Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle gjerne hoppet på r1 salgene, men mangler en sonefri dvd spiller.. Får ta det i julegave :)

 

Forøvrig så har hmv.co.uk Band of Brothers boksen til £14.99.

 

cd-wow.com har et voucher giveaway som avslutter i dag. Er alle slags mulige summer, er du heldig kan du få en fin sum. Selv fikk jeg bare £0.50 som må brukes før midnatt i dag. Om noen vil ha den, hyl ut!

Endret av hsds
Lenke til kommentar
Jeg skulle gjerne hoppet på r1 salgene, men mangler en sonefri dvd spiller.. Får ta det i julegave :)

 

Forøvrig så har hmv.co.uk Band of Brothers boksen til £14.99.

 

cd-wow.com har et voucher giveaway som avslutter i dag. Er alle slags mulige summer, er du heldig kan du få en fin sum. Selv fikk jeg bare £0.50 som må brukes før midnatt i dag. Om noen vil ha den, hyl ut!

 

Hvor finner man denne giveaway-en?

Lenke til kommentar
Blir sur om DD sender mine to bestillinger i en!! Den ene er tollpliktig, det er ikke den andre, og blir de lagt sammen blir jo begge tollpliktige.. :S

DeepDiscount slår ikke sammen bestillinger (derimot splitter de opp, hvis ikke alt er 'in stock' når de sender, uten å ta eksta betalt for flere forsendelser. Kan brukes kreativt til å få f.eks. forhåndsbestillinger "fraktfritt", eller i hvert fall med lav frakt).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
For de som bor i kristiansand. Narvesen (Tror det er den) på Sørlandssenteret selger ut gammel leiefilm til 4 for 100kr.

 

Med tanke på hvordan tilstanden pleier å være på mange leiefilmer så hørtes dette ikke spesielt billig ut :D

 

Den dagen jeg tillater en tidligere leiefilm å entre min dvdsamling....da har jeg virkelig havnet i et økonomisk uføre :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...