BadSmile Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Kvalitetsfilm på tilbud Svært mange gode tilbud der. Skulle ha kjøpt en film selv, men kommer "Ugyldig Format" når jeg skal betale, aldri skjedd før :/ Endret 26. mars 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Anbefaler Sort katt, hvit katt! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 En hundrings for Weekend? Kanskje jeg skal slå til Lenke til kommentar
afirm Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det er vel ikkje tilfeldigvis norske subtitles på Clint Eastwood boksen? Eg har diverre alle filmane frå før, men ville jo vore ei utmerka gåve. (derav kravet til norsk sub) Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Batman Begins, Klodenes Kamp og sesong 1 av Heia Tufte for 10,- hver på CDON. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Artificial Eye tilbud på amazon.co.uk, svært mange gode tilbud. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Flyttesalg på playx.no Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Platekompaniet har Blade Runner (5-disc Ultimate Collector's Edition) for 99,50. En meget god pris for den boksen. Endret 31. mars 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
akamond Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er det mange som kjøpet edition versjonene for å se på ekstramaterialene? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er det mange som kjøpet edition versjonene for å se på ekstramaterialene? Ja. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Yeah... gratis frakt på cdon for alle som har fått nyhetsbrevet og "april fools"-salg på play.com play.com tilbudet Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Med andre ord, mye penger ut av kontoen^^ Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Sikkert ikke så my billigere det der nei. Lenke til kommentar
akamond Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Sikkert ikke så my billigere det der nei. Se på The OC - The complete serien for litt over 30 pund. Natural Born Killers for 1.99 er vel også et røverkjøp! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ok. Jeg skal innrømme at jeg ikke skjekket opp tilbudene så veldig mye. Så ut som vanlige priser ved første øyekast, men kan vel være en del gode tilbud å snappe opp også. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Fine avatarer i dag gitt... Zodiac (Director's Cut) £2.99 med norsk tekst... Endret 1. april 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er den Clint Eastwood-boksa frå play.com bra? Har "For A Few Dollars More", "The Good, The Bad And The Ugly", "A Fistful Of Dollars" og "Hang 'Em High". På tilbod til £8.99 no. Lenke til kommentar
akamond Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Sikkert ikke så my billigere det der nei. Se på The OC - The complete serien for litt over 30 pund. Natural Born Killers for 1.99 er vel også et røverkjøp! Ser nå at det var et røverkjøp, da prisen er på over 55 pund nå. I Norge koster serien på Elkjøp og Platekompaniet 1200 kroner. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Er den Clint Eastwood-boksa frå play.com bra?Har "For A Few Dollars More", "The Good, The Bad And The Ugly", "A Fistful Of Dollars" og "Hang 'Em High". På tilbod til £8.99 no. Veit at tilbodet er ute no, og svaret mitt nok ikkje har så mykje og seie, men Dollar-Trilogien består av tre fantastiske filmar! Har ikkje sett Hang 'Em High, men vil tru at også den er noko å sjå. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Dollar-trilogien er jo selvsagt et must for enhver fan av western-filmer, Clint Eastwood, filmhistorie, filmkunst, eller film generelt. Hang 'Em High er mye mer "standard" for å være en Eastwood-film, men fortsatt en god western. Absolutt verd et kjøp, den boksen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå