Gå til innhold

DVD-er på tilbud.

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sendte mail og spurte om de var klar over hvor populært dette var.

Hei, jeg hørte om deres gavekorttilbud i går, at man sender "gavekort" til 2102 og får et gavekort pålydende 100kr i deres nettbutikk. Jeg ser at dette tilbudet blir til dels grovt utnyttet av folk på diverse forum, ved at man låner en mobil og får tilsendt en ny kode på denne.

Denne mailen sender jeg for å høre om dere er klar over hvor populært dette har blitt, og om dere har kontroll over det. Jeg kan ikke skjønne annet enn at dere vil tape noe enormt med penger på dette, da folk gjerne bestiller 10 filmer eller bøker helt gratis...

Hei

Takk for tilbakemeldingen. Det er kun mulig å få tilsendt ett gavekort for hvert mobilnummer, men det er selvfølgelig å utnytte tilbudet likevel. Det er første gang vi gjennomfører en slik kampanje og vi vil nok ta en evaluering om dette er noe vi vil gjøre flere ganger.

Med vennlig hilsen

Kundeservice

bokkilden.no

Det de sier er med andre ord "Vi har kontroll, men vi vet ikke om vi har kontroll".

*bestille flere*

Ser for meg dette: "Vi har nå foretatt en avaluering, og kommet fram til at vi ikke skal ha dette tilbudet flere ganger. Mest fordi vi er konk."

:wee:

Endret av egeulf
Lenke til kommentar

Hva med å svare på det jeg SPØR om? Jeg bryr meg ikke om hva du tror.

edit: Jeg fikk lurt en med kontantkort til å teste dette, og bare vanlig sms-pris ble trekt (saldo før og etter ble sjekket).

Endret av egeulf
Lenke til kommentar
Tviler på at en så stor kjede går konk ;) men de taper nok noen tusen ja..

7456072[/snapback]

Når fort et par hundre tusen. Kun Haakon har jo fått filmer for 32 000 kroner.

7456576[/snapback]

3200, vesentleg forskjell.

7456639[/snapback]

Hah, my bad.

Så nettopp Smala Sussie og American Psycho. Smala Sussie er herlig, men ble skuffet over American Psycho.

Edit; Dette var visst ikke filmprat. :hmm:

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...