Olum Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Noen som veit om det subtitles på den Hitchcock-boksen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det står at det kommer an på hver enkelt individuelle film. Ser hvertfall at Rear Window har norske tekster. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Satser på at dem har det. Jeg dør ikke om de ikke har det heller. *bestille* Endret 6. januar 2009 av Olum Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Alle filmene unntatt Topaz har bl.a. norske undertekster. Topaz har kun english SDH teksting - altså teksting for hørselshemmede. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Får vell bestille den jeg også da Var jo ett meget godt tilbud, har ikke sett noen av dem. Tror ikke jeg har sett en eneste film av Hitchcock Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Filmene hans er jo store klassikere. Denne boksen ser jeg på som et must. Ihvertfall til denne prisen. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Skulle veldig gjerne hatt den boksen, men siden jeg har 9-10 av filmene fra før av - føler jeg at det kanskje blir litt unødvendig.. Men på den andre siden, har tre av filmene mine en latterlig svensk tittel på coveret.. Kanskje jeg skulle gått til anskaffelse av boksen edit; mjau: Har du sjekket alle filmene om de har norsk teksting? Endret 7. januar 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er jo ikke mye penger du "taper" selv om du har mange av filmene fra før. Og det er jo noe eget ved slike bokser. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 edit; mjau: Har du sjekket alle filmene om de har norsk teksting? Alle, unntatt Saboteur og Frenzy. Så langt har det som står på filmene ang. tekst stemt, så jeg tror nok det stemmer på de to også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Alle filmene unntatt Topaz har bl.a. norske undertekster. Topaz har kun english SDH teksting - altså teksting for hørselshemmede. Høres bra ut. Tekst for hørselshemmede er ikke veldig aktuelt Jeg har Rear Window, Psycho og Vertigo fra før, men det gjør ikke noe når boksen er så billig. Da kan jeg eventuelt lodde de ut i "Gi bort en DVD"-tråden. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Alle filmene unntatt Topaz har bl.a. norske undertekster. Topaz har kun english SDH teksting - altså teksting for hørselshemmede. Høres bra ut. Tekst for hørselshemmede er ikke veldig aktuelt Jeg har Rear Window, Psycho og Vertigo fra før, men det gjør ikke noe når boksen er så billig. Da kan jeg eventuelt lodde de ut i "Gi bort en DVD"-tråden. Jeg har Psycho, Vertigo, Rear Window, The Birds, Full Alarms (Torn Curtain), Shadows of a doubt, the trouble with harry,frenzy, the man who knew to mutch, saboteur og family plot i allefall. 10/14 .Er vel noen som bør være interessert i dem i "Gi Bort en dvd"-tråden Har i tillegg North By Northwest, Dial M For Murder, Rebecka og Alfred Hitchcock Presents Season One. Begynner å bli en fin liten samling Endret 7. januar 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er vel noen som bør være interessert i dem i "Gi Bort en dvd"-tråden Nja, ser jo ut som om alle bestiller denne boksen. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er vel noen som bør være interessert i dem i "Gi Bort en dvd"-tråden Nja, ser jo ut som om alle bestiller denne boksen. Sant nok.. Da får det bli fast julegave til en kompis 10 år framover ^^ Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har en del Hitchcock-filmer, men skal bestille hele boksen fordi. Jeg er stolt eier av: Psycho Vertigo Rear window The birds To catch a thief Rich and strange Secret agent The lady vanishes North by northwest Dial m for murder Strangers on a train Stage fright I confess The wrong man Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har en del Hitchcock-filmer, men skal bestille hele boksen fordi. Jeg er stolt eier av: Psycho Vertigo Rear window The birds To catch a thief Rich and strange Secret agent The lady vanishes North by northwest Dial m for murder Strangers on a train Stage fright I confess The wrong man Bare 4 av dem som er i boksen uansett, så det bør du i aller høyeste grad Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Bare 4. Da skal jeg bestille den for faen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Så det var samme pris på Amazon.co.uk, er vel 20 kr i frakt eller noe. Har ikke prisen altid vært 17.99, kan huske den var det før vertfall Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Om det er et tilbud eller ikke, den er så billig at den uansett er verdt å nevnes. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Dem har jo masse til 30-40-50 kr nå. Sånn som 12 angry men, memento, teh great escape, lost in translation, eternal sunshine on a spotless mind, the green mile, osv Endret 7. januar 2009 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Stanley Kubrick Special Edition Box med 2001: A Space Odyssey, A Clockwork Orange, The Shining, Full Metal Jacket og Eyes Wide Shut til £17.99 hos Play. Tror ikke det er så gal pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå