Mojo Pin Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det hadde vært bedre om filmene hadde kommet i en dekorativ samleboks. Dei same filmane kjem i ny samleboks i haust, reknar med at det er difor cdon sle ut desse: http://release.no/artikkel.asp?ID=5352 Selvsagt har det ikke noe med det å gjøre. Det er en feil fra CDON's side. Den er visst rettet opp nå. Det kan da vel hende. Jeg synes den nye samlinga så driiitstilig ut. Bare synd at det kommer nye filmer, som ikke kommer i samme samling. Personlig vil jeg heller at filmene står i filmhylla, og ikke ligger i en koffert! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg kommer nok til å stille opp filmene i hylla og legge kofferten oppå hylla. Man må jo vise frem filmene, ikke gjemme dem bort i en koffert. Kofferten blir jo bare til pynt. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Enig, kommer nok til å gjøre det samme Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Jeg kommer også til å ta filmene ut av kofferten og la de stå i hylla. Skal jeg da sortere dem kronloisk, alfabetisk eller sette dem for seg selv i en annen hylle enn resten av filmene mine? Edit: Åpenbar leif grunnet tretthet. Endret 9. september 2008 av Olum Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg kommer også til å ta filmene ut av konserten og la de stå i hylla. Skal jeg da sortere dem kronloisk, alfabetisk eller sette dem for seg selv i en annen hylle enn resten av filmene mine? kronologisk selvsagt. dem er sikkert nummerert også Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg kommer også til å ta filmene ut av konserten og la de stå i hylla. Skal jeg da sortere dem kronloisk, alfabetisk eller sette dem for seg selv i en annen hylle enn resten av filmene mine? Ut av konserten faktisk... Du må da selvsagt sette de etter nummer ja. Begynn med Dr. No og avslutt med Die Another Day. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 De skal selvfølgelig ligge i kofferten, man napper jo ikke filmene ut av boksen sin... Men nå skal det vel sies at jeg har såpass med film at jeg "savner" ikke at det står 20 filmer i hylla mi Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Dessuten kan det jo hende at en utenforstående lurer på hvorfor det står en koffert i hylla og ikke masse dvd'er. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kan jo løses på denne måten, flaks at jeg fant fram den linken til Bilde av din DVD-samling-tråden. Bond kofferten står til høyre i den øverste bildet på siden. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er da pent det også, men føler det blir litt mer showoff hvis filmene står i hyllen. Kan da ha begge deler også... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er vel ikke vanskeligere enn at det er opp til hver enkelt hva man velger å gjøre. Personlig vil jeg nok la filmene bli liggende i kofferten. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hmm... Ein kan setja den saman med Blade Runner-kofferten. Det finst vel fleire koffertar også? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er da pent det også, men føler det blir litt mer showoff hvis filmene står i hyllen. Kan da ha begge deler også... Syns du? Jeg synes nå Manx sin samling var veldig showoff.. Veldig stilig samling, forresten Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ja selvsagt er det showoff manx sin ja. Men jeg synes det blir enda mer showoff hvis filmene står synlig i hylla + at kofferten også står synlig fremme. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Det hadde vært bedre om filmene hadde kommet i en dekorativ samleboks. Dei same filmane kjem i ny samleboks i haust, reknar med at det er difor cdon sle ut desse: http://release.no/artikkel.asp?ID=5352 Selvsagt har det ikke noe med det å gjøre. Det er en feil fra CDON's side. Den er visst rettet opp nå. Det kan da vel hende. Jeg synes den nye samlinga så driiitstilig ut. Bare synd at det kommer nye filmer, som ikke kommer i samme samling. Personlig vil jeg heller at filmene står i filmhylla, og ikke ligger i en koffert! Det virker rimelig ulogisk at de bare skulle gi bort hele James Bond samlingen sånn uten videre. Å sette ned prisen er greit, men 0kr? Til deg som nevnte at du fortsatt så tilbudet etter at jeg skrev forrige innlegg, hvor så du det? Det sto da - og står fortsatt - hos meg at kofferten koster 1999kr. Det jeg mente med "feil" er at en eller annen kan ha skrevet noen tall feil. Jeg kan huske flere ganger at ting på CDON koster noe helt annet enn det de egentlig skal koste. Feilene blir som oftest rettet opp etter noen timer. Endret 8. september 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hva er det prøver å si, Hr. Jenssen? Du tror ikke vi kommer til å få kofferten for 0,- ? Og ulogisk? Det er nok ingen feil skal du se. Da ville tilbudet vært fjernet for lenge siden. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fuck it. Nå så jeg at hele greia er en del av en kampanje. Beklager misforståelsen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Apology accepted! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det bond tilbudet er nesten for godt til og være sant, fikk nesten lyst til å bestille selv om jeg har kofferten alt! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Bruk tilbudet om det er noen filmer blandt utvalget som du har lyst på. Så selger du kofferten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå