Hr. Jenssen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 DAMN, kjøpte denne selv til 3-400kr for en god stund siden. Godt tilbud, minner litt om Da Vinci Code boksen - denne kommer nok også til å bli sjelden etter hvert. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Litt av kvart her:http://www.zavvi.co.uk/zavvi/zavvi/offers/mega-monday.list Kjøpte m.a. Jurassic Park og Robocop-boksane for £3.95 + £0.99 i frakt. De Niro Steelbook-boks med fem filmar for £9.95 var heller ikkje dumt. Det var ikke mye tilbud på jurassic park. Den får du for 99 på PK. Kjøpte Jones-boksen i butikk til 99 kroner jeg billigere enn med frakt fra nettbutikken. Endret 5. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Litt av kvart her:http://www.zavvi.co.uk/zavvi/zavvi/offers/mega-monday.list Kjøpte m.a. Jurassic Park og Robocop-boksane for £3.95 + £0.99 i frakt. De Niro Steelbook-boks med fem filmar for £9.95 var heller ikkje dumt. Det var ikke mye tilbud på jurassic park. Den får du for 99 på PK. ?? Du meiner 99,- er eit betre tilbod enn 49,-? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ser prisen på Jurassic Park er oppi £17.95 igjen. Får steelbook utgaven da for £14.95 Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Haha, kult, det gjorde meg glad. Prisen på £3.95 gjaldt berre på måndag. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Takeshi 'Beat Kitano' Collection 99,- Violent Cop, Boiling Point, Sonatine 5 Spike Lee Joints 99,- Clockers, Do The Right Thing, Jungle Fever, Crooklyn, Mo' Better Blues Platekompaniet that is. Skal definitivt slå til på en av boksene. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vurderte å plukke med meg den øverste, men lot det passere. Spike Lee-boksen plukket jeg riktignok med meg, særdeles hyggelig pris. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Violent Cop er ingen høydare, men skal nok sannsynligvis kjøpe begge. Er lysten på å sjekke ut Spike Lee, er en stor fan av Inside Man, en av de beste fra 2006. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Do The Right Thing er severdig, resten av boksen har jeg ikke sett. Inside Man er meget allright, He Got Game er litt mer ujevn. Grei å få med seg hvis du har sansen for svart kultur(noe jeg får inntrykk av i hiphop-tråden). Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 MacGyver Sesong 1 er på salg til £8.99 Merk at det ikke er norske undertekster selv om det står det. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Violent Cop er ingen høydare, men skal nok sannsynligvis kjøpe begge. Er lysten på å sjekke ut Spike Lee, er en stor fan av Inside Man, en av de beste fra 2006. Enig at Violent Cop er "meh". Sonatine likte jeg derimot meget godt, selv om jeg kan skjønne hvorfor noen synes den er dørgende kjedelig og intetsigende. Russisk rulett og voldtekt stopper ikke denne filmen fra å ha noen koselige scener Boiling Point har jeg ikke sett, men den skal visstnok være den svakeste av de tre Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kun sett Violent Cop, og den likte jeg godt. Kjøre scenen er uforglemmelig. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Og når vi er inne på Kitano, er Hana-Bi verdt en titt? Virker meget lovende. Snodig at det er så lett å like en med tidenes steinansikt Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg likte ikke Hana-Bi, men det er jo en film med en grei fanskare. Den hadde sine høydepunkt, men ingen minneverdig opplevelse for min del. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jaja, sjekker ut filmen uansett. Samt Zatoichi The Marvel Heroes Box Set: X-Men 1-3 / Elektra / Daredevil / Fantastic Four (Fantastic 4) til £9.99 Anbefaler den ikke selv, men det er billig for de som liker Marvel-filmene Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 The Marvel Heroes Box Set: X-Men 1-3 / Elektra / Daredevil / Fantastic Four (Fantastic 4)[/url] til £9.99Anbefaler den ikke selv, men det er billig for de som liker Marvel-filmene Den var nyleg nede i £6.99 på play, så det kan henda den droppar i pris til nese sal der. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gratis frakt og 20% avslag på secondspin.com, bruk kode SSBIGMAY Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gratis frakt og 20% avslag på secondspin.com, bruk kode SSBIGMAY Hva slags soner selger de her? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gratis frakt og 20% avslag på secondspin.com, bruk kode SSBIGMAY Hva slags soner selger de her? R1 om ikkje anna er nemnt, Sone A på BD om ikkje anna er nemnt. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Synd jeg har handla for så mye i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå