Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, ja fantastisk ekstreme begrensninger. Jeg synes faktisk det er svært få begrensninger. Det eneste jeg kan se er spill. Og spill skal ikke foregå på pc, men på konsoll. Alt det du får på PC får du til Mac, ellers.

 

Men tror ikke vi tar PC vs Mac debatten her !

Lenke til kommentar
Jeg kaller dette et tilbud :whistle:

 

Fant denne for noen minutter siden hos Joblo! for de som har lyst en LOVLIG/GRATIS nedlastning av filmen Lonely Hearts med blant annet Salma Hayek :love: , John Travolta, James Gandolfini, Jared Leto, Laura Dern og Scott Caan.

8490068[/snapback]

 

Prøvde dette, men når jeg skal skulle registrere kredittkortet mitt, så gikk det ikke an å velge at man kom fra Norge, "State" og "Zip Code" må fylles ut for at man skal komme videre. :S

post-61480-1177850025_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ja, det har vært en god del heller dårlige R2-utgivelser av TV-serier de siste årene. Man skulle tro at man var kommet forbi slikt, men så er åpenbart ikke tilfelle. Et eksempel er Monk, som er billig i R2 (nede i $14.95 for S1 og S2 med en bedre rabattkode enn denne), men i en 4:3 pan&scan transfer. Samme med House S1. Haugevis av andre dropper ekstramateriale som kommentarspor og 5.1 lyd (ofte for å få plass til fransk/tysk/whatever dubbing). Irriterende...

Lenke til kommentar

Herzog/Kinski box set til £14 her

 

"Burden of Dreams" slippes senere i mai sammen med "Fitzcarraldo"; pris - £15 her

 

Tror det er første gang Burden of Dreams er utgitt siden Criterions utgave - kan bli moro å se hvor mye av snackset på Criterions utgave som er inkl på den nye...

Endret av Montag
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gå inn på DeepDiscountDVD, putt masse dritt i handlekurven, og skriv "SUPERSALE" når du skal betale. Da får du 20% avslag, samme faen hva du handler. Om vi i Norge bare kunne ha sånne kampanjer. :love:

8758899[/snapback]

Som nevnt i "Siste HD DVD/Blu-ray"-tråden i morges, flere koder:

DVDTALK

USATODAY

NYTIMES

SUPERSALE

DVDPRICESEARCH

SUMMERSALE

YAHOO

ESPN

LATIMES

XM

SOUTHSIDE

WGN

 

Og som også nevnt der, kodene gjelder ikke for forhåndsbestillinger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Amazon.co.uk har de seks settene med Seinfeld til og med sesong 7 for £10.19 + porto per stk. I tillegg får man £5 ekstra rabatt for hver to man bestiller. To bokser kommer dermed på £17.61 (£15.38 + £2.23), noe som er under MVA-grensen. 105 kroner boksen er billig!

 

Amazon er dog litt inkonsekvente når det gjelder slike ekstra rabatter, så det kan hende at verdien er oppført uten fratrekket. Av erfaring skal det likevel gå bra med ordrebekreftelsen som dokumentasjon på at den egentlig er under grensen hvis så skjer.

Lenke til kommentar

Ikke all verdens i avslag, men bringer settet ned under mva-grensa:

The Quatermass Collection (The Quatermass Experiment/Quatermass 2/Quatermass And The Pit tv-seriene) til £18.97 @Amazon UK med VAT, uten frakt (£16.14 uten VAT, £18.02 med frakt).

For de av oss som liker klassisk SF er særlig Quatermass and the Pit et av de beste øyeblikkene i britisk tv-historie (og mange ganger bedre enn den seinere film-versjonen fra Hammer Studios).

Anbefales på det varmeste til en del av dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...