Deathie Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Nei, man må hente de i Oppland på sentralpostkontoret. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Første forsending er i havn. Ingen film i dag, kun bok. På toppen av alt har Bokkilden prestert å sende meg hardbacken (koster 300kr) - finfin deal spør du meg. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Gjøkeredet kom i postkassen min i dag. 7461624[/snapback] %&(/¤%=(/& SÅ DU STAKK AV MED DEN SISTE SIDEN DEN ER DEN ENESTE DE IKKE SENDER MEG ENDA! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 filmene kommer rett i postkassa ja `? 7461633[/snapback] *Kremt* hvor ellers? Nei, man må hente de i Oppland på sentralpostkontoret. 7461665[/snapback] :!: Bah, jeg fikk ingen flere filmer i dag. Fikk Evig Solskinn i går, tho. Har ikke fått sett den enda. Gleder meg sykt til å få sett den, men den får vente. Fyllesjuka har tatt opp dagen min i dag. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 filmene kommer rett i postkassa ja `? 7461633[/snapback] *Kremt* hvor ellers? 7463087[/snapback] Jeg måtte hente fire av mine på postkontoret, etter å ha fått lapp i postkassa om at de var ankommet. Så det, så! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Der har du bare deg selv å takke L@sse. Hadde du vært litt flinkere å disponere ordrene dine, kunne du gått 20 meter i slåbbråkken og hentet filmene i postkassen, istedenfor å måtte ta turen til postkontoret. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Eller fått større postkasse, trur eg skal investere i ein større postkasse når eg får meg leilighet, kjipt at postkassen alltid blir full av DVD-filmar. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Postmenn bestemmer før de kjører ut om de skal ta med filmene eller ikke. Hjelper nok ikke med større postkasse. Har 3 kompiser som er postmenn - jeg får filmene rett hjem med andre ord. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 jeg har en snill post dame som vet jeg er hjemme på dag tid, så hun pleier å ringe på så jeg kommer ned å henter dem, Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 filmene kommer rett i postkassa ja `? 7461633[/snapback] *Kremt* hvor ellers? 7463087[/snapback] Jeg måtte hente fire av mine på postkontoret, etter å ha fått lapp i postkassa om at de var ankommet. Så det, så! 7463430[/snapback] Joda, men det må i såfall ha vært fordi pakken var for stor. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Treng ikkje være så stor pakke så lenge du har mange nok, eg fekk 10-15 DVD-filmar ein dag, det vart fort fullt i postkassen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Treng ikkje være så stor pakke så lenge du har mange nok, eg fekk 10-15 DVD-filmar ein dag, det vart fort fullt i postkassen. 7463970[/snapback] Vel da burde nå i allefall NOEN av filmene kunne passe i kassa da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Stemmer det, du får jo alltid eit par i postkassen. Dei tar vel med seg så mange pakker som får plass i postkassen og lapp på resten? Endret 9. desember 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) **EDIT: Never mind. Endret 9. desember 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kan du kjøpe varer som kostar meir enn 100,- og betale mellomlegget? Eg prøvde det på ei bok, men fekk ordrebekreftelse på heile beløpet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det skal gå fint, det. Jeg prøvde med et gavekort jeg hadde 33kr igjen på. Da betalte jeg litt mindre for filmen jeg kjøpte. Sikker på at gavekortet ditt ikke er registrert som tomt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Når du har fått ordrebekreftelse, vil gåvekortet bli registrert brukt umiddelbart? Du kan gå inn på bokkilden og sjekke kor mykje som er igjen her: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/gavekort.do Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Når man snakker om å hente pakker på postkontoret.. En kar jeg kjenner som jobber på et postkontor som fortalte meg en fin historie.. Stod i skranka, og der kommer det en kar litt opp i alderen, legger frem lappen og skal ha pakken sin. Han var som sagt komt til Forus postkontor, og han jeg kjenner leser på pakkeseddelen, henting ved Stavanger postkontor.. Hmm, hvordan forklarer man det til han som står forann skranken, jo, du er nok på feil postkontor.. Men han ville ikke dra, skulle absolutt ha pakken fra forus sitt kontor, for det var så mye kortere, og han slapp å begynne å kjøre ut til Stavanger.. Smart fyr Men ontopic, er en del collectors tin på tilbud på ezydvd nu. Exlusive Editions Limited Editions NB! Australske dollar$ 1 $ ~ 4,85,- NOK Endret 10. desember 2006 av Fez Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Likte Sin City-boksen, men det ser ikkje ut som det er DC, 119 minuttar står det. I følge IMDB er DC på 147 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå