Venerable Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Dette har utviklet seg til å bli en tråd hvor folk kan legge ut tips om hvilke internettsider som har gode tilbud på enkelt filmer og kampanjer/salg. Jeg hadde store planer om å holde første posten svært nøye oppdatert, men hva skal jeg si... Jeg er en lat jævel Det går forholdsvis greit å bare følge med på tråden etter hvert som tipsene kommer inn uansett. Endret 22. november 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Veldig flott, men jeg hadde blitt storfornøyd om det hadde stått norsk og engelsk pris ved siden av tittlene. Kan bli en del jobb men jeg mener det er verdt det. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Kommer til å bruke denne tråden ofte Bra tiltak scarface^ *Sticky* ? Endret 6. april 2006 av xanth0s Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 *Sticky* ? Har sendt forespørsel om det til en moderator. Så vi får håpe det går, fordi slike tråder er dødsdømt uten sticky. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Nice jobba Scarface^. Lurer man på prisen i norske kroner er det jo bare å fyre på ordet "valutakalkulator" i google. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Nice jobba Scarface^. Lurer man på prisen i norske kroner er det jo bare å fyre på ordet "valutakalkulator" i google. 5876641[/snapback] Men du må vært enig at det hadde vært greit om noen hadde gjort det, ikke sant? Så slipper alle sammen å gjøre det. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Nice jobba Scarface^. Lurer man på prisen i norske kroner er det jo bare å fyre på ordet "valutakalkulator" i google. Men du må vært enig at det hadde vært greit om noen hadde gjort det, ikke sant? Så slipper alle sammen å gjøre det. Orginalpris skal jeg være med på. Men pris i norske kroner får jeg heller vurdere litt senere. Edit: Holder meg med pris i kroner, det går tydeligvis greit. Endret 6. april 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Stickyed, er litt fullt øverst så får se om vi ikke får reorganisert litt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Bra tiltak, dupper vel innom nå og da. Selv om jeg klarer å holde meg relativt oppdatert selv... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Veldig bra Så de selgte Alien Quadrilogy Box Set på play.com for 203 kroner Bra med Easter Sale ja Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Ikke lenge siden de solget den for 180 kroner på amazon uk. [littslemmodus] Det hjelper jo ikke deg så mye siden du ikke får lov av mor og far til å handle over nettet [/littslemmodus] Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Veldig bra Så de selgte Alien Quadrilogy Box Set på play.com for 203 kroner Bra med Easter Sale ja 5893947[/snapback] Er for nordmenn et bedre kjøp hos Amazon.co.uk. Hos Play kommer ganske sikkert mva og fortollingsgebyr i tillegg (kr3-4 over grensa for øyeblikket), mens den hos Amazon kommer på ~£16.15/NOK183 etter at de har trukket fra VAT (engelsk mva), og pris totalt med frakt blir omtrent NOK205 (ingen gebyrer). Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 [littslemmodus] Det hjelper jo ikke deg så mye siden du ikke får lov av mor og far til å handle over nettet [/littslemmodus] 5893975[/snapback] Fra nå av liker ikke jeg deg Er for nordmenn et bedre kjøp hos Amazon.co.uk.Hos Play kommer ganske sikkert mva og fortollingsgebyr i tillegg (kr3-4 over grensa for øyeblikket), mens den hos Amazon kommer på ~£16.15/NOK183 etter at de har trukket fra VAT (engelsk mva), og pris totalt med frakt blir omtrent NOK205 (ingen gebyrer). Takk for tipset Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 [littslemmodus] Det hjelper jo ikke deg så mye siden du ikke får lov av mor og far til å handle over nettet [/littslemmodus] 5893975[/snapback] Fra nå av liker ikke jeg deg Er for nordmenn et bedre kjøp hos Amazon.co.uk.Hos Play kommer ganske sikkert mva og fortollingsgebyr i tillegg (kr3-4 over grensa for øyeblikket), mens den hos Amazon kommer på ~£16.15/NOK183 etter at de har trukket fra VAT (engelsk mva), og pris totalt med frakt blir omtrent NOK205 (ingen gebyrer). Takk for tipset 5894289[/snapback] Er siste gangen jeg kødder med deg, tror jeg Har du klart å overtale dem? Eller gjør du kortopprør og bestiller først og tar kjeften etter på? Det er lettere å be om tilgivelse enn tillatelse, gjorde det i flere år, til slutt så bare ga de opp Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 [ Er siste gangen jeg kødder med deg, tror jeg Har du klart å overtale dem? Eller gjør du kortopprør og bestiller først og tar kjeften etter på? Det er lettere å be om tilgivelse enn tillatelse, gjorde det i flere år, til slutt så bare ga de opp 5894519[/snapback] Kanskje lurt Nja, tror jeg venter litt med den diskusjonen. Nettopp diskutert om "ånder" og overnaturlige ting som "gud" osv. Tror de er ganske irritert på meg nå Foreldrene mine er hjernevaska Lenke til kommentar
whom Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Bønnhørt! Kommer til titte innom her vel og ofte. Håper at alle bidrar med billige anbefalte filmer som dere kommer over. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Bra initativ *åpne Play.com i opera* Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Shaolin Soccer til 40 kroner hos DDD? Et par dager til nå så har jeg det fordømrade kortet. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Oppdatert: -CD-WOW EASTER SALE -PLAY.COM DVD BARGINS (Er bare en link til play.com sin DVD Bargins side) -DIVERSE TILBUD PÅ ENKELT DVD-ER (Hvor Alien Quadrilogy Box Set har blitt lagt inn. Her trenger jeg tips fra folk som kommer over gode tilbud) Endret 10. april 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 FYI: Pund-kursen er veldig lav nå. Nå kan du handle filmer for £17 uten å gå over tollgrensa. Bare for noen få uker siden lå denne grensen på £16. Dessuten vil jeg anbefale å kjøpe Seinfeld season 4, 5 og 6 fra Play.com. De har endelig falt under tollgrensen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå