Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk brukt mitt mobilnummer i går, men ba en kamerat prøve i dag og han sa han fikk feilmeldingen "Beklager, alle gavekort er delt ut". Så tror bokkilden skjønte hva som var i ferd med å skje. Dette ble forøvrig bekreftet i selve tipstråden.

 

Jeg anbefaler også ezyDVD som Fez nevner, gode priser!

Playx.no har tross mye negativ kritikk stående på internett både god service og rask leveringstid.

 

Stine D :)

Endret av SDWWE
Lenke til kommentar

Fez:

 

Hvordan er frakten på ezydvd? Dyr? Ser jo at det er masse snadder der til en rimelig penge (ettersom det er australske dollar:)) Og hvordan regner man ut hva prisen (inkl. toll++) blir hvis den skulle overstige 200?

 

 

:)

 

Edit: http://www.ezydvd.com.au/item.zml/781852

 

"This beautifully presented Timber Box comes with a High Gloss Lacquer finish and a velvet lining inside. Includes The Godfather Part I, II and III."

 

:drool:

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Bare husk at den bonusmateriale-discen ikke er med der.

7505051[/snapback]

 

 

Fullt klar over det. :)

 

Nå prioriterer jeg forøvrig et gjennomført cover foran ekstra discer med ekstramateriale ettersom jeg svært sjelden ser på det. Virker som om jeg er den eneste. :p

 

Jeg vil ha filmen i et pent cover til en fin pris. Ekstramaterialet gidder jeg aldri se på uansett. :)

Lenke til kommentar
Og hvordan regner man ut hva prisen (inkl. toll++) blir hvis den skulle overstige 200?

7504844[/snapback]

 

Ikke toll, mva...

 

Pris x australske $ x mva + gebyr = Moro...

 

100x4,8x1.25+ 85 (eventuelt 175 hvis den koster over 1000) = Til tider mye moro :)

 

Edit: Frakten kommer også inn i bildet hvis den går over 200 kroner og skal da regnes med i prisen...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
"BIGGEST", ja... jeg hadde håpet på "BEST" jeg da men. :p

Håper det er mange gode titler som har blitt nedsatt betraktelig i pris - BETRAKTELIG!

 

Da skal jeg nok sjekke ut om jeg finner noen godbiter. :)

 

Takk for tipset, forresten. :)

7537174[/snapback]

 

Sikkert ikke, de gjør vel som vanlig, bruker SRPen som utgangspunkt å regner prosentene ut i fra det da ser det jo så mye bedre ut :thumbdown:

 

Ser jo så mye bedre ut i prosent når man gjør det på denne måten: før 15.99£ nå 7.99£ og ikke denne versjonen før 7,99£ nå 7,49£...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...