Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Godfather (EXCLUSIVE Collector's Box) (4 Discs), 175 kroner, denne vurder jeg og handle inn selv :hmm:

 

This beautifully presented Timber Box comes with a High Gloss Lacquer finish and a velvet lining inside. Includes The Godfather Part I, II and III.

 

7579801[/snapback]

 

Må nesten spørre her, slik at jeg er sikker:

 

39.83 for selve boksen

20.00 for ekstra frakt grunnet det er box

05.00 for generelt å sende jævelen

64.83 AUS

 

Ergo 350 norske kroner? Eller er jeg helt på villspor no?

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Rett skal være rett: Når man bestiller Gudfaren-boksen til Norge, så trekker de fra den australske momsen. Prisen på selve boksen blir på ca $36. Totalt blir vel boksen å koste litt under 300kr.

 

Datating: Boksen går under tollen, ja, for EzyDVD nevner aldri fraktprisen på pakken, og uansett, så lenge boksen koster mindre enn 200kr, så skal ikke frakten medregnes som pris for varen.

 

Forresten, ja, boksen er R4, og ja, alle tre filmene har nordisk tekst, inkludert norsk. Jeg har boksen, så jeg kan garantere det. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
300 kroner altså. Er det samme som jeg betalte for den svarte "The Godfather" boksen, men den kan pinadø ikke sammenlignes, jeg som hadde planer om å ikke kjøpe flere filmer denne måneden.....

7730893[/snapback]

 

Det er to sorte samlebokser som er tilgjengelige i Norge. Den ene er kjip, med fire adskilte plastcover, mens den andre har litt mer eksklusive cover (i papp), samt litt mer ekstramateriale, såvidt meg bekjent.

 

Treboksen fra ezydvd har bare den vanlige, kjipe utgaven på innsiden, så den er ikke så veldig eksklusiv som boksen later til.

Endret av atsjoo
Lenke til kommentar
300 kroner altså. Er det samme som jeg betalte for den svarte "The Godfather" boksen, men den kan pinadø ikke sammenlignes, jeg som hadde planer om å ikke kjøpe flere filmer denne måneden.....

7730893[/snapback]

 

Det er to sorte samlebokser som er tilgjengelige i Norge. Den ene er kjip, med fire adskilte plastcover, mens den andre har litt mer eksklusive cover (i papp), samt litt mer ekstramateriale, såvidt meg bekjent.

 

Treboksen fra ezydvd har bare den vanlige, kjipe utgaven på innsiden, så den er ikke så veldig eksklusiv som boksen later til.

7735123[/snapback]

 

Jeg har den litt mer eksklusive så du som fint ordlegger deg, men boksen er kun for show, den skal helst ikke røres, så det gjør meg igrunn ikke noe at det er kjipa utgaven i den boksen.

 

Edit: skulle ikke stå "ikke" der nei....

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Treboksen fra ezydvd har bare den vanlige, kjipe utgaven på innsiden, så den er ikke så veldig eksklusiv som boksen later til.

7735123[/snapback]

 

Øøh... Den er ikke så eksklusiv som den later til? Treboks? Hallo? Joda, det er jo sant. De selger jo sånne trebokser for alle filmer, på alle butikker, for omtrent en hundrings. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...