O.J Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Spillene på XBOX og PS2 var helt like, helt til Doom III kom, det var først da vi merket at XBOX var sterkere enn PS2. Går ut i fra at det samme vil skje med de nye konsollene. Edit: Hvis id Software gadd å optimalisere spillene litt, kunne Doom III fungert på PS2 også. 5876148[/snapback] har vel alltid sett at Xbox var kraftigere enn PS2, spesielt på Splinter Cell spillene. så det vel tydelig i en del spill før Doom III kom ut, men det er et godt eksempel. 5876678[/snapback] Spillene var helt like, bortsett fra at loadetiden var betraktelig lengre på PS2. 5876689[/snapback] Splinter Cell så ikke like godt ut på PS2 som det gjorde på Xbox, men var ikke langt unna. forskjellen var der. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Vil nå si at det finnes flere trekkplaster enn MGS4, men mulig det stiller heeeelt på toppen Bl.a så hører en mye bra om MotorStorm omdagen. Nå liker jeg absolutt ikke bilspill, men dette tror jeg at jeg faktisk kan like Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Vil nå si at det finnes flere trekkplaster enn MGS4, men mulig det stiller heeeelt på toppen Bl.a så hører en mye bra om MotorStorm omdagen. Nå liker jeg absolutt ikke bilspill, men dette tror jeg at jeg faktisk kan like 5877138[/snapback] Har noen sett ACTUAL GAMEPLAY video fra motorstorm? Syns å huske jeg har hørt at det var så langt ifra videoen som ble presentert på E3 '05. Så har veldig lyst å se dette med mine egne øyne. Noen som vet om det i det hele tatt finnes? Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Her er ett par videoer fra GDC Dårlig kvalitet, men bedre enn ingenting Lair: http://www.youtube.com/watch?v=Ky4hgAFJXe8...fanboy%2Ecom%2F Motorstorm: http://www.youtube.com/watch?v=p6V0TC6kaks Warhawk: http://s48.yousendit.com/d.aspx?id=16AH0GS...H01A4SNKR9O4TAT Verdt å laste ned Det beste spillet i mine øyne Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Har noen sett ACTUAL GAMEPLAY video fra motorstorm?Syns å huske jeg har hørt at det var så langt ifra videoen som ble presentert på E3 '05. Så har veldig lyst å se dette med mine egne øyne. Noen som vet om det i det hele tatt finnes? 5877470[/snapback] Hmm nei det har vel ikke blitt vist noe gameplay enda, men GDC demo'n er vel det nærmeste en kommer før E3. Og den var vel ikke like spektakulær som E3'2005 var (bombe?). Dog tror jeg at dette spillet har potensiale, og at gutta i Evolution Studios vil vise hvor skapet skal stå! Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Et lite hint bare: sjekk 2 innlegg over ^^ Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Til den som sa at vi kom til å få en billig PS3 på grunn av at elektronikk er billig i Norge. Hvilket land er det du egentlig sammenligner med da, Frankrike, England og Tyskland er alle en god del billigere enn oss på dette, og prisen kommer fra Frankrike, så vi kommer nok til å se en prislapp noe over det Franskmennene får. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) men så tjener franskmenn gjennomsnittelig mindre enn oss. (så vidt jeg kan huske, har ingen kilde, men FN har vel gode tall på dette). jeg mener bare at sammenlignet med inntektsnivået i norge er elektronikken billigere for oss å kjøpe fordi det "tar mindre av" nettoinntekten. Selvfølgelig kan det koste mindre for utstyret i utlandet, men de har heller ikke samme inntektsnivå som oss og derfor vil et kjøp av feks ps3 ta mer av deres inntekt enn det vill for deg og meg. Det er en kjennsgjerning at ting ikke er så dyrt i norge som folk skal ha det til. Feks sammenlignet med Italia koster det mindre for meg (altså mindre del av nettoinntekt) å fylle kjøleskapet mitt enn det det for en Italiener. Endret 6. april 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Et lite hint bare: sjekk 2 innlegg over ^^ 5877707[/snapback] Ja se der har vi 3 spill som ser meeeget bra ut;) Selvom vi ikke får se så veldig mye av Lair bortsett fra en del drager (Som i-å-for-seg er kult nok) Endret 6. april 2006 av Swoofah Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg har spurt om det mange ganger, men ikke fått noe svar. Noen som vet om PS3 kommer med opptaker? Altså slik at man har mulighet til å ta opp tv-programmer på tven, slik som en dvd-opptaker er nå. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Den får nok ikke opptaker. Det skal følge med en 60 gb harddisk, kanskje man kan ta opp på den. Motorstorm så helt utrolig ut. Var ikke så mye forskjell som fra den videoen vi så ifjor. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Motorstorm så helt utrolig ut. Var ikke så mye forskjell som fra den videoen vi så ifjor. 5878167[/snapback] Det ser bra ut... Men det er fremdeles laaaangt igjen til det vi så fra e3 i fjor. Men det ser bedre ut en jeg hadde fryktet. Så det er en positiv ting. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Motorstorm så helt utrolig ut. Var ikke så mye forskjell som fra den videoen vi så ifjor. 5878167[/snapback] Det ser bra ut... Men det er fremdeles laaaangt igjen til det vi så fra e3 i fjor. Men det ser bedre ut en jeg hadde fryktet. Så det er en positiv ting. 5879128[/snapback] Det fra e3 i fjor virket jo mye bedre pga mye action og raske klipp. Dette var mer gameplay. Og det virket veldig låvende ut. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 mange som har blidt skremt eller skuffa over ps3 pris nå ja. Mange som glemmer ein viktig ting. ps3 har innebygd mange av funksjonene som må kjøpest seperat på x-box 360. en xbox 360 koster ca 3500, (kansje litt billigere på nett) en ps3 er satt til anslagsvis 4000-5000. viss me da går utifra at den koster 5000. xbox 360- klartgjort for trådløs nett tilkobling- 800kr ekstra. ps3- INNEBYGGET trådløskort xbox360-klargjort for ekstern harddisk 20gb-1000kr ekstra ps3-INNEBYGD ekstern harddisk på 60gb xbox360-dvd speler ps3-bluray spiller. for og summere opp xbox 360- 5300kr ps3-5000kr Nå må ein og tenke på avgiftene som den snille norske stat skal ha så ps3 blir nok litt dyrere men alikevel, forsjellen er ikkje stor. og ja ein kan jo argumentere med at " du treng jo ikkje kjøpe trådlaust kort eller ekstern harddisk" da blir jo 360 mykje billigare, men skal spillopplevelsen bli optimal så må ein ha desse duppedittane. dette veit microsoft og dei tjener masse penger på det. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) mange som har blidt skremt eller skuffa over ps3 pris nå ja. Mange som glemmerein viktig ting. ps3 har innebygd mange av funksjonene som må kjøpest seperat på x-box 360. en xbox 360 koster ca 3500, (kansje litt billigere på nett) en ps3 er satt til anslagsvis 4000-5000. viss me da går utifra at den koster 5000. xbox 360- klartgjort for trådløs nett tilkobling- 800kr ekstra. ps3- INNEBYGGET trådløskort xbox360-klargjort for ekstern harddisk 20gb-1000kr ekstra ps3-INNEBYGD ekstern harddisk på 60gb xbox360-dvd speler ps3-bluray spiller. for og summere opp xbox 360- 5300kr ps3-5000kr Nå må ein og tenke på avgiftene som den snille norske stat skal ha så ps3 blir nok litt dyrere men alikevel, forsjellen er ikkje stor. og ja ein kan jo argumentere med at " du treng jo ikkje kjøpe trådlaust kort eller ekstern harddisk" da blir jo 360 mykje billigare, men skal spillopplevelsen bli optimal så må ein ha desse duppedittane. dette veit microsoft og dei tjener masse penger på det. 5879444[/snapback] Xboxen som koster 3500kr kommer med 20GB harddisk. Denne må kjøpes utenom til 2500 kronersutgaven. Regnestykket ditt er litt feil der. Og jeg vil ikke uten videre påstå at spillopplevelsen blir bedre med trådløst nett.. Endret 6. april 2006 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 ja HD følger vel med på premium utgava.. men var ikkje så mange som fekk tak i den beryktede premium boksen te jul... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Nå er den tilgjengelig over alt, og koster vel 3.295 for premium. Trenger man ikke trådløst, trenger man ikke trådløst, og da blir det feil å ta det med i regnestykket mot PS3 da man ikke kan velge en PS3 uten trådløst. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Motorstorm så helt utrolig ut. Var ikke så mye forskjell som fra den videoen vi så ifjor. 5878167[/snapback] Det ser bra ut... Men det er fremdeles laaaangt igjen til det vi så fra e3 i fjor. Men det ser bedre ut en jeg hadde fryktet. Så det er en positiv ting. 5879128[/snapback] Det fra e3 i fjor virket jo mye bedre pga mye action og raske klipp. Dette var mer gameplay. Og det virket veldig låvende ut. 5879210[/snapback] Fysikken er ikke i nærheten av det den er på e3-filmen. Se på gjørma som spruter opp. Se på bilen når den svinger eller bremser. Er enig i at det ser bra ut. Men jeg tviler sterkt på at de når målet de satte seg med e3-filmen. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Motorstorm så helt utrolig ut. Var ikke så mye forskjell som fra den videoen vi så ifjor. 5878167[/snapback] Det ser bra ut... Men det er fremdeles laaaangt igjen til det vi så fra e3 i fjor. Men det ser bedre ut en jeg hadde fryktet. Så det er en positiv ting. 5879128[/snapback] Det fra e3 i fjor virket jo mye bedre pga mye action og raske klipp. Dette var mer gameplay. Og det virket veldig låvende ut. 5879210[/snapback] Fysikken er ikke i nærheten av det den er på e3-filmen. Se på gjørma som spruter opp. Se på bilen når den svinger eller bremser. Er enig i at det ser bra ut. Men jeg tviler sterkt på at de når målet de satte seg med e3-filmen. 5880543[/snapback] Vel, nå har de også et halvt år og finpusse spillet på også. men husker ikke helt e3 filmen. Annet at den så meget bra ut. Men uansett så slår det 360en min Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) http://www.joystiq.com/2006/04/05/scee-vp-...99-to-599-euros tror nok interessen for PS3 falt drastisk hos mange etter denne uttalelsen fra visepresidenten for Sony Europa. Maskinen blir nok for dyr for folk flest og de mistet mange tilhengere her. 5875361[/snapback] Btw: http://ps3.ign.com/articles/700/700432p1.html Tolk det som dere vil. Men om denne artikkelen er troverdig så ser vi ENTEN på en billigere ps3, eller en dyrere ps3 (Dette KAN jo være samme mølla omigjen da det ble "sagt" av en SONY-top at ps3 ville bli forsinket, også benekter SONY dette i etterkant og står på vår-slippen) Endret 7. april 2006 av Swoofah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå