Movieheart Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Får vell passe meg når jeg skal på skolen i morgen jeg da. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Norsk tekst er ikke verdt 100 kroner ekstra. For gudfaren jo Hipp hurra kølletryne hæ? "Hipp hurra kølletryne" er et av de morsommere eksemplene på at norsk teksting suger så til de grader. Die hards "Yippee-ki-yay, motherfucker" har fått en norsk oversettelse til "Hipp hurra kølletryne". Andre eksempler er: Austin Powers: ”No shit, Sherlock” oversatt til: ”Du sier ikke det, ditt IQ-troll” Independence Day: ”Oh my God, there`s nothing left!” Oversatt til: ”Herregud, det er ingenting til venstre!” Tomorrow Never Dies: ”I don`t think you have the balls for this” Oversatt til: ”Jeg tror ikke du har nok snabelkraft til dette” Bra jeg nesten knakk sammen i latter i klasserommet Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg falt av stolen min i latter. Hadde sett det innlegget før, men det er jo så hinsides morsomt. Klarte ikke å slutte å på 15 min. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Criterion-filmer på salg hos Amazon Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Jean Michell Jarre: Jarre in China £12,99 @ Play Den står vel egentlig ikke på tilbud, men denne tittelen har lenge ligget på £18 hos play, så greit å informere. Lydsporet skal visst være forbanna fett ^^ EDIT: den er faktisk på tilbud :] Endret 14. januar 2009 av Lil-H Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Bourne Triliogy - 129 @ cdon Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Playx.no har tilbud på HD-DVD filmer, 5 kroner per stykk (9 titler) http://www.playx.no/index.php?SCREEN=pr&am...o=3&start=1 Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Playx.no har tilbud på HD-DVD filmer, 5 kroner per stykk (9 titler) http://www.playx.no/index.php?SCREEN=pr&am...o=3&start=1 Jeg fikk mail fra PlayX om dette tilbudet og til 5 kr pr film var det ingen tvil, bestilte alle sammen. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Har nevnt denne før, men når tilbudet fortsatt finnes, sier jeg det en gang til. Terminator 2: Judgement Day (3 Disc Directors Cut) til 39 kr på cdon.com Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvor lenge har de hatt det tilbudet? Kjøpte den til 49,- tidligere i uken fra cdon. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Playx.no har tilbud på HD-DVD filmer, 5 kroner per stykk (9 titler) http://www.playx.no/index.php?SCREEN=pr&am...o=3&start=1 Feil tråd - det er en egen tråd for HD-DVD på tilbud Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Playx.no har tilbud på HD-DVD filmer, 5 kroner per stykk (9 titler) http://www.playx.no/index.php?SCREEN=pr&am...o=3&start=1 Feil tråd - det er en egen tråd for HD-DVD på tilbud Er vel verdt å dele da de koster 5 kr Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Måtte nesten bestille de, selv om jeg ikke har hd-dvd spiller Altfor billig. Men vet noen hvor jeg kan få i tak 3d versjonen av donnie darko? Er desperat etter å finne den. Er forsåvidt interessert i andre kule og spesielle limited utgivelser av filmer. Lenke til kommentar
O3K Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Måtte nesten bestille de, selv om jeg ikke har hd-dvd spiller Hva er poenget? Hvis du ikke har en spiller som kan spille av formatet? Dessuten er det et minimumskrav å ha en TV med høy oppløsning også. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Måtte nesten bestille de, selv om jeg ikke har hd-dvd spiller Hva er poenget? Hvis du ikke har en spiller som kan spille av formatet? Dessuten er det et minimumskrav å ha en TV med høy oppløsning også. Selge de, gi de i gave, beholde de som en del av den historiske hd-kampen som pågikk osv. Verdt 45kr spør du meg Har tv med full hd hvis det var det du lurte på. Endret 18. januar 2009 av Cuz Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Måtte nesten bestille de, selv om jeg ikke har hd-dvd spiller Hva er poenget? Hvis du ikke har en spiller som kan spille av formatet? Dessuten er det et minimumskrav å ha en TV med høy oppløsning også. Selge de, gi de i gave, beholde de som en del av den historiske hd-kampen som pågikk osv. Verdt 45kr spør du meg Har tv med full hd hvis det var det du lurte på. HD DVD-spelaren til Xbox 360 kan ein vel få for 300 kroner, vips har ein ni HD-filmar og spelar til 345.- Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Måtte nesten bestille de, selv om jeg ikke har hd-dvd spiller Hva er poenget? Hvis du ikke har en spiller som kan spille av formatet? Dessuten er det et minimumskrav å ha en TV med høy oppløsning også. Selge de, gi de i gave, beholde de som en del av den historiske hd-kampen som pågikk osv. Verdt 45kr spør du meg Har tv med full hd hvis det var det du lurte på. HD DVD-spelaren til Xbox 360 kan ein vel få for 300 kroner, vips har ein ni HD-filmar og spelar til 345.- Link? ;o Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 HD DVD-spelaren til Xbox 360 kan ein vel få for 300 kroner, vips har ein ni HD-filmar og spelar til 345.- Link? ;o Ok, litt over 300, då. https://prisguiden.no/product.php?product_id=86564 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Gigantsalg: 5 ÅRS GAVE FRA PLAYX Playx fyller 5 år, og det feirer vi med det største salget noensinne. Over 60000 spill, dvd og Blu-ray skal ut til priser du aldri har sett før. Mange av disse er satt ned helt opp til 90%. Som det alltid er med salg, så kan det være begrenset antall på enkelte varer. Det lønner seg å være raskt ute. Salget varer ut denne måneden. Husk - alle varene er 100% nye og feilfrie! Alle priser er inklusive moms. Lykke til. Link Endret 18. januar 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Blant annet flere fine steelbooks: Trainspotting(svensk cover) (29), ET(59), Gladiator(59), Jaws(59), King Kong (59), Schindler's List(59), Van Helsing (59), Trainspotting (norsk cover) (59). Mulighet til å skaffe seg noen rimelige steelbook utgaver med andre ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå