Gunfreak Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Dette tells kanskje ikke som tilbud da det er ordinærpris, men for de som er på utkikk etter Battlestar Galactica sesonger kan man få sesong 1 og 2 for 360kr fra http://www.cd-wow.fm/ mens i norge koster sesong 2 alene over 600kr Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Send gavekort til 2102 så får dere 100 kr til å handle på bokkilden.no. Der kan du kjøpe en DVD til 99 kr eller noe, så får man den gratis. OBS: Begrenset antall. Usikker hvor mye en smms dit koster, men antar at det er vanlig takst. 7397832[/snapback] Kan det i senere tid medfølge idiotiske reklamer fra Bokkilden? Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 tror du får spørsmål om du vil ha reklame på e-post eller mobil når du registrerer deg på siden. Jeg har ikke sett noe til den reklamen etter heller, tviler litt på at det kommer. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Da bestillte jeg A History of Violence. Jævlig greit opplegg Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg endte opp med A History of Violence, Cinderella Man og Populærmusikk fra Vittula. Reiv til meg de tre mobilene jeg fant i huset og vips tre filmer til fantastiske 0,- Flotte saker. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Dette var jo strålende! Da ble det: "Ronan Atkinson Live", "Eternal Sunshine of the Spotless Mind", "Charlie and the Chocolate Factory", "Cinema Paradiso", "The Others" og en til som ikke er bestilt ennå. Forslag? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Send gavekort til 2102 så får dere 100 kr til å handle på bokkilden.no. Der kan du kjøpe en DVD til 99 kr eller noe, så får man den gratis. OBS: Begrenset antall. Usikker hvor mye en smms dit koster, men antar at det er vanlig takst. 7397832[/snapback] <3 Må man betale porto? Fant ut. * A post - fraktfri levering på alle ordre over kr 199,-Bestiller du varer for under kr 199,-, får du et portotillegg på kr 29,-. Vi sender varene til deg fortløpende når de ankommer vårt lager. A-post leveres normalt ut på 1 døgn, også lørdag. * B post - GratisVi sender varene til deg fortløpende når de ankommer vårt lager. Posten tar normalt 4 - 6 ukedager med B-post. Cinema Paradiso er på vei. Gleder meg til mamma kommer hjem, så skal ejg låne telefonen hennes også. Endret 4. desember 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Hvorfor gidder de egentlig dette? Kan da umulig være noe lurt for økonomien deres? Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Regner vel med at folk kanskje skal begynne å handle der. Kommer aldri til å vurdere å handle der selv igjen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Dere bør være klar over at bokkilden.no til tider har drøye ventetider. Bestilte skolebøkene mine med A-post ved semesterstart i år, og det tok vel to uker eller noe før jeg fikk bøkene mine. Fikk ingen advarsel om at de ikke hadde bøkene inne på lager eller noe. Likevel, når man får bøker og DVD'er gratis slik som nå gjør det ikke noe om jeg må vente en stund for min del. Selv har jeg bestilt; - Engler og Demoner av Dan Brown (Bok) - Sofies Verden av Josten Gaarder (Bok) - Deer Hunter - The Others - Mors Elling Greit nok. Bøkene er allright/gode, og filmene er såpass gode at jeg valgte de også. Er vel ikke filmer jeg hadde kjøpt, men når jeg får de gratis er det klart jeg må ta imot! =) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Dere bør være klar over at bokkilden.no til tider har drøye ventetider. Bestilte skolebøkene mine med A-post ved semesterstart i år, og det tok vel to uker eller noe før jeg fikk bøkene mine. Fikk ingen advarsel om at de ikke hadde bøkene inne på lager eller noe. Likevel, når man får bøker og DVD'er gratis slik som nå gjør det ikke noe om jeg må vente en stund for min del. Selv har jeg bestilt; - Engler og Demoner av Dan Brown (Bok) - Sofies Verden av Josten Gaarder (Bok) - Deer Hunter - The Others - Mors Elling Greit nok. Bøkene er allright/gode, og filmene er såpass gode at jeg valgte de også. Er vel ikke filmer jeg hadde kjøpt, men når jeg får de gratis er det klart jeg må ta imot! =) 7424698[/snapback] Er vel ikke filmer jeg hadde kjøpt?? Lever vi i samme verden eller? Deer hunter og The Others er jo kongefilmer.. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Da er Eternal Sunshine on The Spotless Mind og Gjøkeredet bestilt fra bokkilden. Men det er ingenting juks og fanteri med det, er det? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Men det er ingenting juks og fanteri med det, er det? 7425005[/snapback] Håper ikke det :!: For da har jeg kasta bort TIMER med slit!! <Her var det et bilde..> Endret 6. desember 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Men det er ingenting juks og fanteri med det, er det? 7425005[/snapback] Håper ikke det :!: For da har jeg kasta bort TIMER med slit!! 7425018[/snapback] Damn! Hvordan har du fått så mange koder? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Haakon: Hvordan fikk du til det? Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ingen som faktisk er sikker på at dette ikke medfører videre reklame osv? godt å vite.. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ingen tegn som tyder på det. Han har vel tatt mobilen til samtlige venner, noe jeg skal gjøre i morra Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ingen tegn som tyder på det. Han har vel tatt mobilen til samtlige venner, noe jeg skal gjøre i morra 7425556[/snapback] Hyggelig. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hva? Det er jo ikke direkte slemt? Flotte greier av Bokkilden vertfall Supertilbud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå