fox Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hr.Jenssen konge! 4dvd'er og en bok er sendt, gleder meg å motta dem Lenke til kommentar
ttd Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg sendte mail og spurte om de var klar over hvor populært dette var. Hei, jeg hørte om deres gavekorttilbud i går, at man sender "gavekort" til 2102 og får et gavekort pålydende 100kr i deres nettbutikk. Jeg ser at dette tilbudet blir til dels grovt utnyttet av folk på diverse forum, ved at man låner en mobil og får tilsendt en ny kode på denne.Denne mailen sender jeg for å høre om dere er klar over hvor populært dette har blitt, og om dere har kontroll over det. Jeg kan ikke skjønne annet enn at dere vil tape noe enormt med penger på dette, da folk gjerne bestiller 10 filmer eller bøker helt gratis... Hei Takk for tilbakemeldingen. Det er kun mulig å få tilsendt ett gavekort for hvert mobilnummer, men det er selvfølgelig å utnytte tilbudet likevel. Det er første gang vi gjennomfører en slik kampanje og vi vil nok ta en evaluering om dette er noe vi vil gjøre flere ganger. Med vennlig hilsen Kundeservice bokkilden.no Det de sier er med andre ord "Vi har kontroll, men vi vet ikke om vi har kontroll". *bestille flere* Ser for meg dette: "Vi har nå foretatt en avaluering, og kommet fram til at vi ikke skal ha dette tilbudet flere ganger. Mest fordi vi er konk." Endret 8. desember 2006 av egeulf Lenke til kommentar
............... Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Tviler på at en så stor kjede går konk men de taper nok noen tusen ja.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 noen som vet om noen nett tjenester som en kan sende nr. 2102 fra? Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 10 dvder og en bok skal satse på enda 10 i løpet av helga Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Tviler på at en så stor kjede går konk men de taper nok noen tusen ja.. 7456072[/snapback] Når fort et par hundre tusen. Kun Haakon har jo fått filmer for 32 000 kroner. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Tviler på at en så stor kjede går konk men de taper nok noen tusen ja.. 7456072[/snapback] Når fort et par hundre tusen. Kun Haakon har jo fått filmer for 32 000 kroner. 7456576[/snapback] 3200, vesentleg forskjell. Lenke til kommentar
............... Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 ja og ettersom jeg ikke har sett en annonse, så er det vel begrenset hvor mange som vet det? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Er det noen som kan bekrefte at det ikke koster noe å sende den meldingen? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 det koster 1kr tror jeg. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Hva med å svare på det jeg SPØR om? Jeg bryr meg ikke om hva du tror. edit: Jeg fikk lurt en med kontantkort til å teste dette, og bare vanlig sms-pris ble trekt (saldo før og etter ble sjekket). Endret 8. desember 2006 av egeulf Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hva med å svare på det jeg SPØR om? Jeg bryr meg ikke om hva du tror. edit: Jeg fikk lurt en med kontantkort til å teste dette, og bare vanlig sms-pris ble trekt (saldo før og etter ble sjekket). 7458381[/snapback] Er vi i gniermodus? :!: Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Tviler på at en så stor kjede går konk men de taper nok noen tusen ja.. 7456072[/snapback] Når fort et par hundre tusen. Kun Haakon har jo fått filmer for 32 000 kroner. 7456576[/snapback] 3200, vesentleg forskjell. 7456639[/snapback] Hah, my bad. Så nettopp Smala Sussie og American Psycho. Smala Sussie er herlig, men ble skuffet over American Psycho. Edit; Dette var visst ikke filmprat. Endret 8. desember 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
ttd Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Er vi i gniermodus? :!: 7459146[/snapback] Om det hadde kostet 50kr å få tilsendt den sms'en hadde jeg fått et betalingsproblem ovenfor venner og familie når deres telefonregninger kommer. Lenke til kommentar
wii Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 noen som har fått noen dvd'er di har bestilt ? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 noen som har fått noen dvd'er di har bestilt ? 7461132[/snapback] Har kun fått 1 x bok, ingen av DVD'ene ennå. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg fikk 4 stk i dag. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Gjøkeredet kom i postkassen min i dag. Lenke til kommentar
wii Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 filmene kommer rett i postkassa ja `? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå