Gå til innhold

DVD-er på tilbud.

Venerable

Anbefalte innlegg

Elkjøp annonserer for en 10-disk Quentin Tarantino-boks til 199 kr med blant annet Kill Bill 1 og 2, Reservoir Dogs og Jackie Brown.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Etter litt søking på google ser jeg at det er diss filmene som er i boksen:

* Kill Bill

* Kill Bill 2

* Jackie Brown

* Reservoir Dogs

* From Dusk Till Dawn

* From Dusk Till Dawn 2

* From Dusk Till Dawn 3

* Full Tilt Boogie

* My Name Is Modesty Blaise

* Grand Theft Parson

For øyeblikket er den ikke tilgjengelig på nettbutikken, stod at varen var midlertidig utslogt..

Dog tror jeg den er å få på de lokal elkjøp-butikken..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den boksen har jo vært å få kjøpt hos zailor.no for 189 kr lenge nå. Linka til den tidligere i tråden

ok, hvordan er det å handle fra zailor, tar de mye i frakt?

Fornøyd jeg, nei tar ikke noe mer enn vanlig, husker ikke akuratt hvor mye det var men

Lenke til kommentar

Zailor har vel 39kr i frakt pr. ordre.

Edit:

Fraktpriser - Priser

Alle våre priser er inklusive moms og andre avgifter. Det vil aldri forekomme ekstra avgifter i form av toll eller moms. Prisene på siten er inkludert moms. Portoen er kun kr. 39 pr. ordre, uansett antall varer i ordren eller om den deles opp i flere forsendelser. Det lønner seg altså å bestille flere varer samtidig. Varene sendes rett hjem til din postkasse. Større bestillinger henter du på nærmeste postkontor.

Endret av glennandre
Lenke til kommentar
The X Files - The Complete Collector's Edition (61 disker, alle ti sesongene, filmen og en ny bonusplate) kommer med den svake pundkursen på under 640,- kroner inkludert levering fra Amazon.co.uk. Selv med 160 ekstra i MVA pluss gebyr til speditør er dette kanonbillig.

Etter en liten tur i tenkeboksen, tok jeg turen innom Amazon og kjøpte The X Files - The Complete Collector's Edition. Dette er jo nærmest et røverkjøp.

En liten rettelse til qwert, det er bare 9 sesonger av X-Files, ikke 10 som du skrev i posten din.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har det jaggu vært stille her en stund!

For de som ikke har giddet å kjøpe noen sesonger av Lost enda så har Ellos(!) sesong 1 til 3 for kun 249 kroner her.

Er det noen som vet hvordan denne ser ut? Om det rett og slett bare er en fancy boks over de vanlige utgavene?

Lenke til kommentar

Urk jeg får ikke valgt noe annet enn oppkrav. Og når jeg velger registrere meg maser den om at jeg allerede har en konto. Stress..

Edit: Etter å ha lest litt om hvordan opprette en Ellos konto og hva det innebærer så takker jeg heller ja til postoppkrav :D

Endret av hsds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...