shizz kebab Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hva? Det er jo ikke direkte slemt? Flotte greier av Bokkilden vertfall Supertilbud 7425612[/snapback] Du tar på en måte ifra dem 100 kroner i steden for å tipse dem om dette flotte tilbudet. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Pff...jeg lar bare være å gi de en mulighet de uansett aldri vil få vite om. Ergo, ingenting. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Djes! For en helt! 7425464[/snapback] Hvordan jeg har fått kodene: Jeg har spurt utrolig mange (alle ) på MSN, sendt PM'er rundt, lånt mobiler og i det hele tatt.. Men det er sikkert verdt det Edit: Tanken på gratis julegaver er.. sweeeet :!: Noe skal gis bort, men mye skal beholdes.. Gleder meg spesielt til Pulp Fuction, Kill Bill 1 og 2 og Tom og Jerry samlede narrestreker 1 - 4.. Endret 4. desember 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Gjør som du vil. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Haha.. genialt! Har bestilt 3 filmer nå Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Gjør som du vil. 7425747[/snapback] Sinting... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Haha. Tror det er mange som bestiller nå. Har gått treigere og treigere i kveld og nå får jeg ikke engang opp siden. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Haha. Tror det er mange som bestiller nå. Har gått treigere og treigere i kveld og nå får jeg ikke engang opp siden. 7425958[/snapback] haha.. samme her. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Stakkars bokkilden.no går konkurs. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Kan man bruke samme navn og mail flere ganger? Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har nettopp bestilt pulp fiction, pianisten og orions belte og ikkje betalt noe som helst. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Kan man bruke samme navn og mail flere ganger? 7426732[/snapback] Ja.. Bare man har avekortkoden, så Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Er det bare jeg som ville fått dårlig samvittighet hvis jeg bøffa mobiler til samtlige kompiser og bestilte en film til meg selv gratis? Jeg vet jo at de heller ikke takker nei til en gratis film, så da informerer jeg heller om det. Lure venner er jeg ikke fan av. Edit: Har forresten bestilt meg "Lock, stock and two smoking barrels", og sier fra imorra til modern og søss + div kompiser at de kan skaffe seg en gratis film der. Endret 4. desember 2006 av dimiles Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvis de ikke klarer å finne ut av det sjæl, fortjener de det heller ikke. Jeg skal snylte mange fremover, hehe! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvordan iallverden kan de finne ut av det sjæl når du som kompis ikke gidder å fortelle om det, men heller bøffer en melding fra dem? Hva skjedde med moral, folkens? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Helt enig med dimiles. Går ann å prioritere gode vennskap framfor en film. Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hehe, man må ta var på de sjansene man får i livet folkens! En ussel liten melding, så får jeg en film til 100 spenn? Så klart bruker jeg den muligheten. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 " Ussel liten melding? De sjansene man får i livet? " Hvis du ser på x-antall filmer til hundre spenn som en "sjanse du får en gang i livet", så synes jeg forsåvidt litt synd på deg. Vel, prioriterer du ikke kompiser framfor et par filmer? Hvor ble det av moralen til det forumfolket..? Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Se humoren i å eie kameratene dine litt. Dessuten laster de kun ned alle filmene uansett, så hva er vitsen for dem å ha dem fysisk? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det er vi vidt forskjellige. Kan ikke du gi dem filmene de egentlig har "krav" på, og laste de andre ned? Liksom, hva er vitsen med å ha dem fysisk? *hirr hirr* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå