HeHauken Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Alien Quadrilogy: 9dvd: Box Set til £11.99 (inkl. porto) hos HMV. Godt nok tilbud for meg. Hvor lang er leveringstiden? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Omtrent som fra Amazon.co.uk etter min erfaring. 4-12 virkedager avhengig av om stjernene står riktig, hvorvidt pakken er for stor for postkassen, vær og føreforhold, dårlig karma, sesongvariasjoner og så videre... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Altså 12 dager. Kan leve med det. Endret 4. februar 2008 av Henrik Hauken Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Alien Quadrilogy: 9dvd: Box Set til £11.99 (inkl. porto) hos HMV. En veldig bra boks. Anbefales! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg bestile, som mange av dere også, Lost 1-3 fra Ellos til 250 kr. Fikk i dag brev i posten om at denne vare er utsolgt og jeg får den ikke. Flere av dere som har fått dette? Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Bare lurer på en ting her.. HMV, sender de en og en pakke slik som play? Eller får jeg hele greia i en smæla? Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Bare lurer på en ting her.. HMV, sender de en og en pakke slik som play? Eller får jeg hele greia i en smæla? Står her. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg bestile, som mange av dere også, Lost 1-3 fra Ellos til 250 kr. Fikk i dag brev i posten om at denne vare er utsolgt og jeg får den ikke. Flere av dere som har fått dette? Nope, fikk den jeg. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Når jeg prøver å handle på HMV så får jeg bare: we process your credit card details, pleas wait for a while. Greit det, men når jeg har ventet 25 min, og det enda ikke har skjedd noe så lurer jeg på hva dem driver med! Noen som har opplevet det samme? Veldig kjedelig da jeg gjerne skulle ha hatt fingra i div. filmer. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Prøv i en annen nettleser. Jeg opplevde lignende problemer med en annen nettbutikk i Opera. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Når jeg prøver å handle på HMV så får jeg bare: we process your credit card details, pleas wait for a while. Greit det, men når jeg har ventet 25 min, og det enda ikke har skjedd noe så lurer jeg på hva dem driver med! Noen som har opplevet det samme? Veldig kjedelig da jeg gjerne skulle ha hatt fingra i div. filmer. Sånn er det på play også, og på play kan det ta flere dager. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det funket i explorer. Takk skal du ha! Da var frustrasjonen ute for i kveld Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg bestile, som mange av dere også, Lost 1-3 fra Ellos til 250 kr. Fikk i dag brev i posten om at denne vare er utsolgt og jeg får den ikke. Flere av dere som har fått dette? Fikk samme brev. Stygge folk! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Fikk Lost-boksen fra Ellos som er linket til på en og to sider tilbake i dag. Det var i det minste riktig boks, med sesong 1-3, så jeg skal si meg fornøyd med dette kuppet. Men vær forberedt på tidenes dårligste pakking av en DVD når dere bestiller fra Ellos en eller annen gang. Den store boksen kom i ... intet mindre enn en Ellos-pose rundt! Ja, en pose! Slik man sender klær i (kanskje ikke så rart, ettersom den kom fra Ellos, men still ... kan ikke sende alle varer i samme greie). Bare sjeleglad for at boksen faktisk kom mer eller mindre helskinnet frem, selv om bunnen har fått seg noen rifter. Fikk boksen idag. Det ble en Ellos pose på meg også. Hadde bestilt boksen og 3 filmer. Alle var stappet nedi en STOR pose, og jeg skjønte allerede før jeg åpnet posen at det ville være skader. Selve Lostboksen hadde riktignok et tynt lag av bobleplast rundt, men alle hjørnene hadde relativt store bulker. Selv 1 av sesongene inne i boksen var tydelig trykt inn i hjørnet. Gidder ikke krangle med Ellos, men det var min første og siste bestilling fra dem. Gidder ikke å handle mere fra butikker som pakker varene så amatørmessig. Ser nå at det faktisk er en stor rift i øvre del av boksen og hjørnene er kraftig trykket inn. Kommer vel til å kaste selve boksen og ha sesongene separate i hylla. Endret 5. februar 2008 av Bond007 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Du skal bare være glad at du fikk Lost-boksen. Jeg fikk den ikke engang! Endret 9. februar 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Coen Brothers' Collection 39,- Med The Big Lebowski, Barton Fink og Blood Simple. I tillegg er det gratis frakt for tiden. Fra playx.no Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Gladiator Extended Special Edition 3 discKun 59kr hos playx.no timeslag bare 30 min igjen Typisk jeg som får pengene mine i morgen Playx selger nå Gladiator 3 disc special edition for kr 39,- Fri frakt denne helgen. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Takk for tipset The Prestige 29 kr CDON.com Lenke til kommentar
soppl Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Apocalypto (Mel Gibson) for 29,- på CDON! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå