Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare ett lite spørsmål.. De skriver vel verdien etter rabatten er trukket på pakken? Ikke summen før de 20 %, mener jeg da.

 

De skriver summen etter 20% er trukket i fra, de skriver heller ikke frakten på pakken...

 

hvordan er det med frakt og likt, sender de 1 og en eller alt på en gang?

 

De sender alt på en gang, man ender gjerne opp med en haug med 200 kroners bestillinger :)

 

Pluss litt større ting hvis det passer, jeg kjøpte Mash boksen sist og "sparte" inn mva/gebyr delen så da er jo mye gjort :)

 

Edit:

 

Tror jeg skal gå å legge meg snart, her var det mye ekstra ord og bokstaver...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Datoene for høstens/vinterens 20%off-salg@DeepDiscount er klare, f.o.m. 9 t.o.m. 25 november (US vestkyst tidssone, hvis jeg ikke husker feil).

Ny kode av året er:

DD1109

 

Koder som har virket i de siste salgene:

DVDTALK

USATODAY

NYTIMES

SUPERSALE

PRICESEARCH

SUMMERSALE

YAHOO

ESPN

LATIMES

XM

SOUTHSIDE

WGN

JIM

DEALNEWS

 

Som vanlig, kuponger gir ikke rabatt på forhåndsbestillinger (så hvis noe har slippdato i perioden, vent til de/n er sluppet før bestilling).

Erfaringsmessig hender det en del titler kryper litt opp i pris i løpet av salget, så jevnt over lønner det seg å bestille allerede utgitte titler tidlig.

Og de har avsluttet salget en del timer før annonsert slutt ved en del anledninger, så smart å ikke vente til siste dag.

 

Til og med Yahoo virker, med unntak for den jeg har strøket over...

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er andre som har lagt merke til det, men det er fullt mulig å bruke samme rabatt kode hos DD mer enn en gang. Det er ikke bra, jeg har lagt igjen nok kroner nå. Jeg la sammen alle bestillingene ming og tror jeg legger inn årene for dette salget for å si det sånn...

 

 

$688 :blush:

 

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...