Venerable Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Kan ikke huske noe særlig skader fra play jeg heller. Ikke mer enn fra andre forhandlere uansett. Den pappen holder vistnok ganske godt. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har heller ikke opplevd noe særlig skader på dvder kjøpt fra play.com. Jeg velger kun å kjøpe de med norsk tekst. Det begrenser jo utvalget mitt (heldigvis). Jeg er også fornøyd med prisene. Som LunarPoet sier, den pappen holder vistnok ganske godt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Rema 1000 på Svinesund-senteret har Star Wars IV, V og VI for 79,- pr stk. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Rema 1000 på Svinesund-senteret har Star Wars IV, V og VI for 79,- pr stk. Svinesundsparken (-senteret) eller Svinesunden, Sverige??? Nå pirker jeg litt Lenke til kommentar
Njål Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 HMV UK har Park Chan Wooks Vengeance Trilogy Deluxe 6 disc set (anmeldelse f.eks. DeLuxe-utgaven her og standardutgaven m/mer utførlig omtale av filmene her) på salg nå til latterlig lave £15.99, dvs under mva-grensa. Det er vel ett par på her som nylig har kjøpt settet (til noe høyere pris ) som kan skryte det opp i skyene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Løp og kjøp Å slipp momsen sånn som noen av oss andre ... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Løp og kjøp Å slipp momsen sånn som noen av oss andre ... Ja, bestilte den faktisk selv, til tross for at jeg har de originale, begrenset opplag, koreanske utgivelsene (og både originalutgivelsen og kobberboksen av Oldboy). Greit å få ekstramaterialet med forståelige undertekster. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvor mye blir frakt ca? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Så den poppet opp i Bargainsdelen av importforums tidligere i dag. Krevde en hel del overtaling og hjernecelleutryddelse for å få den i glemmeboken. Takk for påminnelsen!!1 Jaja, spagetti er jo godt... Bestilt... Endret 24. februar 2008 av Zaeira Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 HMV UK har Park Chan Wooks Vengeance Trilogy Deluxe 6 disc set *snip* Bestilt. Hjertelig takk for tipset. Hvor mye blir frakt ca? Nøyaktig £2.50. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Takk! Bestilt. Nå gleder jeg meg gitt. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Så den poppet opp i Bargainsdelen av importforums tidligere i dag. Krevde en hel del overtaling og hjernecelleutryddelse for å få den i glemmeboken. Takk for påminnelsen!!1 Jaja, spagetti er jo godt... Bestilt... Ja, må nok klare meg med thai-mat (take away eller restaurant) et par-fem ganger i uka framover nå. Det er harde tider. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 HMV UK har Park Chan Wooks Vengeance Trilogy Deluxe 6 disc set (anmeldelse f.eks. DeLuxe-utgaven her og standardutgaven m/mer utførlig omtale av filmene her) på salg nå til latterlig lave £15.99, dvs under mva-grensa.Det er vel ett par på her som nylig har kjøpt settet (til noe høyere pris ) som kan skryte det opp i skyene. Bestilt Har siklet på denne lenge Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 HMV UK har Park Chan Wooks Vengeance Trilogy Deluxe 6 disc set (anmeldelse f.eks. DeLuxe-utgaven her og standardutgaven m/mer utførlig omtale av filmene her) på salg nå til latterlig lave £15.99, dvs under mva-grensa.Det er vel ett par på her som nylig har kjøpt settet (til noe høyere pris ) som kan skryte det opp i skyene. Fy flate jeg har lyst på den der! Jeg vet bare ikke om jeg har råd! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Fy flate jeg har lyst på den der! Jeg vet bare ikke om jeg har råd! Joda, bare gjør som de over lev på noe billig en ukes tid så er det i boks Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Da var den kjøpt Hadde visst konto der fra før, men det ser ikke ut til at jeg har kjøpt noe der fra før, merkelig. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvor lenge er den boksen på tilbud? Hele denne uken? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Heter jo "Deal of the week" så jeg tolker det som om tilbudet varer hele denne uken. Lenke til kommentar
pukki Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) play.com er genialt. bestiller derfra hele tiden.. Bestilte istad Superbad på blu-ray Bestillt mye selv! Har en kompis som bestilte en dokumentar boks, trodde han tjente 100kr på kjøpe. Tollen stoppa forsendelsen og han måtte betale 100kr i tollavgift. Tapte ingenting i forhold til Norsk pris utenom en uke ventetid og en gåtur ned til posten. Tjente 100kr? Forøvrig, om boksen havner i tollen, hva er da vitsen med å bestille på nett? Enklere å da bare kjøpe den i butikken her, så er du sikret å få boksen du vil ha, når du vil ha den, og i den standen du vil ha den i. Play har kanskje verdens dårligste innpakning. Noen av filmene kommer levert i et enkelt lag papp, som gir null beskyttelse. Knuste cover er vanlig for meg, i hvertfall. Dessuten får du jo norsk tekst når du kjøper i Norge, for den som måtte ønske å ha det. Omfg, greia var jo at han dreit på leggen. Tjente, som i 100 kr billigere i norge. Kverulant. btw, å se film med engelsk tekst er da mye bedre en å se med norsk? Endret 26. februar 2008 av pukki Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Over 1000 filmer for 5 GBP @Play.com og samme nettsted har en rekke fine tilbud på enkelt dvd-er, dvd-bokser osv her: Red Hot Deal. Vel verdt å sjekke ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå