Mojo Pin Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) 8 Filmer (4 stk twinpack) til 99,- hos CDON Til Kampanjen edit; Ser ut som om alle er med svesk omslag. Endret 4. oktober 2008 av Mojo Pin Lenke til kommentar
BorgeF Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Zavvi.co.uk selger Sharpe (The Collector's Edition 15 Disc Box Set) "Acclaimed actor Sean Bean (Lord Of The Rings, Goldeneye & Patriot Games) stars in these action packed feature length movies set in the midst of the desperate missions and battles of the Napoleonic wars in 19th Century Spain. Includes all 14 feature length episodes." Har ikke peiling på om det er noe bra, men prisen er £17.99 pluss £4 i frakt... Kanskje det er verdt det Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (Film)serien om Sharpe skal være ganske brukbar, med noen sterke og noen svake titler i seg. Noe à la Hornblower og lignende. Søk litt rundt. Gunfreak har lagt ut en del anmeldelser av dem. Uansett er det absolutt verd prisen. Boksen koster ofte over 1000kr... Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Kjøpte denne på thehut.com for en stund siden til 19£ pluss 1£ i frakt, ser at den koster over 100£ der nå.. Men uansett, 18£ er jo en veldig bra pris for den boksen! Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Zavvi.co.uk selger Sharpe (The Collector's Edition 15 Disc Box Set) Jeg har ikke bestilt fra zavvi.co.uk tidligere, men tok sjansen og bestilte denne i går kveld. I dag fikk jeg derimot en kanselleringsmelding, men uten noen spesifikk grunn. På nettsiden står boksen fortsatt på lager, og prisen er fortsatt £17.99. Og ja, det er penger på Visa-kortet. Er det flere som har fått melding om kansellering? Eller en formening om hva som skjer? Lenke til kommentar
BorgeF Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det samme skjedde meg!! Ordren kansellert, og en mail om forskjellige grunner... Merkelig opplegg. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Amazon.co.uk har tilbud på et utvalg DVDer, 3 for £10. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Blu-ray salgs hos Deepdiscount. Opptil 49% avslag! Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Zavvi.co.uk selger Sharpe (The Collector's Edition 15 Disc Box Set) Jeg har ikke bestilt fra zavvi.co.uk tidligere, men tok sjansen og bestilte denne i går kveld. I dag fikk jeg derimot en kanselleringsmelding, men uten noen spesifikk grunn. På nettsiden står boksen fortsatt på lager, og prisen er fortsatt £17.99. Og ja, det er penger på Visa-kortet. Er det flere som har fått melding om kansellering? Eller en formening om hva som skjer? Siden det tydeligvis var flere interesserte som fikk problemer med dette tilbudet, så poster jeg svaret jeg fikk fra zavvi.co.uk etter at jeg gjorde dem oppmerksom på problemet: We have been experiencing a few technical difficulties with orders for the Sharpe boxset. An update was done on the website last night and everything should be working today. Please re-order the item and everything should go through fine. I can assure you that there is stock available. If you encounter any issues then please contact me. Så da er det tydeligvis bare å legge inn ordren på nytt Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Fri frakt på playx.no fram til 13.10.08 0800. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 CDON skal ha 599,- for Oz Complete Boxset. På Play må du ut med over 900 kroner. Godsaken har riktignok ikke release før 19. nov, men den er bestilt^^ Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) James Bond Box Set på blu-ray for £73.93 med filmene Dr. No For Your Eyes Only From Russia With Love Die Another Day Live And Let Die Thunderball http://www.thehut.com/hut/9989918.product litt mye klipp og lim der Endret 16. oktober 2008 av hailgodset91 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 James Bond Blu-Ray Box Set på blu-ray for £73.93 med filmene Blu-ray box set på blu-ray! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 CDON skal ha 599,- for Oz Complete Boxset. På Play må du ut med over 900 kroner. Godsaken har riktignok ikke release før 19. nov, men den er bestilt^^ MAO, Oz har sendt sin siste episode? Den er ferdig? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det har vel ikke kommet nye Oz-episoder siden 2003, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ah. Jeg har aldri fått med meg serien, men har alltid vært interessert. Om serien ble ferdig i 2003, så er det jo null stress å kjøpe samleboksen. Jeg får vel slenge meg rundt til å gjøre det en dag da. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Inneholder Oz Box Set den siste sesongen, sesong 6? Den har vel ikke kommet ut enda. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Den blir sluppet på CDON neste uke, så den er vel med i samleboksen som kommer i november. Det stemmer i alle fall overens med spilletiden. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Så alle episodene som tv-rips. Tydeligvis en grei anledning til å kjøpe seg serien på dvd. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 OZ er ferdigsendt ja, så en collection kan trygt anskaffes, og anbefales virkelig til alle som ikke har sett serien. Selv har jeg allerede investert i de 4 første sesongene separat, så er lite aktuelt å kjøpe denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå