Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zavvi.co.uk selger

Sharpe (The Collector's Edition 15 Disc Box Set)

 

"Acclaimed actor Sean Bean (Lord Of The Rings, Goldeneye & Patriot Games) stars in these action packed feature length movies set in the midst of the desperate missions and battles of the Napoleonic wars in 19th Century Spain.

 

Includes all 14 feature length episodes."

 

Har ikke peiling på om det er noe bra, men prisen er £17.99 pluss £4 i frakt...

Kanskje det er verdt det :)

Lenke til kommentar
Jeg har ikke bestilt fra zavvi.co.uk tidligere, men tok sjansen og bestilte denne i går kveld. I dag fikk jeg derimot en kanselleringsmelding, men uten noen spesifikk grunn. På nettsiden står boksen fortsatt på lager, og prisen er fortsatt £17.99. Og ja, det er penger på Visa-kortet.

 

Er det flere som har fått melding om kansellering? Eller en formening om hva som skjer?

Lenke til kommentar
Jeg har ikke bestilt fra zavvi.co.uk tidligere, men tok sjansen og bestilte denne i går kveld. I dag fikk jeg derimot en kanselleringsmelding, men uten noen spesifikk grunn. På nettsiden står boksen fortsatt på lager, og prisen er fortsatt £17.99. Og ja, det er penger på Visa-kortet.

 

Er det flere som har fått melding om kansellering? Eller en formening om hva som skjer?

Siden det tydeligvis var flere interesserte som fikk problemer med dette tilbudet, så poster jeg svaret jeg fikk fra zavvi.co.uk etter at jeg gjorde dem oppmerksom på problemet:

We have been experiencing a few technical difficulties with orders for the Sharpe boxset. An update was done on the website last night and everything should be working today. Please re-order the item and everything should go through fine. I can assure you that there is stock available. If you encounter any issues then please contact me.

Så da er det tydeligvis bare å legge inn ordren på nytt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...