Hr. Jenssen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 At de faktisk har spesialversjonen av Stalingrad til den prisen. Det er bare makabert. Anbefaler alle å kjøpe den. I tillegg til at det er en utrlig god antikrigsfilm (på høyde med Platoon), så får du også med noen utrolig gode dokumentarer om krigen på bonus-discen. Til den prisen er det egentlig bare å bestille to av den - for den er faen meg verd det. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Amazon Kanada har salg på HBO-sett, ikke minst The Wire S1-S4 til ca NOK190 per sesong inklusive frakt. Det er første gang siden rundt jul jeg har sett S4 for under mva-grensa. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) For lenge siden svirret det rundt en link til en side som igjen linket til sider hvor man kunne gå for å få vouchers til forskjellige nettbutikker (vanligvis ved å gå til nettbutikkene fra deres side). Noen som husker denne, eventuelt vet om vouchers som virker på pacificDVD, DVDplanet eller DeepDiscount? EDIT: Gjaldt vanligvis bare hvordan man kunne spare 1-3 USD, men det holder Endret 25. mai 2008 av JacEr Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Amazon.com har noen tilbud på Blu-ray: Summer Blu-ray Blowout: Save up to 50%. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 For de som ikke har Ringenes Herre To Tårn i fire-disk utvidet versjon, så har platekompaniet.no til en slikk og ingenting, bare kr 79,50. Det er dessverre bare To Tårn som er så billig, men de har jo også en boks med alle de utvidede fire-disk versjonene. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 På cdon.com får du Gudfaren 1,2 eller 3 for 1 kr ved kjøp av et valgfritt produkt. NB: Coverene er på svenk. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det kan være lurt å følge med på Amazon.com's Deal of the Day denne uka, da de har High-Def Week, 2-6. juni. Det går også an å abonnere på Deal of the Day RSS-feeden. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Da var Deepdiscount.com igang med sitt -20% salg. Kode for rabattene er DDAF. Løp og kjøp Edit: Jeg fant denne koden på et annet forum. Mens på andre forum nevnes flere hauger med rabattkoder. Noen som vet hvilke som gjør hva? Endret 5. juni 2008 av hsds Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Vet du (hsds) om DeepDiscount setter den opprinnelige verden på pakken (før du bruker -20% koden) eller verdien etter de -20% er trukket ifra? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Etter de har trukket i fra og uten frakt... Flere koder som har virker de siste årene, kan hende at det ikke er alle som virker BARGAINFLIX DD11 DD1110 DD1123 DDDCD DEEPDISCOUNT DVDPRICESEARCH DVDSALE DVDTALK ESPN GOOGLE JIM KLSX RCH LATIMES NYTIMES PRICESEARCH PRICESEASUMMERSALE ROME SOUTHSIDE SUMMERSALE SUPERSALE USATODAY USWEEKLY WGN WSJ XM YAHOO Jeg fant denne koden på et annet forum. Mens på andre forum nevnes flere hauger med rabattkoder. Noen som vet hvilke som gjør hva? Alle sammen gjør akkurat det samme gir deg 20% rabatt. Bare å bestille så mange du orker Endret 5. juni 2008 av Manx Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Sender Deepdiscount.com en og en pakke? eller alt i ett? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Alt i ett. Og pga den pokkers dollarkursen håper jeg pakken de sendte 28/5 bruker litt lenger tid, slik at USD kan synke tilbake til 5,000 før tollen får kloa i den. Endret 5. juni 2008 av JacEr Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Vurderer å kjøpe black hawk down for 17,98 dollar (Blu-ray) på deep discount. Hva tar de i frakt? Vil jeg kunne spille denne på min europeiske ps3? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Vurderer å kjøpe black hawk down for 17,98 dollar (Blu-ray) på deep discount.Hva tar de i frakt? Vil jeg kunne spille denne på min europeiske ps3? Den vil kunne spilles av på EU PS3. Jeg betalte 8.95$ i frakt for 2 filmer, antar at det vil bli det samme eller mindre i ditt tilfelle. En fantastisk side for sjekke om en film ikke regionsperret er denne. (Du må muligens fjerne bindestreken mellom Blu-ray, dumme rettskrivingsprogrammet til forumet). Endret 5. juni 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hva tar de i frakt? De tar $5,95 opp til $25. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Playx.no har gratis frakt under heile fotball-em. Pluss nye tilbod kvar dag. EM-kampanje Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hitchcock Collection Box 1 (7 filmer) på Spaceworld. Link En ganske fin boks til 179,00kr (den koster 639 kr på CDON) Er det noen som vet hvor man kan få tak i "Hitchcock Collection Box 2" til ca. samme prisen? Det er en helt lik boks med samme design, bortsett fra at den er hvit. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvordan merkes pakkene fra DeepDiscount.com pakkene med 20% avslag? Blir de merket med det man betaler for filmene, eller filmenes opprinnelige pris? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ved tidligere 20%-Off salg har de merket pakkene med den reduserte prisen, og selvfølgelig uten fraktkostnader. Så jeg satser på at de fortsatt har den praksisen da jeg har bestilt litt for mange ordre tett oppunder MVA-grensa i år, fikk ett lite røsk her forrige helg se'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå