afirm Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Vart ein del 20kr filmar på meg og.. + blade runner... EDIT: Rome s01 til ca 160kr! Har den frå før, men sjukt billeg.. Endret 1. april 2008 av afirm Lenke til kommentar
Celtnor Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Video Nova satser ganske bra på Blue Ray og jeg må si at de ligger også på ett bra nivå prismessig også. De har blant annet "Bram Stokers Dracula" til 139,50 (import vers.) m/ norsk tekst . På hjemmesiden står det at den koster 249,50 men det er den norske utgaven. Platekompaniet har nå også en tilbuds kampanje på div blue ray filmer til 159,50. http://www.platekompaniet.no/nkmp.asp?form...amp;p=1#pagetop Endret 2. april 2008 av Celtnor Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Mange gode tilbud på discshop.no for tiden, de legger ned mandag 7. april, så det gjelder å være rask. Halv pris på en mengde DVD-er. (Vet at dette har blitt nevnt før, men tilbudet er jo godt, så da kan man vel minne om det en gang til). Er det forresten noen som har mottatt varer fra Discshop i det siste, og som kan si hvor lang tid de bruker på å levere? Bare sånn siden de stenger for godt på mandag... Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nice jobba Scarface^. Lurer man på prisen i norske kroner er det jo bare å fyre på ordet "valutakalkulator" i google. Eller så kan du bare søke direkte i google: 100 GBP in NOK funker med alle valutaer og beløp Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Gratulerer med et 2 års gammelt quote! Uansett, det beste er å bruke tollvesenets sine satser, da det er de som blir tatt i bruk når varen din krysser grensa. Du finner de via forsiden på toll.no. Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Gratulerer med et 2 års gammelt quote! Fortell meg noe jeg ikke vet isteden.. Synes ikke det spiller noen rolle så lenge svaret kan være nyttig og relevant for denne tråden. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 For all del:) bare synes det var snodig å kommentere noe så gammelt. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Zailor.no har en del filmer til 29 kroner. Mye dritt, men noe som er verdt å bestille også. Click me Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Zailor.no har en del filmer til 29 kroner. Mye dritt, men noe som er verdt å bestille også. Click me Nice! Smokin Aces, Reign over me og Glory Road til bare 29 kroner pr stykk. Det var flere ålreite filmer der.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Zailor.no har en del filmer til 29 kroner. Mye dritt, men noe som er verdt å bestille også. Click me Nice! Smokin Aces, Reign over me og Glory Road til bare 29 kroner pr stykk. Det var flere ålreite filmer der.. "The third man" blant annet Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hmm, lurer på om discshop er seriøst nå. Bestilte DVDer til nærmere tusenlappen der på mandag, og så på kundesidene at ordren ble sendt som A-post på tirsdag. Nå er det fredag, posten har kommet, og jeg har ikke fått noe... Det er snakk om A-post fra Lysaker til Oslo sentrum, så da burde jeg vel nesten kunne forvente å ha fått det nå. Er det noen andre som har bestilt derfra i det siste, som kan si noe om hvor lang tid de bruker på å levere? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Leita litt på play.com, og kom over en samleboks av Charlie Chaplin. Denne VAR for ca et år siden på tilbud på Platekompaniet på Gjøvik til 199, og jeg hadde ikke penger. Utrolig kjipt Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Den er kjip Mojo Pin. Er det noen som veit om en side hvor jeg kan kjøpe The Godfather-trilogien for en billig penge? Edit: Er 249kr. en bra pris på den? Endret 7. april 2008 av Olum Lenke til kommentar
qwert Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Om du vil ha 5-platers versjonen, ja. Det er noe (IMO) ikke alt for fabelaktig ekstramateriale på den ekstra platen. Hvis 4-plater er greit nok (samme som enkeltutgivelsene, 2eren er dobbeldisc) er nok for deg får du denne for ca. 130,- (inkl porto) nå. Den har vært nede i $9.99 på steder som Play.com (og kommer nok dit igjen) hvis du har tid til å vente. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hvor lang tid det tar før man får en pakke fra ezydvd? Bestile to HD DVDer rundt den 13 mars og har enda ikke fått det. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hvor lang tid det tar før man får en pakke fra ezydvd? Bestile to HD DVDer rundt den 13 mars og har enda ikke fått det. Har de blitt sendt ennå? Fra mine blei sendt til de kom, tok det en ukes tid (7-9 dager). Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Eg har heller ikkje fått ein pakke fra ezydvd sendt samme dag. Såg på adressen og den såg litt mystisk ut. Postnummeret burde ha stått ein plass til men det burde vel ikkje være noe problem. Venter ein til to uker til før eg kontakter ezydvd. Posten er det iallfall ikkje noe vits å snakke med. Eneste de bryr seg om er om du har sporingsnummer eller ikkje. Endret 8. april 2008 av mafiaman Lenke til kommentar
Njål Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Den er kjip Mojo Pin. Er det noen som veit om en side hvor jeg kan kjøpe The Godfather-trilogien for en billig penge? Edit: Er 249kr. en bra pris på den? Det kommer en ny, restaurert (selve filmene er blitt restaurert, deretter overført til video på ny) utgave av trilogien i løpet av sommeren eller tidlig i høst, jeg ville ventet på den (på den annen side, det kommer sikkert knall-tilbud på den gamle utgaven som følge av den nye). Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Up to 70% off Artificial Eye world cinema DVDs at Amazon.co.uk. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Den er kjip Mojo Pin. Er det noen som veit om en side hvor jeg kan kjøpe The Godfather-trilogien for en billig penge? Edit: Er 249kr. en bra pris på den? Det kommer en ny, restaurert (selve filmene er blitt restaurert, deretter overført til video på ny) utgave av trilogien i løpet av sommeren eller tidlig i høst, jeg ville ventet på den (på den annen side, det kommer sikkert knall-tilbud på den gamle utgaven som følge av den nye). Mafia-filmtilbud på CDON.no! Godfather 1 for 29,- Godfather 2 og 3 for 59,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå