d'espresso Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 1kr pr. sms, så du taper ikke så mye penger på det. 7430321[/snapback] tvert i mot, tjener på det 7430332[/snapback] ERR, du tjener ikke på å handle på salg, du bare taper mindre. Ellers: Dette er så latterlig eid at jeg har ikke ord. Mon tro hvor lang tid det tar før de oppdager glippen. Tipper de finner det ut i løpet av dagen i dag, og stopper alle forsendelser som enda ikke har forlatt dem. 7430405[/snapback] Vel, de må isåfall kun stoppe tilbudet.. Folk som har ordrer i ordrehistorikken til 0.00 kr, må få det de har bestillt.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hvorfor skulle de finne det ut i løpet av dagen i dag? Dette salget har da pågått en liten stund nå. Dessuten så taper de ikke noe mer enn det de ellers ville gjort. Om jeg bestiller ti filmer eller om ti av kompisene mine bestiller en hver har ingen ting å si. De har vel sannsynligvis regnet med at noe sånn kommer til å skje. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hvorfor skulle de finne det ut i løpet av dagen i dag? Dette salget har da pågått en liten stund nå. Dessuten så taper de ikke noe mer enn det de ellers ville gjort. Om jeg bestiller ti filmer eller om ti av kompisene mine bestiller en hver har ingen ting å si. De har vel sannsynligvis regnet med at noe sånn kommer til å skje. 7430431[/snapback] Ikke i så stor skala tror jeg.. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hvordan står vi juridisk, kan de trekke tilbake salget når det er utført? 7430160[/snapback] Tviler på det, men gavekortene holder tross alt kun til 31. desember. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 1kr pr. sms, så du taper ikke så mye penger på det. 7430321[/snapback] tvert i mot, tjener på det 7430332[/snapback] ERR, du tjener ikke på å handle på salg, du bare taper mindre. 7430405[/snapback] Korrekt. Du kan tjene men da må du selge filmene videre. Dessuten taper du faktisk 1 krone. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Miami Vice kommer ut på DVD i Norge i morgen, og Elkjøp selger den for 99kr. Jeg vet ikke om det er et tilbud eller fastpris, men det er fortsatt veldig billig for en så ny film. 7428923[/snapback] Det er en releasepris. Det vil si at den sannsynligvis vil gå noe opp når kampanjen er over, men ikke snakk om mange kronene.. Elkjøp har alltid billige priser på ting ved release. Uro til 99 spenn, Pirates 2 til 119 og GoW til 399. (For å gjøre det klart for diverse spekulanter - ja jeg jobber der. ) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 1kr pr. sms, så du taper ikke så mye penger på det. 7430321[/snapback] tvert i mot, tjener på det 7430332[/snapback] ERR, du tjener ikke på å handle på salg, du bare taper mindre. 7430405[/snapback] Korrekt. Du kan tjene men da må du selge filmene videre. Dessuten taper du faktisk 1 krone. 7431666[/snapback] Du taper 1kr ja, men du taper 1kr på noe du kunne tapt 99kr på, så du sparer egentlig. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dette er totalt OT men, hadde de kostet 99 hadde ingen av oss tapt noe som helst. Fikk bekreftelse om at 6 filmer var send nå =) Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Da var tilbudet/glippen/whatever tydeligvis over.. Jeg får i alle fall "bare gavekortet finnes ikke".. Edit: Og jeg som hadde 3 koder igjen.. Fikk jo raska med meg 27 DVD'er og 4 bøker, da Skulle ønske jeg brukte en av kodene på en Orhan Pamuk-bok.. :!: Endret 6. desember 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Haha, måtte ende en gang. Hyggelig med et par gratis filmer mens vi teller ned til jul. Hadde dog 1 kode til. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvordan står det til med ordre vi har mottatt bekreftelse på, men som ikke er utsendt? Vi har fortsatt rett på de også? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) edit: dobbelpost >< Endret 6. desember 2006 av Complexion Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det fungerer da fortsatt. Jeg fikk akkurat brukt et gavekort. Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg vet ikke om dette er ett direkte tilbud, men jeg syns det var en billig pris på denne Family Guy dvd'en å jeg har bestilt meg den, virker aller tiders! Link til Tilbudet Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jeg vet ikke om dette er ett direkte tilbud, men jeg syns det var en billig pris på denne Family Guy dvd'en å jeg har bestilt meg den, virker aller tiders! Link til Tilbudet 7440420[/snapback] Tja, helt ok pris. Kanskje ikke et stort tilbud siden du kun sparer 2£ men. Den varer jo tross alt kun halvannen time. Edit; forresten, family guy Endret 6. desember 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det fungerer da fortsatt. Jeg fikk akkurat brukt et gavekort. 7440367[/snapback] Får bare opp "gavekortet finnes ikke", jeg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det fungerer da fortsatt. Jeg fikk akkurat brukt et gavekort. 7440367[/snapback] Får bare opp "gavekortet finnes ikke", jeg 7440617[/snapback] Det gjorde jeg for noen dager siden da jeg skrev en bokstav feil i koden. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det fungerer da fortsatt. Jeg fikk akkurat brukt et gavekort. 7440367[/snapback] Får bare opp "gavekortet finnes ikke", jeg 7440617[/snapback] Det gjorde jeg for noen dager siden da jeg skrev en bokstav feil i koden. 7440637[/snapback] Helt sikker på at den er riktig.. Jaja, hvis noen har en kode til overs, så kan jeg gjerne ta den.. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tok en Pamuk-bok før Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det fungerer da fortsatt. Jeg fikk akkurat brukt et gavekort. 7440367[/snapback] Får bare opp "gavekortet finnes ikke", jeg 7440617[/snapback] Det gjorde jeg for noen dager siden da jeg skrev en bokstav feil i koden. 7440637[/snapback] Helt sikker på at den er riktig.. Jaja, hvis noen har en kode til overs, så kan jeg gjerne ta den.. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tok en Pamuk-bok før 7440715[/snapback] Det er nok bare den ene koden det er noe galt med. Har brukt to gavekort etter ditt ene viste seg å ikke fungere Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Da gir jeg noen sjansen til å ta min som ikke funker: tvo0mh Hadde satt pris på om jeg kunne fått en kode av den som bruker den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå