Gå til innhold

DVD-er på tilbud.

Venerable

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg kom akkurat over en Buster Keaton-boks, med filmene The General, The Three Ages, College og Steamboat Bill Jr., til 79 kroner på Platekompaniet. Løp og kjøp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske likt, erfaringsmessig får du faktisk filmene ganske så fort også. 5-10 dager. Prisene er også svært gunstidge, men kan variere på samme måten som kursen varierer. Av og til er det lønnsomt å lete på den amerikanske cd-WOW siden, en annen dag kanskje den norske osv.

Lenke til kommentar
Ganske likt, erfaringsmessig får du faktisk filmene ganske så fort også. 5-10 dager. Prisene er også svært gunstidge, men kan variere på samme måten som kursen varierer. Av og til er det lønnsomt å lete på den amerikanske cd-WOW siden, en annen dag kanskje den norske osv.

8304268[/snapback]

Nice, da blir det Supernatural på meg gitt, hvis jeg får ordna meg konto.

Lenke til kommentar
Nice, da blir det Supernatural på meg gitt, hvis jeg får ordna meg konto.

8304346[/snapback]

Den har jeg allerede skaffet meg for en fin-fin pris. Tror ikke det er noen plasser som er konkurrerende på Supernatural i forhold til pris.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
£5? Ikke værst. Jeg kjøper vanligvis ikke filmer som koster mer enn det uansett. Men denne gangen skal jeg søren meg utnytte det og kjøpe noen filmer som kom ut etter 2000. :) Lønning i morgen også.

8475544[/snapback]

Så og si alle disse er "rester" fra det store salget som ble avsluttet i forrige uke. Mange av de kostet da £2.99 og £3.99.

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp Beverly Hills Cop boksen på Play til helt utrolige 7.99 EURO. Det vil si 64 norske spenn for 3 filmer med godeste Eddie Murphy. :thumbup:

Beste tilbudet jeg har sett på lenge, selv om jeg kunne klart meg uten nr 3, men skitt au!

post-119071-1177585035_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...