Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står på svensk, det holder i massevis. De har til tider enda dårliger titler enn det vi klarer å få til her i Norge.

 

Jeg kjøper stort sett aldri filmer som ikke har orginal tittelen på coveret, hvis jeg skulle finne på å gjøre det så er det en super duper special collector's limited dickhead edition som bare finnes her oppe...

Lenke til kommentar
CDON har forøvrig mange andre filmer på tilbud nå! Kjøpte selv en god del. Bl.a. flere Hitchcock filmer til 29,-. Mye av Charlie Chaplin til 49,-. The grapes of wrath og The Man Who Shot Liberty Valance (Re-pack) til 29,-

 

Alle disse filmene har jo faktisk engelske titteler på coveret da. Jeg liker heller ikke at tittelen står på svensk.

Lenke til kommentar

Men i... Henta filmene nå. Tittelen står på svensk på hitchcock filmene.

 

f.eks Shadow of a doubt = Skuggan av et tvivel =/ På internettsiden står er coveret avbildet med tittelen "Shadow of a Doubt". Kan jeg klage da, når tittelen på coveret står på svensk? Det samme gjelder "Family Plot" = Arvet, "What's the trouble with larry" = Ugglor i mossen..

 

 

Det verste er at jeg bestilte Fritz Langs "M" http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904 Den kom som en kjip slim case disc. Noen som gidder å sjekke linkene jeg har lagt ut, og se om jeg har oversett noe?

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Noen som gidder å sjekke linkene jeg har lagt ut, og se om jeg har oversett noe?

 

Du har vel oversett dette:

Dette er den svenske versjonen av filmen, noe som betyr at filmens tittel samt teksten på coveret er på svensk. I fakta-ruten nedenfor oppgis det hvilket språk/lydspor som er på filmen, samt hvilke språk den er tekstet på.
Lenke til kommentar
Noen som gidder å sjekke linkene jeg har lagt ut, og se om jeg har oversett noe?

 

Du har vel oversett dette:

Dette er den svenske versjonen av filmen, noe som betyr at filmens tittel samt teksten på coveret er på svensk. I fakta-ruten nedenfor oppgis det hvilket språk/lydspor som er på filmen, samt hvilke språk den er tekstet på.

 

Æsj, det leste jeg ikke. Så at noen filmer med svensk cover også hadde svensk tittel på bildet. Siden disse ikke hadde det, tenkte jeg at de sto på engelsk. De norske utgavene av hitchcock collection filmene står jo på engelsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...