TroNyX- Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hver gang jeg forlater pcen stående på over 1 time eller lengre å skjermen slår seg "av" så nekter den og starte opp igjen. Har pågått nå en stund men nå begynner jeg og bli skikkelig lei, noen som vet hva om kan være feil ? Har Shuttle SN95G5v2, 1024 mb corsair ram. Problemet startet når jeg kjøpte nytt skjermkort. Har prøvd og formatere, nye drivere o.l men ingenting hjelper. Litt fortvilt nå Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Kan tyde på at ting blir varmt inne i skoesken din. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 av å bare stå? jeg synes det kan høres ut som en "strømsparings" modus som har blitt aktivert, men ikke støttes helt av HW. ta opp skjermegenskapene i windows, der inne skal du finne strømsparings greier via en knapp. sett alt på aldri der. se om det hjelper Lenke til kommentar
TroNyX- Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 av å bare stå? Jepp.. jeg forlater den bare feks når jeg går ut. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Se på strømalternativer, om du har satt på noe der som du ikke vil skal være slik uten at du tenkte over det Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Under skjermsparer-instillingene i Windows har du power-greier hvor du kan sette skjermen til å aldri skru av seg, så skrur du heller av skjermen manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå