Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Det hadde vært bedre om filmene hadde kommet i en dekorativ samleboks.

 

Dei same filmane kjem i ny samleboks i haust, reknar med at det er difor cdon sle ut desse:

http://release.no/artikkel.asp?ID=5352

 

Selvsagt har det ikke noe med det å gjøre. Det er en feil fra CDON's side. Den er visst rettet opp nå.

 

Det kan da vel hende. Jeg synes den nye samlinga så driiitstilig ut. Bare synd at det kommer nye filmer, som ikke kommer i samme samling. Personlig vil jeg heller at filmene står i filmhylla, og ikke ligger i en koffert!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det hadde vært bedre om filmene hadde kommet i en dekorativ samleboks.

 

Dei same filmane kjem i ny samleboks i haust, reknar med at det er difor cdon sle ut desse:

http://release.no/artikkel.asp?ID=5352

 

Selvsagt har det ikke noe med det å gjøre. Det er en feil fra CDON's side. Den er visst rettet opp nå.

 

Det kan da vel hende. Jeg synes den nye samlinga så driiitstilig ut. Bare synd at det kommer nye filmer, som ikke kommer i samme samling. Personlig vil jeg heller at filmene står i filmhylla, og ikke ligger i en koffert!

 

Det virker rimelig ulogisk at de bare skulle gi bort hele James Bond samlingen sånn uten videre. Å sette ned prisen er greit, men 0kr?

 

Til deg som nevnte at du fortsatt så tilbudet etter at jeg skrev forrige innlegg, hvor så du det? Det sto da - og står fortsatt - hos meg at kofferten koster 1999kr.

 

Det jeg mente med "feil" er at en eller annen kan ha skrevet noen tall feil. Jeg kan huske flere ganger at ting på CDON koster noe helt annet enn det de egentlig skal koste. Feilene blir som oftest rettet opp etter noen timer.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...