tjalla Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Oi satan. Tror jeg skal gå til anskaffelse av Charterfeber, utelukkende for å irritere madammen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Gratis frakt på CDON.com og 17 Mai tilbuder, men tror det kun er for de som har fått kode i E-post Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Også jeg som må spare nå framover Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) På 3 uker nå så har jeg fått ca litt over 50 filmer tror jeg. Og jeg har fått til nå (holder ennå på og pakke opp filmer ) fått 3 cover som er knukket (2 fra amazon og 1 fra play) + 3 filmer som har vært åpnet, den ene var åpnet og knukket. Andre som har opplevd og få åpnet cover fra play eller andre steder? Endret 15. mai 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dersom du kjøper fra Playtrade så kan filmene være brukt. Når du kjøper en film så må du se etter om Playtrade logoen står under prisen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har kjøpt alle filmene nye fra play. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Play er ikke så hellig og magisk som mange her inne skal ha det til, det har vi vel sett mange eksempler på i det siste? Jeg ser helst at det ikke kommer _enda_ en debatt om temaet, men nå må vel folk snart ha fått med seg at Play-filmene ofte får hard medfart underveis. Har også opplevd å få mange filmer uten plastikk, hvor dvden ligger og slenger i coveret. Det er baksiden av medaljen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg har ikke så mye å utsette på Play, bortsett fra tidvis treg leveringstid og at de solgte meg en piratkopiert versjon av Rome: Total War. Filmene pleier å være i god stand. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Filmene er som regel i god stand, noe som er ganske mirakuløst med tanke på innpakninga. Fikk et par smått herjede cder i går. Hvis ikke står jo Hitchcock-boksen som et strålende eksempel på hva som skjer om man bestille større varer. Har bare fått intrykk av at det er en del brukere som nylig har fått muligheten til å handle over nett, og får hard-on bare de hører ordet Play. For all del, handler en del på Play. Det er bare ikke 'så' fantastisk som enkelte gir utrykk for. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Play er i alle fall førstevalget mitt når det kommer til shopping av DVD-er og CD-er på nett, og jeg har hengt der siden 2004. Men når det er sagt er Play selvfølgelig ikke perfekt: Det begrensede utvalget sørger for det. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det noe begrensede utvalget(vet ikke om det finnes så mange andre med bedre. Amazon?), den lange leveringstiden + innpakningen(som blir et problem på bokser o.l) er de negative sidene. Men som sagt er jeg en aktiv handler på Play, jeg venter på 10 pakker as we speak, jeg ville bare påpeke at Play ikke er perfekt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg har da kjøpt noen bokser fra dem før (Indiana Jones-boksen og The Two Towers) uten å registrere skader eller dårlig innpakning. Kanskje de har blitt slappere. Amazon har et bedre utvalg, men ingen sider har et perfekt utvalg. For å få asiatiske filmer må man ofte dra til f.eks. yesasia.com og jeg har faktisk måtte reise helt til notavailableondvd.com for å få fatt i en film. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg er ingen ringrev som deg, så jeg kan ikke si ekstremt mye om utviklingen. Har vel handlet fra Play i underkant av 2 år. Hitchcock-boksen kom vel fram smått herjet for mer eller mindre brukerne? Selv bestilte jeg den fra hmv, ikke en skramme på den. The Fly-boksen fikk jeg for en måned tid siden, den hadde noen sprekker i plasten her og der. Ingen krise, men jeg forventer å få varen i 100% stand. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dette er vel strengt tatt feil tråd å ta den diskusjonen i. Kanskje guide for kjøp av dvd på nettet eller play.com tråden hadde vært bedre? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Man kan diskutere hvor man vil så lenge det er en moderator involvert. Så det så. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Play er også sparsommelige med kontaktinformasjon. Gav de stort sett opp etter en del trøbbel med en feilsendt film. Men jeg kan ikke huske å hatt noen problemer med skadede varer fra Play, utenom en House-sesong med voldtatte hjørner. Må være fraktavstanden som redder sendingene. Fordi jeg har fått en del filmer sendt over lengre avstander med liknende innpakking som play, hvor coverene har raslet med små plastdeler. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Nå får man siste Indy-filmen i Limited-hodeskalle-utgave til en enda billigere penge enn under forrige PK-kampanje 79 kr! De har 6-disk Spider-man-trilogi til 99 kr også. Det er generelt veldig mange gode filmer i kampenjen denne gangen. Men det er jo tross alt Platekompaniet. Endret 15. mai 2009 av Βlur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå