Sheldon C Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Cdon.com har massevis av rabatter denne uka på både film og musikk. 30% avslag på mange produkter og fri frakt fra i dag fram til og med neste mandag. Jepp, og når Dodgeball koster 9 kr -30% = 6,30 kr inkl. frakt, er det bare å slå til I samme slengen kan man ta med doublepack Alien vs predator/ Moulin rouge til kr 9,- Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Cdon.com har massevis av rabatter denne uka på både film og musikk. 30% avslag på mange produkter og fri frakt fra i dag fram til og med neste mandag. Jepp, og når Dodgeball koster 9 kr -30% = 6,30 kr inkl. frakt, er det bare å slå til I samme slengen kan man ta med doublepack Alien vs predator/ Moulin rouge til kr 9,- Hvordan? Ser de ikke jeg... Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Cdon.com har massevis av rabatter denne uka på både film og musikk. 30% avslag på mange produkter og fri frakt fra i dag fram til og med neste mandag. Jepp, og når Dodgeball koster 9 kr -30% = 6,30 kr inkl. frakt, er det bare å slå til I samme slengen kan man ta med doublepack Alien vs predator/ Moulin rouge til kr 9,- Hvordan? Ser de ikke jeg... Dodgeball (ser ut som om de har satt opp prisen til 99,- nå... Alien Vs. Predator / Moulin Rouge (9,-) Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Og nå har de satt Alien Vs. Predator / Moulin Rouge opp til 149,- igjen... Det gjelder å være rask Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Er det sånn på cdon at de som regel selger en DVD for 9 kr pr dag? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Enten det, eller så er det noe annet som skjer Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hehe, får håpe det kommer noen smude tilbud snart. Skal si ifra her så fort jeg ser noe ^_^ Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Nytt tilbud på doublepack til 9,- Garfield og Day after tomorrow....merkelig kombinasjon http://www.cdon.com/product.phtml?prod=475075 Fremdeles fri frakt. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Takk, Bond007. Hadde nok aldri kjøpt dei filmane til meir enn 4,50 pr stk ;-) Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 De har fjerna tilbudet alt:( Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) De har fjerna tilbudet alt:( Edit: Er noko gale med lenkene, men eg fann den der nettopp. Endret 31. juli 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 De har fjerna tilbudet alt:( Edit: Er noko gale med lenkene, men eg fann den der nettopp. For å linke til produkt på CDON: Høyreklikk i den midterste rammen --> Denne rammen --> Vis bare denne rammen, og så har du rett url i adresselinjen (Firefox) Hvis du ikke gjør dette, blir vi sendt til CDONs fremside. Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 De har fjerna tilbudet alt:( Edit: Er noko gale med lenkene, men eg fann den der nettopp. For å linke til produkt på CDON: Høyreklikk i den midterste rammen --> Denne rammen --> Vis bare denne rammen, og så har du rett url i adresselinjen (Firefox) Hvis du ikke gjør dette, blir vi sendt til CDONs fremside. Eller man kan bruke linken på bunn av produktsiden som heter - "Direkte Link" Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 40% på utvalgte Blu-rays hos Amazon.com Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Batman Begins Blu-Ray £10.99, Movietyme. Edit: tok dette frå eit britisk forum. Filmen kostar 129 på dvdstrax, som sikkert er like greitt. Endret 2. august 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Dagens 2-disc-tilbod hjå cdon.com: Aliens vs Predator/The Day After Tomorrow 9,- Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Date Movie / My Super Ex-Girlfriend 9,- cdon.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå