Foregangsmannen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Før så lastet jeg alltid ned filmer ulovlig, men etterhvert fikk jeg interessen for å bygge meg opp en DVD-samling. Sakte, men sikkert blir den større og større, og jeg må innrømme at det ser ganske så flott ut. Vennene mine skjønner ikke hvorfor jeg gidder å bruke så mye spenn på film, når man enkelt og greit kan laste ned alt mulig enkelt og gratis på nettet. Nå skal jeg straffe dem ved å bruke nummerene deres til å skaffe meg gratis filmer, og etterpå skal jeg stå og le av dem når de forstår hva som har skjedd. For en ond plan. Dette er som tatt rett ut fra en James Bond film! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ditt valg. Jeg hadde blitt forbanna hadde jeg funnet ut at en kompis (via mitt nummer) hadde skaffet seg en gratis film. Men hey, noen har kanskje ikke samme kompis-holdningen.. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 kjøper alle filmene mine på et utleiesenter som selger mange relativt nye filmer for 49,90kr stk.. (el 4 for 200) og det er gunstig, gjør ikke meg noe at dem har vært leid ut en gang el to Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Miami Vice kommer ut på DVD i Norge i morgen, og Elkjøp selger den for 99kr. Jeg vet ikke om det er et tilbud eller fastpris, men det er fortsatt veldig billig for en så ny film. Endret 5. desember 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Kan man bruke flere koder på en bestilling? Btw, dere har sikkert sett Rema's 20 DVDer for 199kr, men jeg nevner det allikevell, greit for å fylle ut hylla. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nei du kan ikke bruke flere koder på en bestilling. Du kan dog bestille flere ganger. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Sliter ikke han med den lange lista på forrige side da? det pålyder jo 29kr i frakt per enhet? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 B-post er gratis. Bestilte forresten min 7. film nå: "Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain". Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) De sender vel resten i løpet av uken, da Edit: Klussa for fakturanr. jeg.. vet ikke om det har noe å si, men better to be safe than sorry Jeg tror at de stoppa hele gavekort-saken. Prøvde istad, fikk ingen melding tilbake!! Edit 2: 9 av 28 ordre er ikke sendt, 2 av dem er ikke på lager.. Endret 5. desember 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Du er en frekk jævel, det skal du ha! :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ...Men jeg er ikke bedre selv. Endret 5. desember 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Du er en frekk jævel, det skal du ha! :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ...Men jeg er ikke bedre selv. 7429918[/snapback] Haha Ja, jeg er det.. Men når man har en slik mulighet.. så..ja. . Og forresten, ikke fortvil: Det funker fortsatt!! Bestillte "Harry Potter og fangen fra Azkaban" på DVD nå.. Enda en julegave i boks Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Genial tråd. Takk for infoen om gavekort Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det kommer garantert en sperre på ett gavekort per adresse\bruker snart. Hvordan står vi juridisk, kan de trekke tilbake salget når det er utført? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Miami Vice kommer ut på DVD i Norge i morgen, og Elkjøp selger den for 99kr. Jeg vet ikke om det er et tilbud eller fastpris, men det er fortsatt veldig billig for en så ny film. 7428923[/snapback] damn billig, jeg betalte 150kr fra play.com, den kom i dag da så jeg skal kose meg med den i senere Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hva koster det per SMS, noen som har anledning til å sjekke? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 1kr pr. sms, så du taper ikke så mye penger på det. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 1kr pr. sms, så du taper ikke så mye penger på det. 7430321[/snapback] tvert i mot, tjener på det Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Da er Crash og Frida bestilt fra Bokkilden. Stor takk til KVTL for årets tips. Edit: Er det forresten noen som vet om det er 2disk utgaven av Lawrence of Arabia Bokkilden har? Endret 5. desember 2006 av Montag Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det kommer garantert en sperre på ett gavekort per adresse\bruker snart. Hvordan står vi juridisk, kan de trekke tilbake salget når det er utført? 7430160[/snapback] Nei, ikke når du har det i ordrestatusen, og på mail.. Ikke noe problem for meg allefall, nesten alt 2 tredeler av mine ting ble sendt idag Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 1kr pr. sms, så du taper ikke så mye penger på det. 7430321[/snapback] tvert i mot, tjener på det 7430332[/snapback] ERR, du tjener ikke på å handle på salg, du bare taper mindre. Ellers: Dette er så latterlig eid at jeg har ikke ord. Mon tro hvor lang tid det tar før de oppdager glippen. Tipper de finner det ut i løpet av dagen i dag, og stopper alle forsendelser som enda ikke har forlatt dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå