Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes det var rart at The Office kostet 59,- pr. sesong på Platekompaniet.no når begge sesongene kostet 199,-? Også får jeg ikke / klarer ikke se om den er på lager på nett. Hm. =/

 

Fin ordning at det er 30,- i frakt uansett. Kjipt med 18,- pr. film hvis man bestiller tre for eksempel. PlayX kunne hatt noe å lære der. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som synes det var rart at The Office kostet 59,- pr. sesong på Platekompaniet.no når begge sesongene kostet 199,-? Også får jeg ikke / klarer ikke se om den er på lager på nett. Hm. =/

 

Fin ordning at det er 30,- i frakt uansett. Kjipt med 18,- pr. film hvis man bestiller tre for eksempel. PlayX kunne hatt noe å lære der. :)

8042364[/snapback]

I den utgaven som heter "hele serien" så inneholder den også Julespesial, men ingen tvil om at 59 kr. per sesong er utrolig billig for en slik genial serie!

Lenke til kommentar
Har aldri bestilt på Platekompaniet, jeg. Fant ut nå at det, overraskende nok, ikke er så gærne priser der. Iallefall når totaltprisen for frakt uansett er 30. Erfaringer fra kjøp derffra? :)

8042482[/snapback]

 

Bare veldig gode erfaringer. De sender også varene uhyre kjapt. Bestilte en gang fire filmer ca klokka 14.30 på fredag ettermiddag og fikk hentelapp i postkassen dagen etter, og da har pakken gått fra Oslo til Trondheim.

Lenke til kommentar
Sesong 3 av The Shield er endelig under 200 hos AxelMusic.

8040198[/snapback]

 

Ikke verst, det - til tross for at sesong 3 er seriens definitive bunnpunkt. :)

8041897[/snapback]

Du likte ikke den sesongen altså. Hva syns du om de neste sesongene da?

8045882[/snapback]

 

Nå har jeg ikke sett lengre enn til og med sesong 4, så jeg vet ikke med sesong 5 (og den kommende 6, som blir den siste), men sesong 4 tar seg definitivt opp. Jeg elsket sesong 1 og 2 fordi de ikke bare handlet om interne konflikter, men også om seriemord-saker og lignende, og i tillegg hadde de en rød tråd hele veien gjennom (f.eks. tog-ranet). Sesong 3 handler nesten utelukkende om interne konflikter, og minimalt om saker de løser. Da ble det litt kjedelig. Uansett, sesong 4 tok seg i allefall opp. Den er veldig sterk. Gleder meg til å få skaffet sesong 5 på DVD når den kommer. :)

Lenke til kommentar
Ganske bra pris playX.no har på LOST sesong 2 nå, til 189 kr. Legg til en frakt på 39 kr så blir totalen på 228 kr.

Med tanke på at prisen normalt ligger på rundt 399-499 kr, så var det hvertfall et tilbud jeg benyttet meg av.

8096718[/snapback]

 

 

Er tollgrensa uten frakt?

8099808[/snapback]

Du betaler bare mva. av selve varen, ikke frakten. Koster varen mindre enn 200, slipper du mva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...