Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
39kr + 28kr frakt? Det er jo ikke billig ;p

7907376[/snapback]

39 + (x * ykr) + 29kr, derimot, kan fort bli billig hvis man kjøper mer enn én film.

7907417[/snapback]

 

Den tok jeg ikke helt. Hvordan gjør det å kjøpe flere filmer det til et bedre tilbud?

 

Jeg har nå to filmer i handlevognen. Ser fortsatt ikke så billig ut:

Gavekort kr. 50 --- 1 kr -50,00 kr -50,00

Planet Of The Apes - 35th Anniversary (2... På lager (1-3 dg) 1 kr 99,00 kr 99,00

Rocky (2-Disc Ultimate Edition) På lager (1-3 dg) 1 kr 89,00 kr 89,00

 

Sum: kr 138,00

Frakt: kr 28,00

Total sum: kr 166,00

Lenke til kommentar
39kr + 28kr frakt? Det er jo ikke billig ;p

7907376[/snapback]

39 + (x * ykr) + 29kr, derimot, kan fort bli billig hvis man kjøper mer enn én film.

7907417[/snapback]

 

Den tok jeg ikke helt. Hvordan gjør det å kjøpe flere filmer det til et bedre tilbud?

7907472[/snapback]

Kjøper du én film, så betaler du 29kr per dvd i frakt. Kjøper du 3, så betaler du 10kr i frakt per film. Skal man først bestille noe derifra, så lønner det seg å ta alt i en bestilling, framfor å bestille en og en.

 

Spørsmål: Kommer filmene fra Norge? Slipper man toll, eller er det lager et annet sted i verden?

Lenke til kommentar
39kr + 28kr frakt? Det er jo ikke billig ;p

7907376[/snapback]

39 + (x * ykr) + 29kr, derimot, kan fort bli billig hvis man kjøper mer enn én film.

7907417[/snapback]

 

Den tok jeg ikke helt. Hvordan gjør det å kjøpe flere filmer det til et bedre tilbud?

7907472[/snapback]

Kjøper du én film, så betaler du 29kr per dvd i frakt. Kjøper du 3, så betaler du 10kr i frakt per film. Skal man først bestille noe derifra, så lønner det seg å ta alt i en bestilling, framfor å bestille en og en.

 

Spørsmål: Kommer filmene fra Norge? Slipper man toll, eller er det lager et annet sted i verden?

7907507[/snapback]

 

Jeg er fullstendig klar over det, men prisene dems var temmelig håpløse og gavekortet er like lurt å bruke på én film som syv.

Lenke til kommentar

kommende onsdag og torsdag (14.02 og 15.02) selges Fritt Vilt fra ICA Maxi for 99kr (maks 1 per kunde). Vet ikke om det bare er her på Levanger eller hele landet, men det høres ut som et ganske så landsbasert tilbud. Filmen er vel bare middelmådig og ikke skummel i det hele tatt, men likevel et godt tilbud for en splitter ny film. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Nå får man kjøpt Tarkovsky's brilliante film Stalker, som er en av inspirasjonskildene til det kommende spillet med samme navn, for 115kr fra Amazon.co.uk. Tidligere har den kostet over 200kr da den ikke produseres så mye, og er ganske mye av en kultfilm. Dne ligger forresten også på listen over de 250 beste filmene der ute.

 

Man får også kjøpt den fra Play.com for 5kr mer, men jeg anbefaler Amazon. Bedre pakning, mindre fusk, og raskere leveringstid. :)

Lenke til kommentar
Nå får man kjøpt Tarkovsky's brilliante film Stalker, som er en av inspirasjonskildene til det kommende spillet med samme navn, for 115kr fra Amazon.co.uk. Tidligere har den kostet over 200kr da den ikke produseres så mye, og er ganske mye av en kultfilm. Dne ligger forresten også på listen over de 250 beste filmene der ute.

 

Man får også kjøpt den fra Play.com for 5kr mer, men jeg anbefaler Amazon. Bedre pakning, mindre fusk, og raskere leveringstid. :)

7935129[/snapback]

Et par av de andre Tarkovskyene jeg regner for (mer enn) severdige er jo også omtrent tilsvarende lavt priset; Solaris og Zerkalo/Mirror/Speil.

Men dette er jo åpenbart en del av et større salg på de fleste Artificial Eye-utgivelsene, en rask sjekk tilsier stort set 60%off+- på de fleste AE-titler.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For de som liker Star-Trek er nå alle filmene som Special Edition i to tilbud samtidig hos Amazon.co.uk (dobbel rabatt). Dette medfører at man kan få seks av dem til £14,98 + porto. Denne prisen skal være under MVA-grensa, men jeg er litt usikker på hvordan rabatter vil se ut på tolldeklarasjonen fra Amazon. Hvis man tar tre av gangen er man i alle fall sikker, selv om dette blir £1,47 dyrere totalt sett.

 

Items:                 £25.38
Postage & Packing:      £3.83
Promotion Applied:     -£5.20
Promotion Applied:     -£5.20
 	
Total before VAT:      £18.81

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...