Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har det noe si om coveret er svensk? Det er jo filmen du skal se på.

 

Ja. Filmen ser jeg noen ganger, coveret ser jeg hver gang jeg ser gjennom filmsamlinga (ganske ofte). Så lenge tittelen står på engelsk/norsk (helst engelsk) bryr jeg meg ikke så veldig egentlig. Baksiden av coveret er som regel ganske uinteressant for min del uansett.

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Skal forholde meg ganske kort siden dette er godt på vei ifra topic.

 

Ikke like gøy hvis filmens titten på framsiden og ryggen er oversatt til svensk da.

Gøy? Å lese tittelen og teksten på coveret for å fordrive tiden er vel ikke blant de mer normale fritidssyslene.

 

Så lenge tittelen står på engelsk/norsk (helst engelsk) bryr jeg meg ikke så veldig egentlig.

Med en gang du putter filmen inn i spilleren kan du jo bare skifte tekstingen uansett.

 

 

 

Men for å komme tilbake til topic.

dvdstrax.com har en "vi rydder lageret kampanje" for øyeblikket.

Prisene er vel ikke blandt de aller minste, men utvalget er igjen bedre enn det en kan vente seg fra f. eks. en 10kr pr. film kampanje.

Lenke til kommentar

Du kan jo male veggen din rosa med grønne prikker. Kanskje litt gule striper også.

 

Å stirre på veggen sin for å fordrive tiden er vel ikke blant de mer normale fritidssyslene. :)

 

..

 

Neida. Men du må forstå at mesteparten som henger på filmforumet samler på film, og har visse standarder for hva de faktisk ønsker å ha i filmsamlingen sin.

Endret av Thantophobia
Lenke til kommentar

Som Thantophobia sa. Mange har har filmsamling som sin store lidenskap. Det er ikke sånn at vi ser en film for deretter å la den stå og støve ned i hylla. Jeg tar ofte filmene ut av hylla, ser på dem eller sorterer dem en gang til. Det er også ganske ofte jeg har kompiser innom som låner film og da er det greit at det ser litt stilig ut i hylla.

 

Angående CDONs tilbud: tilbudene deres er nesten alltid en vits. De selger svinbillige filmer som enten er dritdårlige eller er filmer som "alle" har. Gjerne med svensk cover. Har bare kjøpt fra CDON en gang og det blir sikkert en liten stund til neste gang.

Lenke til kommentar
Angående CDONs tilbud: tilbudene deres er nesten alltid en vits. De selger svinbillige filmer som enten er dritdårlige eller er filmer som "alle" har. Gjerne med svensk cover. Har bare kjøpt fra CDON en gang og det blir sikkert en liten stund til neste gang.

 

De har heller ikke sånn altfor bredt utvalg, hvis du luker vekk alle med svensk cover. Kjøpte riktgnok "The Treasure of Sierra Madre" med svensk cover derfra her om dagen. Finner den ikke noe annet sted i R2, heller ikke på f.eks. play.com. Denne har til og med norsk tekst, og selv om tittelen antakelig står på svensk på coveret, kan "Sierra Madres skatt" leses som norsk.

Lenke til kommentar
Dette er filmer som har kostet mer enn 59, også da. Sammenlign med cdon, så ser du at mesteparten her ikke vanligvis koster 59.

 

Igjen, denne typen prisar har PK kvar veke.

 

Du kan gjerne finna titlar som nettopp er sett ned, og skriva opp det i denne tråden, men eit ålment tips om at PK har filmar til 59,50 er verdilaust.

Lenke til kommentar
Dette er filmer som har kostet mer enn 59, også da. Sammenlign med cdon, så ser du at mesteparten her ikke vanligvis koster 59.

 

Igjen, denne typen prisar har PK kvar veke.

 

Du kan gjerne finna titlar som nettopp er sett ned, og skriva opp det i denne tråden, men eit ålment tips om at PK har filmar til 59,50 er verdilaust.

 

 

 

Feil. I denne kampanjen er det mange fler til 59 enn vanlig. Og det varer bare til 31. Jan

Lenke til kommentar

CDON har rett som det er gode tilbud og er den nettbutikken jeg kjøper mest av. De har også mye titler på norsk, og lav frakt (29,-).

 

De kjører f.eks fremdeles tilbudet 5 for 99,-. De aller fleste titlene er norske utgivelser. Utvalget har minket litt etterhvert som filmene blir utsolgt, men det er fremdeles mange gode titler igjen

 

http://cdon.no/film/5_dvd_kr_99/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...