okjatakk Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sånn ser det ut på min side. Og jeg måtte sette inn by på tredje adresselinje for at det skulle funke. (Kortet mitt er ikke 9 år gammelt ) Vet du om det funker med æ,ø eller å i adressen? Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gudfaren DVD Collection — 99,-Video Nova Link Manglet denne boksen faktisk. Har filmene individuelt i garasjen til mamma og pappa 50 mil unna, så jeg gikk for tilbudet. Noen som har erfaring med å hente fra butikk? Er det slik at butikken har varen inne fra før, eller må man vente et par dager til butikken mottar varen for hovedlageret? Synes det var tamt med informasjon om hvordan/når den skulle hentes. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gudfaren DVD Collection — 99,-Video Nova Link Manglet denne boksen faktisk. Har filmene individuelt i garasjen til mamma og pappa 50 mil unna, så jeg gikk for tilbudet. Noen som har erfaring med å hente fra butikk? Er det slik at butikken har varen inne fra før, eller må man vente et par dager til butikken mottar varen for hovedlageret? Synes det var tamt med informasjon om hvordan/når den skulle hentes. Fra infosidene: "Hente i butikk Varer sendes til den butikken du har valgt førstkommende tirsdag eller fredag. Er ikke varen på lager, så vil den bli sendt førstekommende tirsdag eller fredag etter at den ankommer vårt sentrallager. Bestiller du flere varer samtidig, så blir de levert til butikken etter hvert som de kommer inn på lager. Du vil få beskjed via SMS eller epost når varene er klare til henting i butikken. " Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Amazon.com har en del gode tilbud på Blu-ray og DVD filmer på sitt Black Friday salg. Noen av tilbudene er tidsbegrenset, så det kan være lurt å gølge med. Selve salget er over 2. desember. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Rambo 1-4 til £9.93 , thehut Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 No Country For Old Men koster 59,- på PK sine nettsider, med gratis frakt. Det varer riktignok bare ut dagen, som en del av julekalenderen. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Mummy trilogien http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...TkAAAEW5q8xgGd0 99,- for hele trilogien!!! Varen er ikke på lager og er kanskje bare en lokkepris. Men skulle de få inn denne på lager skal jeg være den første til å bestille. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 No Country For Old Men koster 59,- på PK sine nettsider, med gratis frakt. Det varer riktignok bare ut dagen, som en del av julekalenderen. Ser ut som om man får gratis frakt på alt i handlekurven så lange man har denne med. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 No Country For Old Men koster 59,- på PK sine nettsider, med gratis frakt. Det varer riktignok bare ut dagen, som en del av julekalenderen. Ser ut som om man får gratis frakt på alt i handlekurven så lange man har denne med. Noen som kan bekrefte at det blir gratis frakt på alt?! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Ja, jeg bestilte No Country for Old Men pluss to andre filmer og slapp frakt. Men du må altså ha et produkt fra kampanjen med fri frakt for at du skal få fri frakt på hele bestillingen. Endret 9. desember 2008 av Shadowlands Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Elkjøp selger Rambo 1-3 i tinnboks for 129,- http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Elkjøp selger Rambo 1-3 i tinnboks for 129,- http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= Ikke verst, men fra play får du alle fire filmene for £14.99. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Noen som vet hvor lenge The Dark Knight er på tilbud til 99,- hos elkjøp? Har klart å kasta avisa Ser at TDK koster 129.50 ,- hos platekompaniet og du får gratis frakt på det du bestiller Endret 13. desember 2008 av Jonas2k Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Tilbudene i avisene til Elkjøp varer en uke så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg tror den har gått opp til 129,- desverre. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nei, fremdeles 99,- Gratis frakt. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...lMAAAEWO3kxgGd0 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Nei, fremdeles 99,-Gratis frakt. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...lMAAAEWO3kxgGd0 Gratis frakt?! Edit: Ja, det var det. Blir TDK på meg! Endret 13. desember 2008 av Jonas2k Lenke til kommentar
hsds Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hepp! BangCD har The Wire sesong 1 til 4 for 105 kr stykket samt gratis frakt til Norge. Løp og kjøp Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Indiana Jones 4, 99,- (gratis frakt). Kun ut dagen. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Fint tilbud. Hadde et par andre filmer jeg skulle kjøpe, så det passet bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå