Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ti britiske filmar for £17.99, play.com

 

 

1. Confetti (Dir. Debbie Isitt, 2006)

2. Mrs Henderson Presents (Dir. Stephen Frears, 2005)

3. The Full Monty (Dir. Peter Cattaneo, 1997)

4. Titanic (Dir. James Cameron, 1997)

5. Four Weddings And A Funeral (Dir. Mike Newell, 1993)

6. A Fish Called Wanda (Dir. Charles Crichton, 1988)

7. Chariots Of Fire (Dir. Hugh Hudson, 1981)

8. An Affair To Remember (Dir. Leo McCarey, 1957)

9. The King And I (Dir. Walter Lang, 1956)

10. The Queen (Dir. Stephen Frears, 2006)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ingen som vet om en side(helst Norsk), hvor det er gode tilbud på norske filmer?

 

Jeg husker at Platekompaniet kjørte en kampanje for ca et år siden... Solgte vel alle gamle norske klassikere til 59,-. Hvis du leiter på platekompaniet.no, så finner du sikkert mange norske filmer til den prisen :) CDON.no har alle olsenbanden-filmene til 39,-

Lenke til kommentar
Joda, greit med de filmene man bare kjøper for å kjøpe. Men de filmene som jeg verdsetter og faktisk er gode, originale ol. må nesten være Norsk, syntes jeg.

 

Men så er jeg også litt kresen :p

 

Norsk? Så du foretrekker altså at det står f.eks. "Den gode, den onde og den grusomme" og ikke "Il Buono, il brutto, il cattivo" eller "The Good the bad and the ugly" på filmer du verdsetter?

 

Jeg synes ikke du er spesielt kresen :)

Om det står på svensk bakpå coveret gjør da vel ikke noe? Så lenge selve tittelen på fronten og ryggen ikke er oversatt til noe helsvenskt.

 

Det som er problemet med CDON. "The Trouble with Harry"-filmen min heter "Ugglor i Mossen". Man vet aldri om tittelen på fronten og ryggen står på svensk eller engelsk/originalspråk.

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Joda, greit med de filmene man bare kjøper for å kjøpe. Men de filmene som jeg verdsetter og faktisk er gode, originale ol. må nesten være Norsk, syntes jeg.

 

Men så er jeg også litt kresen :p

 

Norsk? Så du foretrekker altså at det står f.eks. "Den gode, den onde og den grusomme" og ikke "Il Buono, il brutto, il cattivo" eller "The Good the bad and the ugly" på filmer du verdsetter?

 

Jeg synes ikke du er spesielt kresen :)

Om det står på svensk bakpå coveret gjør da vel ikke noe? Så lenge selve tittelen på fronten og ryggen ikke er oversatt til noe helsvenskt.

 

Det som er problemet med CDON. "The Trouble with Harry"-filmen min heter "Ugglor i Mossen". Man vet aldri om tittelen på fronten og ryggen står på svensk eller engelsk/originalspråk.

Hehhehe...Tenkte mer på selve beskrivelsen og det der, selvfølgelig kan man ikke oversette alle ord, iallefall ikke film tittelen. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...