Fredrik Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Å dæven. Greit dollaren er svak, men det blir fort penger av det når du ganger den svake kursen med 688. ^^ Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Sånn.. Da skal handlinga endelig gjøres på DD.. Måtte overføre penger osv.. Skal nok ha meg the Complete King of Queens (eller MacGyver).. Noen som vet om noen andre bokser jeg bare MÅ ha? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Å dæven. Greit dollaren er svak, men det blir fort penger av det når du ganger den svake kursen med 688. ^^ Det er derfor jeg bare har lagt sammen summen i dollar, jeg tørr ikke å gange med den norske kursen Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Skal vi følge Nasjonalbankens kurser, blir du 3792,50 kr fattigere Lenke til kommentar
hsds Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Jeg skulle gjerne hoppet på r1 salgene, men mangler en sonefri dvd spiller.. Får ta det i julegave Forøvrig så har hmv.co.uk Band of Brothers boksen til £14.99. cd-wow.com har et voucher giveaway som avslutter i dag. Er alle slags mulige summer, er du heldig kan du få en fin sum. Selv fikk jeg bare £0.50 som må brukes før midnatt i dag. Om noen vil ha den, hyl ut! Endret 20. november 2007 av hsds Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg skulle gjerne hoppet på r1 salgene, men mangler en sonefri dvd spiller.. Får ta det i julegave Forøvrig så har hmv.co.uk Band of Brothers boksen til £14.99. cd-wow.com har et voucher giveaway som avslutter i dag. Er alle slags mulige summer, er du heldig kan du få en fin sum. Selv fikk jeg bare £0.50 som må brukes før midnatt i dag. Om noen vil ha den, hyl ut! Hvor finner man denne giveaway-en? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Takker. Var ikke rare rabatten, £0,50 her også. Hvor lang leveringstid er det på filmer fra DD? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Blir sur om DD sender mine to bestillinger i en!! Den ene er tollpliktig, det er ikke den andre, og blir de lagt sammen blir jo begge tollpliktige.. :S Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Blir sur om DD sender mine to bestillinger i en!! Den ene er tollpliktig, det er ikke den andre, og blir de lagt sammen blir jo begge tollpliktige.. :S DeepDiscount slår ikke sammen bestillinger (derimot splitter de opp, hvis ikke alt er 'in stock' når de sender, uten å ta eksta betalt for flere forsendelser. Kan brukes kreativt til å få f.eks. forhåndsbestillinger "fraktfritt", eller i hvert fall med lav frakt). Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Noen forslag til noen bokser jeg burde ha som vanligvis ikke går under tollgrensa? Droppa den ene ordren og har litt penger igjen.. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Amazon.com har 60% avslag på et utvalg DVD-er. Jeg kan på det varmeste anbefale Eureka - Season 1 til US$15.99. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Amazon.co.uk har Band of brothers Tin Box etc til £16.97 her. Hmm jeg tror jeg klarer meg med den vanlige utgaven. Men sikler sterkt på tin! Hmv.co.uk har James Bond: Ultimate Collectors: 42dvd: Box Set til £99.99 her. Endret 21. november 2007 av hsds Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hmv.co.uk har James Bond: Ultimate Collectors: 42dvd: Box Set til £99.99 her. omfg! Er dem tekstet på norsk? Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Black Friday salg på Amazon.com med opp til 70% på enkelte DVD/box set tittler. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 For de som bor i kristiansand. Narvesen (Tror det er den) på Sørlandssenteret selger ut gammel leiefilm til 4 for 100kr. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 For de som bor i kristiansand. Narvesen (Tror det er den) på Sørlandssenteret selger ut gammel leiefilm til 4 for 100kr. Med tanke på hvordan tilstanden pleier å være på mange leiefilmer så hørtes dette ikke spesielt billig ut Den dagen jeg tillater en tidligere leiefilm å entre min dvdsamling....da har jeg virkelig havnet i et økonomisk uføre Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg vil jo ikke si at 25spenn for en film er noe upris (Så lenge det ikke er hakk da) Hvis den hakker synes jeg det er for mye. Jeg vet også at leiefilm som er brukt ofte er brukt hardt. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Dette kan da umulig stemme! edit: ok etter litt nærmere research fant jeg ut at det kan stemme, men var da fryktelig billig Terminator 2 Directors Cut - 29 kr Endret 2. desember 2007 av WD40 Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, zailor.no har ett sinsykt stort salg nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå