Sheldon C Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Noe i veien for å bestille flere eksemplarer av Lost boksen? Eller er det max 1 per kunde? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Wollan: Aner ikke, tviler på at noen kan svare på det, annet enn spekulasjoner. Men det er et veldig godt tilbud når man ser på andre butikkers priser (alle tar jo langt mer bare for sesong 3 alene) så hvis du er interessert ville jeg ikke drøyet det for lenge hvert fall. Bond: Står hvert fall ingenting om restriksjoner. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Dere som har bestilt, har dere mottat en bekreftelse på epost? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nope, har ikke fått noe. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Wollan: Aner ikke, tviler på at noen kan svare på det, annet enn spekulasjoner. Men det er et veldig godt tilbud når man ser på andre butikkers priser (alle tar jo langt mer bare for sesong 3 alene) så hvis du er interessert ville jeg ikke drøyet det for lenge hvert fall. Ok, skal bestille iløpet av dagen EDIT: CRAP!, Nå står det at ikke får inn boksen får den 10. Februar. Synd. Endret 26. januar 2008 av Wollan Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg får ikke bestilt, jeg. Blir trukket fra noe på prisen, sånn at totalbeløpet havner under 200 eller noe. Rare greier. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Aner ikke om jeg har fått bestilt jeg heller, har jo ikke fått noen bekreftelsesmail. Får bare vente å se. Typisk om de trekker kredittkortet og så registreres ikke ordren eller noe sånt ... -.- Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har heller ikke mottatt noe bekreftelsesmail. Men har logget meg på "mine sider" på Ellos og sett at de har mottatt ordren. Jeg la inn 3 stk bokser i bestillingen. Ser at de har strøket 2 av dem. De burde ha angitt i annonsen at det var max 1 per kunde. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Nytt flott tilbud er her. Playx har Monty Python´s Flying Circus - Den Komplette Serien til kr 99 her. I skrivende stund koster denne 399 kroner på platekompaniet.no. Playx skal visstnok også ha fri frakt frem til mandag kl 0800. Løp og kjøp! Endret 27. januar 2008 av hsds Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nytt flott tilbud er her. Playx har Monty Python´s Flying Circus - Den Komplette Serien til kr 99 her. I skrivende stund koster denne 399 kroner på platekompaniet.no. Playx skal visstnok også ha fri frakt frem til mandag kl 0800. Løp og kjøp! Jeg som hadde bestemt meg for å kutte ned på DVD-kjøp måtte bare slå til på den. Takk for tipset! Har vurdert å kjøpe den på platekompaniet mange ganger. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 nå har ellos fjernet lost boksen fra siden sin, noen som fikk bestilt denne? jeg prøvde igår, men fikk bare feilmelding om at "bestillingen kom på under 200,-" og det er jo bare tull.. sendte de en mail ang det igår, så får se hva de har å si Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jessda! Fikk leveringsbekreftelse fra Ellos i dag. Tar ingenting for gitt dog. Så bra som dette tilbudet er skal det jammen ikke forundre meg om det bare dukker opp sesong 3 eller noe i posten. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Fikk ordrebekreftelse i dag jeg også. Hvis jeg får den til den prisen, så skal jeg ikke klage. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Spaceworld har samme boksen til 899,- (Spaceworld er kanskje ikke tidenes billigste dvd-sjappe, men sånn for å sammenlikne litt er det jo et bra tilbud hos Ellos) Endret 29. januar 2008 av espennyh Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Die Hard (1988, John McTiernan) Man får kjøpt denne filmen for 9,- (+ 29,- i frakt) på cdon.com. https://prisguiden.no/goto.php?url=aHR0c...uct_id=NjI5MzIy Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Die Hard (1988, John McTiernan) Man får kjøpt denne filmen for 9,- (+ 29,- i frakt) på cdon.com. https://prisguiden.no/goto.php?url=aHR0c...uct_id=NjI5MzIy Men kun pappcover. Ikke så mye å ha i samlingen. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Fikk ordrebekreftelse i dag jeg også. Hvis jeg får den til den prisen, så skal jeg ikke klage. "Slutt" betyr kanskje at du ikke får boksen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Men kun pappcover. Ikke så mye å ha i samlingen. Å gid. For meg er filmen viktigst, hva den kommer i får materialistene jamre seg over. Endret 29. januar 2008 av cun Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Men kun pappcover. Ikke så mye å ha i samlingen. Å gid. For meg er filmen viktigst, hva den kommer i får materialistene jamre seg over. Ikke jamring fra min side, kun en opplysning. Forøvrig så tror jeg de aller fleste som kjøper DVD-er foretrekker å få filmene med ordinært cover. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Amazon.co.uk har DVD box set med opp til 60% avslag. Jeg kan anbefale Police Academy : The Complete Collection (7 Disc Box Set) til bare £12.97. Jeg kjøpte denne boksen for to uker siden til £5 mer, verdt hvert eneste pund. Endret 29. januar 2008 av technofranki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå