Gå til innhold

PS3 pressekonferanse på E3 8.mai!

Mazeking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Link

ser ut til at utsalgsprisen til PS3 er nærmere 4000kr istedet for 4500-5000.

lurer på hvor mye Sony tør å få i tap av salget av PS3.

5882030[/snapback]

Det den artikkelen sier at jo at påstanden om prisen til PS3 er feiltolket. Ergo vet vi ikke noe om den enda. Se forøvring min forrige post.

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Et lite hint bare: sjekk 2 innlegg over ^^

5877707[/snapback]

Ja se der har vi 3 spill som ser meeeget bra ut;) Selvom vi ikke får se så veldig mye av Lair bortsett fra en del drager (Som i-å-for-seg er kult nok) ;)

5877886[/snapback]

I følge Sony så skal man kunne ta opp tv-programmer ved hjelp av PS3. Vet ikke hvordan det skal gå, men er bare å vente til E3 og se ;)

Lenke til kommentar
Siste nytt fra Ps3scene er nå at det sannsynligvis ikke blir spillbare utgaver av konsoll på gulvet. Kun prøvbart for utvalgte journalister  :ermm:

http://ps3scene.com/

5903142[/snapback]

ja, dette var da fryktelig nytt for de massene fra gamer.no-forumet som skal på E3. rent personlig synes jeg at jo mer som ikke vises på gulvet på E3, men bak lukkede dører, jo bedre.

Lenke til kommentar
Siste nytt fra Ps3scene er nå at det sannsynligvis ikke blir spillbare utgaver av konsoll på gulvet. Kun prøvbart for utvalgte journalister  :ermm:

http://ps3scene.com/

5903142[/snapback]

ja, dette var da fryktelig nytt for de massene fra gamer.no-forumet som skal på E3. rent personlig synes jeg at jo mer som ikke vises på gulvet på E3, men bak lukkede dører, jo bedre.

5903419[/snapback]

Du må unne noen glede, det er en god egenskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...