qwert Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Amazon.co.uk har nå Tru Calling - The Complete Series (8 disc, 26 episoder) til £10.37 inkl. porto. Nok en brukbar men kansellert serie som er grei underholdning for lite penger til en slik pris. Denne boksen er også i tilbudet "kjøp 2, spar £5" som nevnt ovenfor. Om man er villig til å mase litt med posten (Amzaon har ofte ikke rabatten utenpå pakken slik at den blir stoppet, men av erfaring får man dem igjennom momsfritt likevel) kan man handle for £21.80 - £5 + porto og fortsatt være under MVA-grensen. Tar man ikke risikoen/bryet med dette anbefaler jeg å legge til Beverly Hills Cop-boksen til en totalpris på £12.55 inkl. levering. Endret 1. juli 2007 av qwert Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Handle på play.com Wollan. Billig og bra netthandel. Portofritt. 8972343[/snapback] Takk for tipset ekwathne. Handlet der også, kjempe billig Sjekk ut handlekurven (tok screenshot): 8976304[/snapback] Band of Brothers får du billigere andre steder (f.eks. fra playx.no). £17.99 er over 200kr, så du må betale tollgebyr og moms i tillegg på denne varen. 8976365[/snapback] nei, de skriver alltid på prisen som under 200kr Lenke til kommentar
qwert Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Marvel Heroes: X-Men, X-Men 2, X-Men - The Last Stand, Elektra, Daredevil, Fantastic Four (6 disc) £13.77 inkl. porto. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Eragon koster 49,- kr på CDON. Lenke til kommentar
Romvesen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Sky Captain and the World of Tomorrow koster 1krone på CDON. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Filmen kostet meg 1 krone, men frakten kostet 29, så det ble 30 kroner. Ikke gale egentlig. Nå kjøpte jeg meg noe annet i slengen også da. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hvor lenge skal CDON fortsette med sommersalg? Ut hele sommeren? Tror jeg bestiller Sky Captain i dag. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hvor lenge skal CDON fortsette med sommersalg? Ut hele sommeren?Tror jeg bestiller Sky Captain i dag. 9008553[/snapback] Regner med at CDON kjører sommeersalget langt ut i August. Håper ihvertfall det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ser ut som om EzyDVD har et lite salg igjen: Lenke til kommentar
hsds Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Er det bare de titlene som er på forsiden av EzyDVD som er på salg? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Bare de som ligger under linken ja, men det kommer stort sett til en del filmer etterhvert... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) I følge en Elkjøp-reklameavis jeg fikk tilsendt i går, koster Blood Diamond 99kr i butikken. Vet ikke om det gjelder hele landet, men regner med det. EDIT: ...Og LOTR-filmene med begge versjonene + en dokumentar koster 99kr per stykk der også. Endret 23. juli 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 På nett har Elkjøp Twin Peaks sesong 2 del 1 & 3 for 149 pr. stk. Vil sei det er bra pris. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er det Svensk cover på de filmene en kjøper på cdon? Jeg foretrekker helst Engelsk eller Norsk. Og hvordan er det med Engelske subtitles på dvdene? Er det bare nordiske? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Er det Svensk cover på de filmene en kjøper på cdon? Jeg foretrekker helst Engelsk eller Norsk. Og hvordan er det med Engelske subtitles på dvdene? Er det bare nordiske? 9195656[/snapback] Det vil jeg virkelig tro. Sesong 1 og Sesong 2 del 1 hadde iallefall engelske subs og begge var "norske" utgaver. Altså de jeg kjøpte. ROFL. 113 i frakt?! Endret 2. august 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Flere av dvdene har bare nordiske ifølge infoen. Et fåtall har engelsk. Latterlig, hvorfor legger en ikke til engelske subtitles på alle dvder. Gjerne også tysk, fransk osv. Det kan da ikke være så pokkers vanskelig det. En av de små tingene her i livet som går meg på nervene. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Jeg bladde gjennom Amazon UKs "Up to 70% off DVDs"-tilbud og la merke til at man kan få 4-disc utgaven av den originale Superman-filmen til kun £2.97 (prisen til Norge blir faktisk bare £2.57 etter at britisk VAT er trukker fra). Her får man vanvittig mye for pengene, en klassiker pluss masse godt ekstramateriale. Edit: Ok det har visst vært nevnt i tråden før, men vel god nok pris til å nevne en gang til... Endret 4. august 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
hsds Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Noen her som vet om Rema1000 kjører en kampanje på dvder for 49 kroner? Var innom min lokale rema og så en lapp hvor det sto: 15 års filmer - 49 kroner. Fant noen greie titler og gikk til kassen. Der slo de opp 98 kr per stk, sa ifra men de brydde seg lite. Han hadde ikke peiling som så fint han sa det. Så jeg spør her i håp om at noen vet noe..? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Noen her som vet om Rema1000 kjører en kampanje på dvder for 49 kroner? Var innom min lokale rema og så en lapp hvor det sto: 15 års filmer - 49 kroner. Fant noen greie titler og gikk til kassen. Der slo de opp 98 kr per stk, sa ifra men de brydde seg lite. Han hadde ikke peiling som så fint han sa det. Så jeg spør her i håp om at noen vet noe..? 9220876[/snapback] Tror det hadde vært lettere å snakke med butikksjefen eller nk, de har stort sett litt mer oversikt en de som sitter i kassa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå