tjalla Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 bare svenske cover da? Nei, en kjapp titt avslørte mange med norske covere Blant annet alle Olsenbandenfilmene. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, kjøpte alle Olsenbandene Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Sant det! Fikk sikret meg Alle 14 olsenbanden filmene og Johnny Vang til 297 kr Samleboksen med alle filmene koster 399! Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har alle Olsenbanden filmene, men dette er jo en meget bra og billig måte og skaffe de seg på (jeg kjøpte alle hos PK i fjor sommer, 29,50 per stk.). Tok med meg 5 Russ Meyer filmer jeg... -Russ Meyer: Vixen -Russ Meyer: Up! -Russ Meyer: Supervixens -Russ Meyer: Faster Pussycat... Kill! Kill! -Russ Meyer: Beneath the Valley of the Ultra Vixens ...og Mojo Pin; Johnny Vang er idiotisk nok en av de som har svensk cover... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 ...og Mojo Pin; Johnny Vang er idiotisk nok en av de som har svensk cover... Ja, jeg så det faktisk nå.. Greit, så lenge de ikke finner på å oversette tittelen Er så utrolig irriterende å ha flere Hitchcock filmer med svensk tittel i hylla (f.eks. The trouble with harry = ugglor i mossen). Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 ...og Mojo Pin; Johnny Vang er idiotisk nok en av de som har svensk cover... Ja, jeg så det faktisk nå.. Greit, så lenge de ikke finner på å oversette tittelen Er så utrolig irriterende å ha flere Hitchcock filmer med svensk tittel i hylla (f.eks. The trouble with harry = ugglor i mossen). Hahaha, fin oversettelse. Skyr virkelig cdon på det punktet. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 ...og Mojo Pin; Johnny Vang er idiotisk nok en av de som har svensk cover... Ja, jeg så det faktisk nå.. Greit, så lenge de ikke finner på å oversette tittelen Er så utrolig irriterende å ha flere Hitchcock filmer med svensk tittel i hylla (f.eks. The trouble with harry = ugglor i mossen). Hahaha, fin oversettelse. Skyr virkelig cdon på det punktet. Det som gjør det ekstra vanskelig er at de ofte avbilder cover med originaltittelen. Jeg ville jo aldri kjøpt en film hvis jeg så at det sto "ugglor i mossen" på coveret. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Åh!! Jeg vet. Kjøpte "The Bone Collector", så åpner jeg den opp for å se "I samlarans spår" Lenke til kommentar
O3K Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fikk en elkjøp-katalog på Julaften faktisk, der sto det at bl. a Transformers koster latterlige 39,- Kanskje fordi filmen er latterlig? De vet at folk ikke har lyst å betale mer for å se en latterlig film om LEGO BIONICLE som har blitt påsmurt tittelen "Transformers" Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fikk en elkjøp-katalog på Julaften faktisk, der sto det at bl. a Transformers koster latterlige 39,- Kanskje fordi filmen er latterlig? De vet at folk ikke har lyst å betale mer for å se en latterlig film om LEGO BIONICLE som har blitt påsmurt tittelen "Transformers" Okei folkens, vi har fått fasiten. Ingen vits å kjøpe den. Nothing to see here people, now move on. Lenke til kommentar
O3K Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fikk en elkjøp-katalog på Julaften faktisk, der sto det at bl. a Transformers koster latterlige 39,- Kanskje fordi filmen er latterlig? De vet at folk ikke har lyst å betale mer for å se en latterlig film om LEGO BIONICLE som har blitt påsmurt tittelen "Transformers" Okei folkens, vi har fått fasiten. Ingen vits å kjøpe den. Nothing to see here people, now move on. Kjøp Transformers filmen fra 1986 istedet. Den er episk. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Alfred Hitchcock Box Set (14 Discs) - Play.com £17.99 Free Delivery Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Alfred Hitchcock Box Set (14 Discs) - Play.com £17.99 Free Delivery Bestilt! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Var jo et veldig godt tilbud da. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Har bare hørt om et fåtall av de filmene, og med mindre noen klarer å oerbevise meg om at de er bra og at jeg kommer til å se alle står jeg over. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Skjønner hva du mener. Men Psycho, Vertigo og The Birds gjør at dette er verdt 180 kroner. Kan jo kanskje slenge på The Man Who Knew Too Much. Endret 6. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Rear Window ser også fristende ut. og 12 kr per film for 14 Hitchcock filmer er et veldig godt tilbud Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg kan ikke se at dette er et dårlig tilbud, nei. Det er jo noe eget ved Hitchcock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå