ekwathne Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Da var Police Academy bestilt! Da var Police Academy bestilt! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Da var Police Academy bestilt! Da var Police Academy bestilt! Du bestilte altså to? :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Den boksen er så fantastisk bra! Kjøpte den for noen måneder tilbake for 197,- NOK eller noe. Husker ikke pundverdien, jeg. Beste kjøpet jeg har gjort. ^^ Lenke til kommentar
nozgorak Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Den boksen er så fantastisk bra! Kjøpte den for noen måneder tilbake for 197,- NOK eller noe. Husker ikke pundverdien, jeg. Beste kjøpet jeg har gjort. ^^ Ikke det at jeg synes politiskolenfilmene er så vanvittig bra, men til den prisen kan jeg gjerne putte den inn i en allerede voksende samling Hvilken undertekster er det på filmene? Jeg trenger i det minste engelsk... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er engelske subs på filmene. Lenke til kommentar
soppl Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fra cdon's vintersalg: Italian Job kr 39,- Band of brothers 6 disc kr 229,- Blood Diamond kr 69 House Ses 1 eller House Ses 2 for 169,- stk De 7 ddssyndende (Deluxe) kr 139,- Happy Feet kr 49,- Zodiac kr 69,- Mot i brostet ses 1 eller 2 for 299 kr stk Mye bra der nå... Handlet akkurat for over 2000..... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fikk Lost-boksen fra Ellos som er linket til på en og to sider tilbake i dag. Det var i det minste riktig boks, med sesong 1-3, så jeg skal si meg fornøyd med dette kuppet. Men vær forberedt på tidenes dårligste pakking av en DVD når dere bestiller fra Ellos en eller annen gang. Den store boksen kom i ... intet mindre enn en Ellos-pose rundt! Ja, en pose! Slik man sender klær i (kanskje ikke så rart, ettersom den kom fra Ellos, men still ... kan ikke sende alle varer i samme greie). Bare sjeleglad for at boksen faktisk kom mer eller mindre helskinnet frem, selv om bunnen har fått seg noen rifter. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nytt flott tilbud er her. Playx har Monty Python´s Flying Circus - Den Komplette Serien til kr 99 her. I skrivende stund koster denne 399 kroner på platekompaniet.no. Playx skal visstnok også ha fri frakt frem til mandag kl 0800. Løp og kjøp! Noen som vet noe mer om denne? Ser at de har fjernet den fra nettsidene sine. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fikk Lost-boksen fra Ellos som er linket til på en og to sider tilbake i dag. Det var i det minste riktig boks, med sesong 1-3, så jeg skal si meg fornøyd med dette kuppet. Men vær forberedt på tidenes dårligste pakking av en DVD når dere bestiller fra Ellos en eller annen gang. Den store boksen kom i ... intet mindre enn en Ellos-pose rundt! Ja, en pose! Slik man sender klær i (kanskje ikke så rart, ettersom den kom fra Ellos, men still ... kan ikke sende alle varer i samme greie). Bare sjeleglad for at boksen faktisk kom mer eller mindre helskinnet frem, selv om bunnen har fått seg noen rifter. Var det 1 boks med platene i en pakning, eller inneholdt samleboksen 3 sesonger tilsvarende de som selges separat? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det er bare de tre individuelle sesongboksene som selges seperat med en boks rundt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 DD med et Buy 1 Get 1 Free salg på Blu-ray... Så da er det bare å se andre veien for en gangs skyld Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Platekompaniet selger nå en pen Deadwood safebox med de tre første (og nå tilsynelantende eneste) sesongene av serien for 499kr. Vil påstå at det er en rimelig god pris for 30 timer uhyre god HBO-underholdning. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Så samme boks på Spaceworld til 899,- i dag. Skammelig overpriset i den butikken, altså. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Gladiator Extended Special Edition 3 disc Kun 59kr hos playx.no timeslag bare 30 min igjen Typisk jeg som får pengene mine i morgen Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Gladiator Extended Special Edition 3 discKun 59kr hos playx.no timeslag bare 30 min igjen Typisk jeg som får pengene mine i morgen Nå skal du få et bra tips. Portoen på playx.no er 59,- Sjekk denne på Zailor.no http://www.zailor.no/index.php?m=0&c=0...10&Sector=2 Samme boksen til 69,- og denne helgen har Zailor FRI FRAKT, t.o.m 3/2. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nytt flott tilbud er her. Playx har Monty Python´s Flying Circus - Den Komplette Serien til kr 99 her. I skrivende stund koster denne 399 kroner på platekompaniet.no. Playx skal visstnok også ha fri frakt frem til mandag kl 0800. Løp og kjøp! Noen som vet noe mer om denne? Ser at de har fjernet den fra nettsidene sine. Tilbudet er nok ikke lenger om det var det du lurte på. Dessuten har de den ikke inne for tiden. Ved ordrestatusen min står det "Ikke på lager. Varen er under bestilling fra leverandør.". Men den som venter på noe godt... Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nå skal du få et bra tips. Portoen på playx.no er 59,- Playx.no og Zailor.no drives av samme selskapet fri frak hos playx.no i helgen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Denne tråden har jeg ikke sett før. Jeg må takke cun for å ha funnet den. Jeg får lønn på onsdag så da blir det kanskje noen DVD-er på meg. *Legge til i mine innlegg* Lenke til kommentar
qwert Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Alien Quadrilogy: 9dvd: Box Set til £11.99 (inkl. porto) hos HMV. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Herlig tilbud! Innlegg nr. 1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå