Döden Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det var jo drøyt. Noe annet som også er drøyt, er at Elkjøp i Sandvika (Bærum) selger Bond-kofferten til en tusenlapp. Men vær rask; de har få igjen, kanskje 5-6 stk. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Amazon US har rundt 50%off på en del Universal bokssett, en del godbiter til god pris (særlig hvis man har sans for en del elre film, anbefaler særlig W.C- Fields-settene og Preston Sturges-boksen). Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Amazon US har rundt 50%off på en del Universal bokssett, en del godbiter til god pris (særlig hvis man har sans for en del elre film, anbefaler særlig W.C- Fields-settene og Preston Sturges-boksen). Takk. Tror jeg må slå til på Marx-boksen. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Fikk mail fra play.com, og de har ''Everything for only £5'-kampanje på mange DVD-er nå. Sjekk det ut her. Endret 28. oktober 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Til de som skal kjøpe Die Hard 4.0.. Mange bestiller denne til 149,- 179,- (+ frakt) osv. Har du Lefdal i nærheten, ta en titt innom der! Ga 99,- for den der! Lenke til kommentar
qwert Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Til de som skal kjøpe Die Hard 4.0... Med den riktige rabattlenken koster 2-disk versjonen rett i overkant av 80 kroner ($14.95) på CD-Wow. PS: Velg 'Other Cards' for å betale via Worldpay i stedet for Paynova, selv med Visa/Mastercard. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Eller 0,- med gavekort fra bokklubben Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Til de som skal kjøpe Die Hard 4.0... Med den riktige rabattlenken koster 2-disk versjonen rett i overkant av 80 kroner ($14.95) på CD-Wow. PS: Velg 'Other Cards' for å betale via Worldpay i stedet for Paynova, selv med Visa/Mastercard. Til de som plutselig får lyst til å se den Eller 0,- med gavekort fra bokklubben Tja, jo.. Har noe annet å bruke gavekortet på Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Zailor har DVD-er fra 5,- De til 5,- er sikkert borte nå. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) The Pink Panther Collectors Tin (6 Disc Box Set) til under 200-lappen. Har hørt at det er en Pink Panther film som ikke følger med denne boksen(nei, ikke de nye PP-filmene), som også skal være en av de bedre. Jeg er lat, stemmer dette? Hvilken film er det? Endret 29. oktober 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Norli i den nye delen på Sandvika Storsenter har The Boondock Saints, Chihiro og Heksene og Monsters Ball til 39 kr. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) CDON kjører bra "outlet" salg i disse tider, bl.a Missing In Action trilogien for 49,- og Friendsboksen (sesong 1-10) til kr 999,- Endret 30. oktober 2007 av Bond007 Lenke til kommentar
qwert Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 15% rabatt hos HMV med kode HMV015 de neste to dagene. Porto er £2 per enhet. Noen gode priser i boks-salget som kan være verdt en titt, for eksempel Alien Quadrilogy 9-disk til £14.74 inkludert levering. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Norli i den nye delen på Sandvika Storsenter har The Boondock Saints, Chihiro og Heksene og Monsters Ball til 39 kr. + '1001 filmer du må se før du dør' til 130 kroner. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 CDON kjører bra "outlet" salg i disse tider, bl.a Missing In Action trilogien for 49,- og Friendsboksen (sesong 1-10) til kr 999,- Det er selvsagt en veldig fin pris for Friends-boksen (hadde glatt kjøpt den hadde jeg ikke hatt alle sesongene individuelt fra før), men til de som skulle vurdere det, bare vær klar over at det kommer en ny boks før jul med 40 discer i motsetning til denne boksens 30 discer. Så får en vurdere selv hva som er viktigst. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Det er selvsagt en veldig fin pris for Friends-boksen (hadde glatt kjøpt den hadde jeg ikke hatt alle sesongene individuelt fra før), men til de som skulle vurdere det, bare vær klar over at det kommer en ny boks før jul med 40 discer i motsetning til denne boksens 30 discer. Så får en vurdere selv hva som er viktigst. De samme 40 platene kan kjøpes fra CD-Wow for tilsammen $117,50 (med rabatter). Dette er den Australske utgaven som også er R2. Forøvrig synes jeg den 'fjerde' platen i disse sesongsettene er ganske så søppel under alle omstendigheter, og vil egentlig ikke anbefale noen å oppgradere bare for disse. De burde remastret hele serien til DVD-9 og fått med alt ekstramateriale. DVD-5 flippdiskene i de nåværende PAL-utgivelsene er bare irriterende og bitrate-begrensende. Endret 31. oktober 2007 av qwert Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Indeed, er enig i at PAL-utgivelsene av Friends er lite bra i forhold til hva de kunne vært. Hva som er på de 10 ekstra discene aner jeg ikke, har aldri sett noen av dem siden jeg bare har de vanlige sesongsettene med 3 discer, men tenkte bare folk skulle være klar over det og vurdere selv hva de vil ha før de bestiller. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 The Pink Panther Collectors Tin (6 Disc Box Set) til under 200-lappen. Har hørt at det er en Pink Panther film som ikke følger med denne boksen(nei, ikke de nye PP-filmene), som også skal være en av de bedre. Jeg er lat, stemmer dette? Hvilken film er det? Det er korrekt. Det er The Return of the Pink Panther som mangler. Denne filmen er min favoritt av dem alle, og jeg ble uendelig skuffet over at den ikke er i boksen. Idiotisk, spør du meg. Heldigvis får man nå kjøpt filmen separat. Personlig skulle jeg fint kunne klare meg uten boksen, med kun den filmen, da den er så evig mye bedre enn de andre. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 The Pink Panther Collectors Tin (6 Disc Box Set) til under 200-lappen. Har hørt at det er en Pink Panther film som ikke følger med denne boksen(nei, ikke de nye PP-filmene), som også skal være en av de bedre. Jeg er lat, stemmer dette? Hvilken film er det? Det er korrekt. Det er The Return of the Pink Panther som mangler. Denne filmen er min favoritt av dem alle, og jeg ble uendelig skuffet over at den ikke er i boksen. Idiotisk, spør du meg. Heldigvis får man nå kjøpt filmen separat. Personlig skulle jeg fint kunne klare meg uten boksen, med kun den filmen, da den er så evig mye bedre enn de andre. MGM/UA har copyright og kinorettigheter til alle filmene, men mangler hjemmevideorettigheter til Return, der de innehas av Universal. Med mindre de skulle gjøre en spesialavtale om et boks-sett (som er uvanlig, men har skjedd med andre serier), eller at rettighetene i enkeltland skulle innehas av samme selskap, vil de ikke gis ut i samme boks (vel, også en mulighet for at Universal kjøper MGM, eller et tredje selskap kjøper begge). Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Band of Brothers for £14.99 på HMV! Fantastisk tilbud! Skal lete lenge etter et slikt tilbud, noen som har erfaringer med å handle ifra HMV? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå