Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mens vi er inne på Amazon.com - de har Beatles - Help! Deluxe Edition til kun $29.99 i dag. Nedsatt ifra $134.99 :)

 

Dette er vel den samme?

 

Det ser ut som Amazon-utgåva er litt lenger og har ein del ekstra goodies.

 

Disc 1 (96 minutes)-HELP! Theatrical MovieDigitally restored and newly created 5.1 soundtrack.Disc 2 (57 minutes)- The Beatles in Help! 30 minute documentary about the making of the film with Richard Lester the cast and crew. Includes exclusive behind the scenes footage of The Beatles on set.- A Missing Scene Featuring Wendy Richard- The Restoration of Help! An in depth look at the restoration process- Memories of Help! The cast and crew reminisce- Theatrical Trailers 2 US trailers and 1 Spanish trailer- 1965 US Radio Spots - Hidden in disc menusDeluxe Package also includes:- a reproduction of Richard Lester s original annotated script- 8 lobby cards- poster- 60-page book with rarely seen photographs and production notes from the movieSystem Requirements:Run Time: 149 minutes

 

51OuXZ9p7zL._SS400_.jpg

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar

Vel, alt på tilbudet er svenske utgaver. Svenske covere, og på en del av filmene er det ikke norske tekster (men en del har engelsk i tillegg til svensk og finsk...).

 

Hvis ikke det plager deg, er det en del ok filmer/bokser - kommer an på om du har noen av filmene fra før da...

 

Disse kan vel anbefales;

-Alien Collection (alle 4 filmene, men ikke en spesielt spennende boks - søstern kjøpte denne for en stund siden)

-Mafia Collection (inneholder i alle fall 2 veldig bra filmer - Miller's Crossing og Road to Perdition, de 2 andre er ok)

-The Longest Day (Special Edition)

-The Abyss (Special Edition)

-Braveheart (Special Edition)

-Butch Cassidy and the Sundance Kid

-Fight Club (Special Edition)

 

Det er mer som er ok der også... det kommer egentlig mest an på din smak og hva du har/ikke har fra før :)

Lenke til kommentar

Takk for tipset, har bestilt nå. Her er direkte link

 

http://www.cdon.com/shop.phtml?nav_genre=2...;display_type=1

 

Selv om noen av filmene/boksene i tilbudet er grovt overpriset, så blir det mer enn oppveiet av den lekre boksen med 20 ultimate 2-disc collection James Bond filmer.

 

Jeg gleder meg til denne kommer i posten!!

 

Obs: Det står "begrenset opplag" nederst, her bør man kanskje være kjapp ute før de fjerner dette kanontilbudet.

Lenke til kommentar

Takk til Bilet som gjorde oppmerksom på at kampanjen har kommet til Norge. Og takk til mjau for inspirerende innkjøpstips.

 

Til dere som lurer, 169,- for en enkelt DVD er urimelig dyrt. Filmene i James Bond-kampanjen selges stort sett for rundt hundrelappen i andre norske nettbutikker, eller enda billigere i utlandet. Jeg kom derfor frem til at *-collection er det som gir mest for pengene. Dessuten kan du finne igjen en del av løsfilmene i disse samlingene - for eksempel får du Butch Cassidy and the Sundace Kid inkludert i Robert Redford collection.

 

I tilfelle noen deler min filmsmak, så kan jeg opplyse om at jeg kjøpte følgende:

 

1. Alien collection

2. Mafia collection

3. Sean Connery collection

4. Robert Redford collection

5. Gregory Peck collection

6. Leonardo Di Caprio collection (?!)

7. ... holdt nesten på å glemme: James Bond Ultimate Collection :whistle:

 

PS: Når du kjøper for så mye, så får du en dobbeltfilm for 69,-. For eksempel Predator/Predator 2 som går godt sammen med Alien collection.

 

Edit: heanwi, jeg betalte akkurat for mine filmer. Virket helt greit med Visa-kort.

Endret av Mr. Floppy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...