Gå til innhold

DVD-er på tilbud.

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På Platekompaniet på Oslo City har de A Clockork Orange og 2001: A Space Odyssey på Blu-Ray til 59kr. De hadde også veldig mange DVD-er til denne prisen.

Gjelder det bare for Platekompaniet i Oslo City? :wow:

Jeg så dem på Oslo City, men jeg har ikke vært innom noen andre butikker. Husker strengt talt ikke om det var HD-DVD eller Blu-Ray, det var det små covrene med sånn blå kant rundt. De rett ved kassen sammen med mange andre DVD-er til samme prisen. Når jeg skriver dette kom jeg på at de også hadde tre Harry Potter-filmer i Blu-Ray/HD til samme prisen, om det skulle være interresant.

Lenke til kommentar

59kr for en blue ray virker veldig billig. Jeg føler at prisen er litt mer tilpasset HD-DVD, siden det formatet allerede er utgått på dato.

Men den blå kanten tyder jo på blue ray. HD-DVD er rød.

Her er linken til platekompaniets nettbutikk. Der er prisen høyere enn 59kr, så kan tyde på et lokalt tilbud?;)

Link

Endret av Panerai
Lenke til kommentar
Play.com har nå en del HD DVD titler til bare £4.99.

Og du får ytterligere 5% avslag ved å bruke promotional voucher experience08 (én gang per kunde/konto. men ubegrenset innhold i handlekurven den ene gangen, kan brukes ut mai, og på alle produkter).

Argh, tydelegvis litt for lenge sia eg har skjekka posten her...

Det er jo ca ingen filmar igjen :S

Lenke til kommentar

Jeg burde nok ikke egentlig tipse dere, da jeg vil ha boksene selv, men here goes.

Chaplin, Hitchcock og Steve McQueen-bokser (usikker på hvor mange filmer det er i hver) med det Norli sier "de beste" filmene deres.

Til en pris av 199,- (vanlig pris 549)

Norli i Bergen, that is. Usikker på om det gjelder andre enn de butikkene de har her i Bergen.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...