle: SVENSK OMSLAG! (som om det skulle være en overraskelse)

 

Hvorfor er egentligt nesten alle filmene til cdon svensk omslag, usikker på kjøp av alle star wars filmene nå, men det er jo billig 500 for alle 6!

 

Nja. Play selger de tre første, altså IV,V og VI til £5.99/stk, altså 180 kr for alle tre. Med norske tekster til og med. Episode I og II selges for £9.99/stk med engelsk cover og norske tekster. Episode III selges av en eller annen grunn for £17.99. Det vil si at du betaler 380 kr for 5/6 filmer, og skal du ha Episode III derfra, må du betale totalt 560 kr. Jeg ville nå heller gjort det enn å bestille svenske cover fra CDON. Du kan jo vente med å kjøpe I-III til de kanskje kommer på tilbud, evnt. bare vente med Episode III som er ganske dyr hos play

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
vil bare advare alle: SVENSK OMSLAG! (som om det skulle være en overraskelse)

 

Hvorfor er egentligt nesten alle filmene til cdon svensk omslag, usikker på kjøp av alle star wars filmene nå, men det er jo billig 500 for alle 6!

 

Nja. Play selger de tre første, altså IV,V og VI til £5.99/stk, altså 180 kr for alle tre. Med norske tekster til og med. Episode I og II selges for £9.99/stk med engelsk cover og norske tekster. Episode III selges av en eller annen grunn for £17.99. Det vil si at du betaler 380 kr for 5/6 filmer, og skal du ha Episode III derfra, må du betale totalt 560 kr. Jeg ville nå heller gjort det enn å bestille svenske cover fra CDON. Du kan jo vente med å kjøpe I-III til de kanskje kommer på tilbud, evnt. bare vente med Episode III som er ganske dyr hos play

 

Ja...Litt dumt jeg ikke er 18 :(

 

Men gikk for filmene på CDON, kjøpte i tillegg Hollow Man Boksen for 99.

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...