Gå til innhold

DVD-er på tilbud.

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare Haakon har fått med seg for 3200kr! =D

7444419[/snapback]

:ohmy:

Lovlig svindel FTW! :!:

Selv har jeg vel bare rasket med meg filmer og ei bok (Orions Belte) for 6-700kr. Jeg synes ikke det er så ille heller jeg da. Jeg skal dog være ærlig og innrømme at jeg gleder meg på mandagen, da jeg skal møte mange intetvitende klassekamerater igjen. Jeg har rimelig lyst til å skaffe meg hele Tom & Jerry samlinga (4 volum + julespesialen). Bare synd at de ikke har volum 5 og 6 der. :hm:

Lenke til kommentar
Bare Haakon har fått med seg for 3200kr! =D

7444419[/snapback]

:ohmy:

Lovlig svindel FTW! :!:

Selv har jeg vel bare rasket med meg filmer og ei bok (Orions Belte) for 6-700kr. Jeg synes ikke det er så ille heller jeg da. Jeg skal dog være ærlig og innrømme at jeg gleder meg på mandagen, da jeg skal møte mange intetvitende klassekamerater igjen. Jeg har rimelig lyst til å skaffe meg hele Tom & Jerry samlinga (4 volum + julespesialen). Bare synd at de ikke har volum 5 og 6 der. :hm:

7446710[/snapback]

Ja, tenkte på julespesialen da jeg bestillte de andre.. Men er ikke det bare en samling av episoder som er på SAmlede Narrestreker? Om det ikke er det, finner jeg meg en kode :p

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg kunne raske med meg mer av disse tilbudene også, men jeg har egentlig ikke noe ønske om å "svindle" kameratene mine, så da tipser jeg de heller om tilbudet - også får de heller gi meg koden sin hvis de ikke ønsker å benytte seg av det.

Tror jeg skal ta meg en runde på de som er pålogget på MSN nå, faktisk :p

Forøvrig har bokkilden sendt meg tre av fire plasserte ordre. Hvordan det står med til den femte vet jeg ikke, da broren min har tatt seg av den.

Lenke til kommentar
Nja, jeg vet ikke helt. På mandagen får jeg så mange koder at det ikke gjør noe likevel. Jeg må nesten begynne å kjøpe noen av DVD'ene flere ganger. :p

7446819[/snapback]

Hvorfor mandag? :p

Edit: Da var Tom og Jerry tar juleferie bestillt :)

Edit2: En liten leif.. Om du vil ta en titt, se posten under ;)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Edit: Da var Tom og JEery tar juleferie bestillt :)

7446844[/snapback]

Haakon, du tar jaggu kaka, trodde du var fri for koder nå. Satser du på 1-2 hver dag fram til nyttår,eller?? Uansett tror jeg nok at du troner på toppen av Bokkildens svarteliste nå. :tease:

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Nja, jeg vet ikke helt. På mandagen får jeg så mange koder at det ikke gjør noe likevel. Jeg må nesten begynne å kjøpe noen av DVD'ene flere ganger. :p

7446819[/snapback]

Hvorfor mandag? :p

7446844[/snapback]

Fordi denne uka har alle tre VK2-allmennklassene tentamenuke - jeg hadde èn tentamen på tirsdag, og fri resten av uka. :D

EDIT:

når dere låner mobilen til folk spør di ikke hva det er?

7446987[/snapback]

-Kan æ lån ei melling?

-Jau jau.

Så enkelt er det. ;)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Haakon, hvordan klarer du å skaffe så mange koder? Alle jeg spør stikker av med den selv. :(

7450223[/snapback]

De fleste kodene har jeg fått fra MSN eller på NInendo Forumet..

Spør bare om de kan gjøre meg en liten tjeneste.. ca 6 av 10 gidder, så det er litt strev..

Men det er sikkert verdt det! :dribble:

Lenke til kommentar
Plukket med meg en IMDb topp 250 film, Das Boot. :)

Flere godbiter?

7450708[/snapback]

Masse!

Gjøkeredet 99,-

Eternal Sunshine of a Spotless Mind 69,-

Dr. Strangelove 67,- (special edition 99,-)

Lawrence of Arabia 67,-

Hjortejegeren 99,-

American Beauty 99,-

Cinderella Man 99,-

Magnolia 97,-

Requiem for a Dream 67,-

Stikket (The Sting) 99,-

Kill Bill 99,- (for hver av delene)

Pulp Fiction 99,-

True Romance 99,- (iikke top 250, dog)

Crash 99,-

Apocalypse now 99,-

Pianisten 99,-

I tillegg er det mange gode titler til 111kr. F.eks. LA Confidential og The Good, The Bad & The Ugly.

Det er MANGE titler du ikke finner ved å bla igjennom kategoriene dems. Eneste måte å finne disse på, er ved den dårlige søkefunksjonen dems. Den støtter verken årstall, deler av ord, produsent eller annet enn den norske tittelen filmen er lagt inn i databasen med.

Endret av atsjoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...