tsghost Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nå får man siste Indy-filmen i Limited-hodeskalle-utgave til en enda billigere penge enn under forrige PK-kampanje 79 kr! Blir bedre og bedre dette! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Men filmen holder seg like dårlig. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sant, men det hodet der gjør seg godt i samlinga Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nå får man siste Indy-filmen i Limited-hodeskalle-utgave til en enda billigere penge enn under forrige PK-kampanje 79 kr! Takk for tipset : ) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Fikk gavekort på kr. 50 fra PlayX.no pga at jeg ikke har besøkt siden deres på en god stund. Kan være lurt å sjekke spam-boksen hvis du ikke har handlet fra PlayX.no i det siste. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Fikk gavekort på kr. 50 fra PlayX.no pga at jeg ikke har besøkt siden deres på en god stund. Kan være lurt å sjekke spam-boksen hvis du ikke har handlet fra PlayX.no i det siste. Hvor lenge er en god stund? Hadde vært ålreit med gavekort - selv hos playx.no. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Wow... Tøft at de gir ut gavekort til de som IKKE har brukt nettbutikken dems, i stedet for til de som faktisk legger igjen penger der. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Fikk gavekort på kr. 50 fra PlayX.no pga at jeg ikke har besøkt siden deres på en god stund. Kan være lurt å sjekke spam-boksen hvis du ikke har handlet fra PlayX.no i det siste. Hvor lenge er en god stund? Hadde vært ålreit med gavekort - selv hos playx.no. Sist ordre jeg plasserte var 5. mars 08. Husker ikke sist gang jeg logget inn (før jul ihvertfall). Fin måte å kapre "gamle" kunder på ihvertfall selv om jeg er ganske så enig med Mojo Pin, men jeg klager ikke Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Fikk gavekort på kr. 50 fra PlayX.no pga at jeg ikke har besøkt siden deres på en god stund. Kan være lurt å sjekke spam-boksen hvis du ikke har handlet fra PlayX.no i det siste. Jeg vil også ha gavekort. Får prøve å holde meg borte fra Playx det neste året. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Det er snakk om 50,-. Du sparer mer når de har gratis frakt. Endret 19. mai 2009 av :--}D Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det er snakk om 50,-. Du sparer mer når de har gratis frakt. Nei, frakten er 39,- Lenke til kommentar
hsds Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Inetvideo.com har over 1700 DVD'er til kun $2 stykk her. De har også 3 filmer til kun $1 stykk her. Og til $3 stykk finner man endel titler her. Tror dette tilbudet er veldig tidsbegrenset så løp og kjøp! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Inetvideo.com har over 1700 DVD'er til kun $2 stykk her. De har også 3 filmer til kun $1 stykk her. Og til $3 stykk finner man endel titler her. Tror dette tilbudet er veldig tidsbegrenset så løp og kjøp! lol, la til de 3 filmene til $1 i handlekurven, og frakta ble på $14...nei takk Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Fremdeles et knakende godt tilbud Lenke til kommentar
qwert Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Celebration Of Blockbusters Box Set, 10 Disc til £9.99 hos Play. Films Included: 1 Rocky Balboa 2. Alien 3. The Day After Tomorrow 4. Fight Club 5. Kingdom of Heaven 6. Master and Commander: The Far Side of the World 7. Platoon 8. The Silence of the Lambs 9. The Usual Suspects 10. X-Men: The Last Stand Helgesalg hos Play med en del annet interessant også. Som t.eks. Sesong 1+2 av Heroes (11disc) til £18. Definitivt verdt en titt. Endret 22. mai 2009 av qwert Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det er snakk om 50,-. Du sparer mer når de har gratis frakt. Nei, frakten er 39,- Fikk også den mailen med gavekort, og fikk samme mail og samme gavekort av samme grunn fra Zailor.no. Fant ut at de hadde de samme varene på lager som Playx.no, Zailor hadde frakt på 29,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå