Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har alle Olsenbanden filmene, men dette er jo en meget bra og billig måte og skaffe de seg på (jeg kjøpte alle hos PK i fjor sommer, 29,50 per stk.).

 

Tok med meg 5 Russ Meyer filmer jeg...

-Russ Meyer: Vixen

-Russ Meyer: Up!

-Russ Meyer: Supervixens

-Russ Meyer: Faster Pussycat... Kill! Kill!

-Russ Meyer: Beneath the Valley of the Ultra Vixens

 

 

...og Mojo Pin; Johnny Vang er idiotisk nok en av de som har svensk cover... :roll:

Lenke til kommentar
...og Mojo Pin; Johnny Vang er idiotisk nok en av de som har svensk cover... :roll:

 

Ja, jeg så det faktisk nå.. Greit, så lenge de ikke finner på å oversette tittelen :p Er så utrolig irriterende å ha flere Hitchcock filmer med svensk tittel i hylla (f.eks. The trouble with harry = ugglor i mossen).

Lenke til kommentar
...og Mojo Pin; Johnny Vang er idiotisk nok en av de som har svensk cover... :roll:

 

Ja, jeg så det faktisk nå.. Greit, så lenge de ikke finner på å oversette tittelen :p Er så utrolig irriterende å ha flere Hitchcock filmer med svensk tittel i hylla (f.eks. The trouble with harry = ugglor i mossen).

Hahaha, fin oversettelse. Skyr virkelig cdon på det punktet.

Lenke til kommentar
...og Mojo Pin; Johnny Vang er idiotisk nok en av de som har svensk cover... :roll:

 

Ja, jeg så det faktisk nå.. Greit, så lenge de ikke finner på å oversette tittelen :p Er så utrolig irriterende å ha flere Hitchcock filmer med svensk tittel i hylla (f.eks. The trouble with harry = ugglor i mossen).

Hahaha, fin oversettelse. Skyr virkelig cdon på det punktet.

 

Det som gjør det ekstra vanskelig er at de ofte avbilder cover med originaltittelen. Jeg ville jo aldri kjøpt en film hvis jeg så at det sto "ugglor i mossen" på coveret.

Lenke til kommentar
Fikk en elkjøp-katalog på Julaften faktisk, der sto det at bl. a Transformers koster latterlige 39,-

Kanskje fordi filmen er latterlig?

De vet at folk ikke har lyst å betale mer for å se en latterlig film om LEGO BIONICLE som har blitt påsmurt tittelen "Transformers"

Lenke til kommentar
Fikk en elkjøp-katalog på Julaften faktisk, der sto det at bl. a Transformers koster latterlige 39,-

Kanskje fordi filmen er latterlig?

De vet at folk ikke har lyst å betale mer for å se en latterlig film om LEGO BIONICLE som har blitt påsmurt tittelen "Transformers"

 

Okei folkens, vi har fått fasiten. Ingen vits å kjøpe den. Nothing to see here people, now move on.

Lenke til kommentar
Fikk en elkjøp-katalog på Julaften faktisk, der sto det at bl. a Transformers koster latterlige 39,-

Kanskje fordi filmen er latterlig?

De vet at folk ikke har lyst å betale mer for å se en latterlig film om LEGO BIONICLE som har blitt påsmurt tittelen "Transformers"

 

Okei folkens, vi har fått fasiten. Ingen vits å kjøpe den. Nothing to see here people, now move on.

Kjøp Transformers filmen fra 1986 istedet. Den er episk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...