L@sse Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Da gir jeg noen sjansen til å ta min som ikke funker: tvo0mh Hadde satt pris på om jeg kunne fått en kode av den som bruker den 7440957[/snapback] Alle 8 kodene jeg har brukt hittil har hatt 7 tegn. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Da gir jeg noen sjansen til å ta min som ikke funker: tvo0mh Hadde satt pris på om jeg kunne fått en kode av den som bruker den 7440957[/snapback] Alle 8 kodene jeg har brukt hittil har hatt 7 tegn. 7440982[/snapback] Samme her, men ikke denne :O.. Skal spørre han fyren som ga meg den.. Til da kan vi bare konkludere med at gavekortene fortsatt er oppe og går Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har bestilt meg 2 filmer nå med dette tilbudet på Bokkilden, men er det sikkert? Jeg kan ikke risikere nå å måtte betale for filmene? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dersom du lurer på noe angående gavekortet, kan du kontakte oss på [email protected] eller ringe 22 02 87 01 mellom kl. 09 og 15. Det hadde vært interessant å sende en mail og finne ut hva de har å si om saken. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dersom du lurer på noe angående gavekortet, kan du kontakte oss på [email protected] eller ringe 22 02 87 01 mellom kl. 09 og 15. Det hadde vært interessant å sende en mail og finne ut hva de har å si om saken. 7441082[/snapback] Det skal gjøres - senere. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dersom du lurer på noe angående gavekortet, kan du kontakte oss på [email protected] eller ringe 22 02 87 01 mellom kl. 09 og 15. Det hadde vært interessant å sende en mail og finne ut hva de har å si om saken. 7441082[/snapback] Det skal gjøres - senere. 7441273[/snapback] Selvsagt venter vi til alle på forumet har fått utnyttet det, just in case. ^^ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Viktig å presisere, SteffyBoy. Må få utnyttet det maks. (Som jeg ser har Haakon fått bestilt filmer til seg selv for et halvt boretslag. Way to go. ) Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Viktig å presisere, SteffyBoy. Må få utnyttet det maks. (Som jeg ser har Haakon fått bestilt filmer til seg selv for et halvt boretslag. Way to go. ) 7442705[/snapback] Ja, og nå har det blitt litt mer.. :!: Slenger ut et bilde til, selvom det ikke er en bildetråd.. Så gjør jeg det opp ved å fjerne det fra side 12 Noen nye DVDer, papirflybok, Simpsons spørrebok og en bok av Nobels Litteraturprisvinner, Orhan Pamuk... Edit: Qoute-høgg.. Edit2: Tok vekk bildet.. Endret 10. desember 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Går du rundt til folk å spørr om å "låne en melding"? Du har jo ting for liek 30 mobiler der. Anyways, du synes det er greit når samtlige kompiser finner ut at det egentlig er "deres" filmer? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Går du rundt til folk å spørr om å "låne en melding"? Du har jo ting for liek 30 mobiler der. Anyways, du synes det er greit når samtlige kompiser finner ut at det egentlig er "deres" filmer? 7443042[/snapback] Har lånt mobilen, med lov og full forklaring til rundt 3 stykker.. Resten av folka har jeg spurt på MSN/NF.. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Haha den sniken Skal låne mobilen til noen familiemedlemmer så fort jeg får sjangsen jeg også... - hsds Lenke til kommentar
quakie Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kan noen gi meg linken til denne tjenesten? Orker ikke å lese hele tråden for og finne den, og bokkilden.no var litt uoversiktlig, syntes jeg. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kan noen gi meg linken til denne tjenesten? Orker ikke å lese hele tråden for og finne den, og bokkilden.no var litt uoversiktlig, syntes jeg. 7443097[/snapback] Send kodeord 'gavekort' til 2102.. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ok, skal se om jeg får gjort det senere. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Platekompaniet selger Monty Python - The Complete Flying Circus 16 Ton Mega Set til bare 599 ,-.. Linken Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vet ikke hvem som var først ute med å benytte seg av bokkilden sin gavekort-greie, men kan folk si ifra når de første varene dumper ned i postkassen? Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Regner med at den kommer snart skal si ifra.. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Siden dette har utviklet seg til å bli en tråd om Bokkildens geniale? julegaveutdeling, lurte jeg på hva snittet hos forumbrukerne har blitt. Jeg regner med at ingen har slått Haakons noenogtredve eller? (Selv har jeg fått snasket med meg fattigslige 4 gavekort.) OT: For de som har flere koder igjen og har lyst på en bok anbefaler jeg Alan Moores geniale "Batman The Killing Joke". Endret 6. desember 2006 av Montag Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Selv har jeg 8 titler nå, men jeg har enkelte ordrer på ~130-170kr, hvor jeg har betalt mellomlegget, så totalt har jeg en utgift på 190kr Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Helvete ta deg, Haakon, du ødelegger alle muligheter for at vi kan få et sånn tilbud igjen. EDIT: Platekompaniet selger Monty Python - The Complete Flying Circus 16 Ton Mega Set til bare 599 ,-..Linken 7443193[/snapback] Det bør nevnes at den er NTSC, for de som ikke har spillere som støtter det. Endret 7. desember 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå