jrporkyy Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hei, har sånn der dynamostøy i subben å hatthyllehøytalerne. Har teste jordingene, men det hjalp ingen ting, både fra spillern å forsterkern. Strøm å signal kabel går på vær sin side av bilen. Kan det være dårlige signalkabler? eller? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hos meg forsvant lyden når jeg fikk et mye bedre jordingspunkt. SSlipte ned til bart metall, lagde som en liten fane av kobbertrådene i kabelen og skrudde fast med hjelp av to skiver og en solid skiftenøkkel. husk at det må være bart/rent metall du jorder på og at kabelen ikke bør være lang, tynnere en strømkabel osv. Du kan forsøke å legge signalkabler lengre i fra strømkilder og lignende, men jeg hadde satsa på å gå over jordinga først. Jeg hadde dynamostøy når jeg hadde jordingen koblet til batteriet. (bmw) Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 husk at det må være bart/rent metall du jorder på og at kabelen ikke bør være lang, tynnere en strømkabel osv. 5876059[/snapback] Hva mener du med "tynnere en strømkabel"? til trådstarter: hva slags spiller er det snakk om? Og en annen ting du kan teste er å jorde den ytterste delen av kontaktene på signalkabelen. Blir støyen borte da vil jeg anta med stor sikkerhet at det er brente jordingsbaner i spilleren. Mvh Tony Lenke til kommentar
jrporkyy Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 har en pioneer DEHP770MP. men skal teste ut forskjellige jordinger Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Ledningen du bruker fra karosseri til forsterker bør ikke være av et mindre tverrsnitt enn den kabelen du bruker fra batteriets + pol til forsterkeren. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 surfer litt på bimmers.no og brente jordingsbaner på Pioneer-spillere er gjengangere ser det ut til. Litt dårlig skrevet i forrige innlegg, men er såklart at kabelen til jording ikke bør ha mindre diameter enn den du bruker for strøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå