Manx Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Uff da, denne gangen så er når jeg har halvskatt og penger ... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Dårlig dato for salget.. Får lønning den 10.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bare ett lite spørsmål.. De skriver vel verdien etter rabatten er trukket på pakken? Ikke summen før de 20 %, mener jeg da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 hvordan er det med frakt og likt, sender de 1 og en eller alt på en gang? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Bare ett lite spørsmål.. De skriver vel verdien etter rabatten er trukket på pakken? Ikke summen før de 20 %, mener jeg da. De skriver summen etter 20% er trukket i fra, de skriver heller ikke frakten på pakken... hvordan er det med frakt og likt, sender de 1 og en eller alt på en gang? De sender alt på en gang, man ender gjerne opp med en haug med 200 kroners bestillinger Pluss litt større ting hvis det passer, jeg kjøpte Mash boksen sist og "sparte" inn mva/gebyr delen så da er jo mye gjort Edit: Tror jeg skal gå å legge meg snart, her var det mye ekstra ord og bokstaver... Endret 8. november 2007 av Manx Lenke til kommentar
Njål Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Stort 50%off-salg på boks-sett@Amazon US, mest TV-serier. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Og da var 7 sesonger bestilt Måtte bare varme opp til salget hoss DD... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Og Criterion-salg@Amazon US, opp i 50%off. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Datoene for høstens/vinterens 20%off-salg@DeepDiscount er klare, f.o.m. 9 t.o.m. 25 november (US vestkyst tidssone, hvis jeg ikke husker feil).Ny kode av året er: DD1109 Koder som har virket i de siste salgene: DVDTALK USATODAY NYTIMES SUPERSALE PRICESEARCH SUMMERSALE YAHOO ESPN LATIMES XM SOUTHSIDE WGN JIM DEALNEWS Som vanlig, kuponger gir ikke rabatt på forhåndsbestillinger (så hvis noe har slippdato i perioden, vent til de/n er sluppet før bestilling). Erfaringsmessig hender det en del titler kryper litt opp i pris i løpet av salget, så jevnt over lønner det seg å bestille allerede utgitte titler tidlig. Og de har avsluttet salget en del timer før annonsert slutt ved en del anledninger, så smart å ikke vente til siste dag. Til og med Yahoo virker, med unntak for den jeg har strøket over... Lenke til kommentar
hsds Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Platekompaniet.no har førjulssalg nå. DVD-er ifra 19.50 og oppover. De var ikke sikker på om dette kom i butikkene. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Platekompaniet.no har førjulssalg nå. DVD-er ifra 19.50 og oppover. De var ikke sikker på om dette kom i butikkene. Har du en link? Finner de ikke. Billigste jeg finner er 29,50,- Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Gå til platekompaniet.no, til høyre står det "Det største julesalget noensinne", trykk på "Gå til DVD", deretter "Under 40". Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ok, var ikke så masse bra da. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Zailor.no har mot i brøstet til 139,- Mot i Brøstet s1-3 Mot i Brøstet s4-5 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Play.com selger Family Guy sesong 1 til og med 5 for £10.99 per stykk. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Play.com selger Family Guy sesong 1 til og med 5 for £10.99 per stykk. Damn! Irriterende at jeg ikke har penger til å kjøpe dem nå! Lenke til kommentar
qwert Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Amazon.com har Smallville (Sesong 1-5) og Veronica Mars (sesong 1 og 2) til $14.99 per stykk. Det ender på godt under under 110,- per boks (inkludert billigste frakt) hvis man bestiller to i slengen. Endret 15. november 2007 av qwert Lenke til kommentar
Njål Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Amazon US har en haug med titler til rundt 60%off her. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 cdon.no har gratis frakt fram til mandag 26.11-07 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Vet ikke om det er andre som har lagt merke til det, men det er fullt mulig å bruke samme rabatt kode hos DD mer enn en gang. Det er ikke bra, jeg har lagt igjen nok kroner nå. Jeg la sammen alle bestillingene ming og tror jeg legger inn årene for dette salget for å si det sånn... $688 Endret 20. november 2007 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå