Gå til innhold

DVD-er på tilbud.

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til de som skal kjøpe Die Hard 4.0...

Med den riktige rabattlenken koster 2-disk versjonen rett i overkant av 80 kroner ($14.95) på CD-Wow.

PS: Velg 'Other Cards' for å betale via Worldpay i stedet for Paynova, selv med Visa/Mastercard.

Til de som plutselig får lyst til å se den :whistle:

Eller 0,- med gavekort fra bokklubben :p

Tja, jo.. Har noe annet å bruke gavekortet på :)

Lenke til kommentar
CDON kjører bra "outlet" salg i disse tider, bl.a Missing In Action trilogien for 49,-

og Friendsboksen (sesong 1-10) til kr 999,-

Det er selvsagt en veldig fin pris for Friends-boksen (hadde glatt kjøpt den hadde jeg ikke hatt alle sesongene individuelt fra før), men til de som skulle vurdere det, bare vær klar over at det kommer en ny boks før jul med 40 discer i motsetning til denne boksens 30 discer. Så får en vurdere selv hva som er viktigst.

Lenke til kommentar
Det er selvsagt en veldig fin pris for Friends-boksen (hadde glatt kjøpt den hadde jeg ikke hatt alle sesongene individuelt fra før), men til de som skulle vurdere det, bare vær klar over at det kommer en ny boks før jul med 40 discer i motsetning til denne boksens 30 discer. Så får en vurdere selv hva som er viktigst.

De samme 40 platene kan kjøpes fra CD-Wow for tilsammen $117,50 (med rabatter). Dette er den Australske utgaven som også er R2. Forøvrig synes jeg den 'fjerde' platen i disse sesongsettene er ganske så søppel under alle omstendigheter, og vil egentlig ikke anbefale noen å oppgradere bare for disse. De burde remastret hele serien til DVD-9 og fått med alt ekstramateriale. DVD-5 flippdiskene i de nåværende PAL-utgivelsene er bare irriterende og bitrate-begrensende.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

Indeed, er enig i at PAL-utgivelsene av Friends er lite bra i forhold til hva de kunne vært. Hva som er på de 10 ekstra discene aner jeg ikke, har aldri sett noen av dem siden jeg bare har de vanlige sesongsettene med 3 discer, men tenkte bare folk skulle være klar over det og vurdere selv hva de vil ha før de bestiller.

Lenke til kommentar
The Pink Panther Collectors Tin (6 Disc Box Set) til under 200-lappen.

Har hørt at det er en Pink Panther film som ikke følger med denne boksen(nei, ikke de nye PP-filmene), som også skal være en av de bedre. Jeg er lat, stemmer dette? Hvilken film er det?

Det er korrekt. Det er The Return of the Pink Panther som mangler. Denne filmen er min favoritt av dem alle, og jeg ble uendelig skuffet over at den ikke er i boksen. Idiotisk, spør du meg. Heldigvis får man nå kjøpt filmen separat. Personlig skulle jeg fint kunne klare meg uten boksen, med kun den filmen, da den er så evig mye bedre enn de andre.

Lenke til kommentar
The Pink Panther Collectors Tin (6 Disc Box Set) til under 200-lappen.

Har hørt at det er en Pink Panther film som ikke følger med denne boksen(nei, ikke de nye PP-filmene), som også skal være en av de bedre. Jeg er lat, stemmer dette? Hvilken film er det?

Det er korrekt. Det er The Return of the Pink Panther som mangler. Denne filmen er min favoritt av dem alle, og jeg ble uendelig skuffet over at den ikke er i boksen. Idiotisk, spør du meg. Heldigvis får man nå kjøpt filmen separat. Personlig skulle jeg fint kunne klare meg uten boksen, med kun den filmen, da den er så evig mye bedre enn de andre.

MGM/UA har copyright og kinorettigheter til alle filmene, men mangler hjemmevideorettigheter til Return, der de innehas av Universal.

Med mindre de skulle gjøre en spesialavtale om et boks-sett (som er uvanlig, men har skjedd med andre serier), eller at rettighetene i enkeltland skulle innehas av samme selskap, vil de ikke gis ut i samme boks (vel, også en mulighet for at Universal kjøper MGM, eller et tredje selskap kjøper begge).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...