Gå til innhold

DVD-er på tilbud.

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk brukt mitt mobilnummer i går, men ba en kamerat prøve i dag og han sa han fikk feilmeldingen "Beklager, alle gavekort er delt ut". Så tror bokkilden skjønte hva som var i ferd med å skje. Dette ble forøvrig bekreftet i selve tipstråden.

Jeg anbefaler også ezyDVD som Fez nevner, gode priser!

Playx.no har tross mye negativ kritikk stående på internett både god service og rask leveringstid.

Stine D :)

Endret av SDWWE
Lenke til kommentar

De satt nok et bestemt antall som de følte de hadde råd til å sende ut; at folk brukte så mange ødela nok litt av kampanjen. De hadde nok vært litt småoptimistiske og regnet med at hvis hver person brukte ett gavekort, så ville en andel kjøpe andre ting i tillegg/bruke gavekortet på noe som kostet mer enn 100kr.

Lenke til kommentar

Fez:

Hvordan er frakten på ezydvd? Dyr? Ser jo at det er masse snadder der til en rimelig penge (ettersom det er australske dollar:)) Og hvordan regner man ut hva prisen (inkl. toll++) blir hvis den skulle overstige 200?

:)

Edit: http://www.ezydvd.com.au/item.zml/781852

"This beautifully presented Timber Box comes with a High Gloss Lacquer finish and a velvet lining inside. Includes The Godfather Part I, II and III."

:drool:

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Bare husk at den bonusmateriale-discen ikke er med der.

7505051[/snapback]

Fullt klar over det. :)

Nå prioriterer jeg forøvrig et gjennomført cover foran ekstra discer med ekstramateriale ettersom jeg svært sjelden ser på det. Virker som om jeg er den eneste. :p

Jeg vil ha filmen i et pent cover til en fin pris. Ekstramaterialet gidder jeg aldri se på uansett. :)

Lenke til kommentar
Og hvordan regner man ut hva prisen (inkl. toll++) blir hvis den skulle overstige 200?

7504844[/snapback]

Ikke toll, mva...

Pris x australske $ x mva + gebyr = Moro...

100x4,8x1.25+ 85 (eventuelt 175 hvis den koster over 1000) = Til tider mye moro :)

Edit: Frakten kommer også inn i bildet hvis den går over 200 kroner og skal da regnes med i prisen...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
"BIGGEST", ja... jeg hadde håpet på "BEST" jeg da men. :p

Håper det er mange gode titler som har blitt nedsatt betraktelig i pris - BETRAKTELIG!

Da skal jeg nok sjekke ut om jeg finner noen godbiter. :)

Takk for tipset, forresten. :)

7537174[/snapback]

Sikkert ikke, de gjør vel som vanlig, bruker SRPen som utgangspunkt å regner prosentene ut i fra det da ser det jo så mye bedre ut :thumbdown:

Ser jo så mye bedre ut i prosent når man gjør det på denne måten: før 15.99£ nå 7.99£ og ikke denne versjonen før 7,99£ nå 7,49£...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...