Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle veldig gjerne hatt den boksen, men siden jeg har 9-10 av filmene fra før av - føler jeg at det kanskje blir litt unødvendig.. Men på den andre siden, har tre av filmene mine en latterlig svensk tittel på coveret.. Kanskje jeg skulle gått til anskaffelse av boksen :)

 

edit; mjau: Har du sjekket alle filmene om de har norsk teksting?

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Alle filmene unntatt Topaz har bl.a. norske undertekster. Topaz har kun english SDH teksting - altså teksting for hørselshemmede.

 

Høres bra ut. Tekst for hørselshemmede er ikke veldig aktuelt :p Jeg har Rear Window, Psycho og Vertigo fra før, men det gjør ikke noe når boksen er så billig. Da kan jeg eventuelt lodde de ut i "Gi bort en DVD"-tråden.

Lenke til kommentar
Alle filmene unntatt Topaz har bl.a. norske undertekster. Topaz har kun english SDH teksting - altså teksting for hørselshemmede.

 

Høres bra ut. Tekst for hørselshemmede er ikke veldig aktuelt :p Jeg har Rear Window, Psycho og Vertigo fra før, men det gjør ikke noe når boksen er så billig. Da kan jeg eventuelt lodde de ut i "Gi bort en DVD"-tråden.

 

Jeg har Psycho, Vertigo, Rear Window, The Birds, Full Alarms (Torn Curtain), Shadows of a doubt, the trouble with harry,frenzy, the man who knew to mutch, saboteur og family plot i allefall. 10/14 .Er vel noen som bør være interessert i dem i "Gi Bort en dvd"-tråden :p

 

Har i tillegg North By Northwest, Dial M For Murder, Rebecka og Alfred Hitchcock Presents Season One. Begynner å bli en fin liten samling :)

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Jeg har en del Hitchcock-filmer, men skal bestille hele boksen fordi. Jeg er stolt eier av:

 

 

Psycho

Vertigo

Rear window

The birds

To catch a thief

Rich and strange

Secret agent

The lady vanishes

North by northwest

Dial m for murder

Strangers on a train

Stage fright

I confess

The wrong man

 

Lenke til kommentar
Jeg har en del Hitchcock-filmer, men skal bestille hele boksen fordi. Jeg er stolt eier av:

 

 

Psycho

Vertigo

Rear window

The birds

To catch a thief

Rich and strange

Secret agent

The lady vanishes

North by northwest

Dial m for murder

Strangers on a train

Stage fright

I confess

The wrong man

 

Bare 4 av dem som er i boksen uansett, så det bør du i aller høyeste grad :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...