Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg fikk tilslutt til å betale i IE (fungerte ikke i Firefox, "unknown error") Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Takk for tipset. Hadde egentlig ikke tenkt å bruke så mye penger på film akkurat nå. Men når man i praksis får James Bond boksen (som jeg har sikla lenge etter) til halv-pris, er det umulig å la være å kjøpe. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Jeg får heller ikke til å betale med Visa. Har bestilt fra de noen ganger, men det har aldri funket. Mulig det er noe med FF. Men jeg valgte faktura så da er det ikke noe problem. Jeg endte opp med disse filmene: Butch Cassidy and the Sundance Kid (1 disc) @ 169,- War Collection (3 disc) @ 169,- - Inneholder filmene, Tigerland, Tora! Tora! Tora! og The Thin Red Line Alien Collection (4 Disc) @ 169,- - Inneholder samtlige Alien filmer Independence Day - Extended Version (2 Disc) @ 169,- League of Extraordinary Gentlemen ( 2 Disc) @ 169,- Mafia Collection ( 4 Disc) @ 169,- - Inneholder filmene Miller's Crossing, Road To Perdition, Hoffa og Capone Og sist men ikke minst: James Bond - Ultimate DVD Collection Monster Box (40 Disc) @ 0,- Endret 6. september 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ok. Men jeg vil også anbefale dvd.co.uk, bestilt der engang, gode priser å rask frakt, brukte kun 2 dager akuratt som Amazon.co.uk. Men jeg er usikker om de sender filmene separert eller i samme pakke. Takk for tipset om siden! de har for tiden tilbud på HD-DVD - 2 for £10 . Snill fraktpris har de også. Men best av alt; fikk e-post kviteringene i dag, der viser det seg at de har sendt filmene fordelt på 3 av gangen. Det betyr at det går under 200,-kr grensa, stålende! EG Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Sånn! Nå har jeg utnyttet James Bond tilbudet til cdon. I tillegg tok jeg en dobbel-dvd for 69 og 3 dvd'er for 99. Jævlig synd at det er svensk omslag på mye, men det får gå for denne gang. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Brukte James Bond-tilbudet jeg også. Filmene jeg kjøpte med var: Fight Club - Special Edition (2 disc) Denzel Washington Collection (3 disc) War Collection (3 disc) Alien Collection (4 Disc) Sean Connery Collection (3 disc) Mafia Collection (4 disc) Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) JEG ER DESPERAT! Linken til James Bond tilbudet funker ikke! Det står: Session expired. Hvor finner jeg tilbudet? Betyr det att tilbudet er ute? Edit: HVOR!?!?!?!? Endret 6. september 2008 av lolidude Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 JEG ER DESPERAT! Linken til James Bond tilbudet funker ikke! Det står: Session expired. Hvor finner jeg tilbudet? Betyr det att tilbudet er ute? Edit: HVOR!?!?!?!? Gå inn på cdon.no, og du finner en boks helt oppe til høyre med link. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 JEG FANT JEG FANT! Takk. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Knallbra tilbud dette, synd jeg har alle bond-filmene fra før. Dog uten kofferten Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Knallbra tilbud dette, synd jeg har alle bond-filmene fra før. Dog uten kofferten Det var det jeg til slutt fant ut jeg også. Så selv om DVDene jeg endte opp med har Svensk omslag, får jeg leve med det - tilbudet er for godt til å la være Så søren ta deg Bilet for at du informerte oss om dette fantastiske tilbudet! EG Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Knallbra tilbud dette, synd jeg har alle bond-filmene fra før. Dog uten kofferten Men hva skal vi egentlig med kofferten? Kan jo ikke ha den i dvdhylla.. Det hadde vært bedre om filmene hadde kommet i en dekorativ samleboks. Endret 6. september 2008 av Bond007 Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Det hadde vært bedre om filmene hadde kommet i en dekorativ samleboks. Dei same filmane kjem i ny samleboks i haust, reknar med at det er difor cdon sel ut desse: http://release.no/artikkel.asp?ID=5352 Endret 7. september 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Lady Vengeance til 19,- på Spaceworld. 79,- i frakt... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Da har jeg også bestilt James Bond Ultimate DVD Collection fra CDON. Min ordre: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det hadde vært bedre om filmene hadde kommet i en dekorativ samleboks. Dei same filmane kjem i ny samleboks i haust, reknar med at det er difor cdon sle ut desse: http://release.no/artikkel.asp?ID=5352 Selvsagt har det ikke noe med det å gjøre. Det er en feil fra CDON's side. Den er visst rettet opp nå. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hva er rettet opp? Jeg ser fortsatt tilbudet. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Selvsagt har det ikke noe med det å gjøre. Det er en feil fra CDON's side. Den er visst rettet opp nå. Det er merkeleg at dei gjorde same feilen i Sverige for ei tid tilbake, då. Og at dei laga eigen animert logo for salet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det hadde vært bedre om filmene hadde kommet i en dekorativ samleboks. Dei same filmane kjem i ny samleboks i haust, reknar med at det er difor cdon sle ut desse: http://release.no/artikkel.asp?ID=5352 Selvsagt har det ikke noe med det å gjøre. Det er en feil fra CDON's side. Den er visst rettet opp nå. Hva mener du med feil? Var hele tilbudet en stor bløff? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kan da umulig være en feil! De hadde da samme tilbudet i Sverige også. De hadde jo også laget egne animasjoner på forsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå